Dat dan doen katten nog wel eens. Ik vind af en toe nog wel eens een opgedroogde kikkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd
Zat net te roken en viel al bijna in slaap. Denk dat ik meteen weg ben zo in de auto.quote:
Katten zijn best schoon en als je de kattenbak(ken) schoon houdt, dan valt het wel mee. Maar op een of andere manier ruik je het wel als iemand katten heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:48 schreef engine het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Katten zijn best schoon en als je de kattenbak(ken) schoon houdt, dan valt het wel mee. Maar op een of andere manier ruik je het wel als iemand katten heeft.
Je ruikt juist niks bij mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik snel even langskomen met een kattenlucht luchtverfrisser
GA jij ff lekker door zo!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je ruik is gewoon wat minder geworden vanwege je leeftijd
eetsequote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:19 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker wel.. heb er nog een in de koelkast liggen..
totzoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff hond uitlaten tot de downtime folks
rook zequote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff hond uitlaten tot de downtime folks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |