Ja ik ook, heb er 5quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik gemistIk kan katten wel waarderen
Jij ook alquote:
Truste jippiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga nu echt naar mijn bed toe, ik wens jullie nog een prettige nacht toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:44 schreef aKboR het volgende:
Ach bij sommigen zonder dieren stinkt het erger in huis..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lag
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.quote:
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lag
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd
Heb 2 winix luchtreinigers in huis en 2venta luchtbevochtigers. Kost wel wat, maar heerlijk fris hier. Wel buiten roken, das minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:48 schreef engine het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.
Beter ook buiten roken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb 2 winix luchtreinigers in huis en 2venta luchtbevochtigers. Kost wel wat, maar heerlijk fris hier. Wel buiten roken, das minder.
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:01 schreef Nizno het volgende:
wie niet buiten roken kan moet maar buiten roken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |