Dit was de dag dat de meeste collega's aanwezig zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afscheid op een maandag hoor je niet vaak
Vanmorgen nog voor het ontbijt al voor 10 verschillende dingen uitgescholden. Even bijkomen hoorquote:
Hey daar is ie weer, dat was wel een heullll kort slaapiequote:
Ok.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was de dag dat de meeste collega's aanwezig zijn
quote:Op maandag 2 maart 2020 05:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vanmorgen nog voor het ontbijt al voor 10 verschillende dingen uitgescholden. Even bijkomen hoor
O echt, door je collega"squote:Op maandag 2 maart 2020 05:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vanmorgen nog voor het ontbijt al voor 10 verschillende dingen uitgescholden. Even bijkomen hoor
Jup.. Nouja door eentje dan. Mijn coach.quote:
Wil je nu slapen, wil je nu niet slapen. Wil je wel, wil je niet.quote:
Lekkere coach dan.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:40 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.. Nouja door eentje dan. Mijn coach.
Hij kan ons niet missen Devquote:
ZOals wie dan Mario?quote:Op maandag 2 maart 2020 05:46 schreef mario390 het volgende:
altijd zijn vanochtend mensen hier de je nog nie gezien heeft
Niet ikzelf maar dat boeit niet. Ik had het moeten voorkomen. Maarja kijk je ff 10 minuten niet en te laat.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je nu slapen, wil je nu niet slapen. Wil je wel, wil je niet.
Ben je vrij vandaag?
[..]
Lekkere coach dan.
Had je iets verkeerds gedaan?
[..]
Hij kan ons niet missen Dev
Mario, gewoon spelen en niet op de punten letten.quote:
Ja, soms zie ik hier ook mensen voorbij komen die nooit zijn geweest. Maar iedereen mag hier komen tikken toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ferrous en viesdiktator, de zijn nog niee hier gewezen
MIsschien minder DTS sen op je werkquote:Op maandag 2 maart 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Niet ikzelf maar dat boeit niet. Ik had het moeten voorkomen. Maarja kijk je ff 10 minuten niet en te laat.
Dank je wel voor deze bijzondere zinvolle vermelding.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan jullie melden dat het voor de verandering weer eens regent.
Ja ik dacht na 3 maanden regen dat deze dag er ook nog wel bij kon.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario, gewoon spelen en niet op de punten letten.
Kijk eens hoever je dan komt
Maak je niet altijd gelijk boos. Het zijn maar punten van een spel waar je ook nog eens niets mee verdiend.
Was je er vannacht ook?
Ik heb ook gewonnen door er alleen overdag veel te zijn
Maar jij komt overdag af en toe even binnen.
WIe had de downtime vannacht?
[..]
Ja, soms zie ik hier ook mensen voorbij komen die nooit zijn geweest. Maar iedereen mag hier komen tikken toch?
Jij en ik waren ook eerst vreemden die hier nooit kwamen
[..]
MIsschien minder DTS sen op je werk
[..]
Dank je wel voor deze bijzondere zinvolle vermelding.
Morguh skeetquote:
Ja joh, we kijken niet op een dag meer of minderquote:Op maandag 2 maart 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik dacht na 3 maanden regen dat deze dag er ook nog wel bij kon.
lekker geslapen?quote:Op maandag 2 maart 2020 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh skeet
[..]
Ja joh, we kijken niet op een dag meer of minder
Ach nee dat doe ik in de pauzes of als ik ga roken. Kan niet de hele nacht iedereen op de vingers kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet altijd gelijk boos. Het zijn maar punten van een spel waar je ook nog eens niets mee verdiend.
Was je er vannacht ook?
[..]
Ja, soms zie ik hier ook mensen voorbij komen die nooit zijn geweest. Maar iedereen mag hier komen tikken toch?
[..]
[..]
ik was vanaf 0 00 en 7 puntenquote:Op maandag 2 maart 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je er vannacht ook?
[..]
[..]
[..]
Redelijk, maar veel te kortquote:
Das waar, maar wordt wel van je verwacht natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ach nee dat doe ik in de pauzes of als ik ga roken. Kan niet de hele nacht iedereen op de vingers kijken.
Was het weer zo druk vannacht dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 05:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vanaf 0 00 en 7 punten![]()
vandaag mak je nog weiniger
De maand is nog jong Marioquote:Op maandag 2 maart 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben wel van platz 12 op platz maar dat werd niet halten om dat platz 7 tot platz 12 5 punten zijn
Er is meer op FOK! dan punten scoren bij dts.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vanaf 0 00 en 7 punten![]()
vandaag mak je nog weiniger
Heeeeyquote:Op maandag 2 maart 2020 05:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is meer op FOK! dan punten scoren bij dts.
Als je boos gaat worden om een spelletje op internet, moet je toch eens gaan nadenken of je wel verstandig bezig bent.
Het.is.maar.een.spelletje.
Door jou loop ik dus steeds te krabben ga eens wegquote:Op maandag 2 maart 2020 05:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je boos gaat worden om een spelletje op internet, moet je toch eens gaan nadenken of je wel verstandig bezig bent.
Hoi wormquote:Op maandag 2 maart 2020 05:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft hij je platjes gegevenquote:Op maandag 2 maart 2020 06:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Door jou loop ik dus steeds te krabben ga eens weg
Wut?quote:Op maandag 2 maart 2020 06:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Door jou loop ik dus steeds te krabben ga eens weg
Daarom komt goed. En niet dan niet ook geen man overboord.quote:
Aarswormen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |