Ik heb geen flauw idee meer of ik dat wildequote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar dat is niks als je je bed in wil.
Dan heb je in iedergeval een goede avond gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee meer of ik dat wilde
quote:
quote:
quote:
Ik heb er goede herinneringen aan, en de rest heb ik kennelijk gebloktquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je in iedergeval een goede avond gehad.
Ik ben er niet uit of ik Lara Croft moet geleuvenquote:
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
@:sode hoe ging dat ook al weer met dat vliegtuig en de bocht omdraaien?
Goffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er niet uit of ik Lara Croft moet geleuven
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.
hahaha wowquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.
Hier bokt fok ook af en toe.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zitten ze nu alweer aan FOK! te kloten? Het is zo traag als 12 slakken in een slecht afgestelde 2ehands brommobiel die tegen een met stroop bestrooide helling op tuft.
Dus dat. Geniale opsomming.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zitten ze nu alweer aan FOK! te kloten? Het is zo traag als 12 slakken in een slecht afgestelde 2ehands brommobiel die tegen een met stroop bestrooide helling op tuft.
Fok heeft te veel gezopen gister.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft zich gisteravond aan ons aangepast. Tja dan krijg je dit.quote:
Je was gezellig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
Mochten mensen me gisteren iets te aanwezig gevonden hebben (na de nodige biertjes), mijn excuses![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
Mochten mensen me gisteren iets te aanwezig gevonden hebben (na de nodige biertjes), mijn excuses![]()
quote:
Nou, ik heb daar niets van gemerkt hoor, ik vond je vrij rustig toch wel. Rustiger dan ik iig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Heeft zich gisteravond aan ons aangepast. Tja dan krijg je dit.
Dank je, al doelde ik vooral op het gedeelte nadat jullie al weg warenquote:
[..]
Ik had het over het gedeelte waar ik bij was natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je, al doelde ik vooral op het gedeelte nadat jullie al weg waren
Er staat me trouwens iets van bij dat jullie een dag langer zouden blijven, ging dat niet meer door?
quote:
[..]
Ik vond je aanwezigheid bijzonder prettig. Hoop je bij een volgende meet weer te treffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
We hadden de kamer tot 17:00 geboekt, om misschien nog wat te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je, al doelde ik vooral op het gedeelte nadat jullie al weg waren
Er staat me trouwens iets van bij dat jullie een dag langer zouden blijven, ging dat niet meer door?
Dank!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vond je aanwezigheid bijzonder prettig. Hoop je bij een volgende meet weer te treffen.
Ik vond je helemaal niet luidruchtig. Ik hoop ook dat je er de volgende keer weer bij bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dank!
Als ik beloof iets minder luidruchtig te zijn krijg ik vast wel een 2e kans van oma
Heb je het zo bont gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dank!
Als ik beloof iets minder luidruchtig te zijn krijg ik vast wel een 2e kans van oma
Als de regenboog nog eens wordt opgezet dan ros ik je in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vond je helemaal niet luidruchtig. Ik hoop ook dat je er de volgende keer weer bij bent.
Was jij toen ook al naar huis?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vond je helemaal niet luidruchtig. Ik hoop ook dat je er de volgende keer weer bij bent.
quote:
Ehm wie er precies op het laatst weggingen weet ik niet, maar volgens mij waren Espri en ik toch wel bij de laatsten? Rond 2 uur werden we volgens mij opgehaald.quote:
Goed om te horenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niets mis met jouw aanwezigheid, D..
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de regenboog nog eens wordt opgezet dan ros ik je in elkaar.
Daar ben ik dan niet bijgeweest. Ik vond je gezellig.quote:
Wie wilde je daar voor meenemen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de regenboog nog eens wordt opgezet dan ros ik je in elkaar.
Jij was "een beetje dronken"quote:Op zondag 1 maart 2020 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm wie er precies op het laatst weggingen weet ik niet, maar volgens mij waren Espri en ik toch wel bij de laatsten? Rond 2 uur werden we volgens mij opgehaald.
Er zijn wat gaten in mijn geheugen
oh ja dat was ook nogquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien de buren wel, D en ik hebben nog wel ff lopen schreeuwen geloof ik, soort van, dat 74 een goed jaar was.![]()
Ohw shit, ja toen zat ik ook buiten en zag jullie wel bewegen, gemist dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was "een beetje dronken". En jullie waren ten tijde van de chufi en D. disco moves buiten aan het roken. Het lawaai hebben jullie wel gehoord denk ik...kan me herinneren dat Soury (dacht ik?) er iets over zei.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien de buren wel, D en ik hebben nog wel ff lopen schreeuwen geloof ik, soort van, dat 74 een goed jaar was.![]()
euhm..ja...toen waren we tegen de ruiten aan het rammen geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw shit, ja toen zat ik ook buiten en zag jullie wel bewegen, gemist dus.Ik heb nog zitten zwaaien naar jullie toen volgens mij.
Jaha, wij wel.quote:
Ik was er niet bij maar kan die stelling wel onderschrijvenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm..ja...toen waren we tegen de ruiten aan het rammen geloof ik![]()
Sorry Oma
wij hebben wat afgeproost ook...elke 10 minuten of zo? Man3quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha, wij wel.Dus ik vond je niet vervelend of schreeuwerig want dat was ik dus ook.
![]()
Moet ik nou ook mijn excuus aanbieden?Nah
![]()
Bendegij ook van 74? Geinig dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar kan die stelling wel onderschrijven
Verstandig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
We zijn niet naar de kroeg geweest...laat de buren eerst maar even bijkomen
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
We zijn niet naar de kroeg geweest...laat de buren eerst maar even bijkomen
quote:
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wij hebben wat afgeproost ook...elke 10 minuten of zo? Man3![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Doe normaal. Jij zong niet het meest vals hoor![]()
[..]
Ja tochquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik de wc uitkwam en een aantal keihard choco riepen, ja toen deed ik ook ff mee natuurlijk.man3 wat een avond.
het was zo leuk.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik de wc uitkwam en een aantal keihard choco riepen, ja toen deed ik ook ff mee natuurlijk.man3 wat een avond.
Vals kreng.quote:
Ja, ook nog meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
het was zo leuk.![]()
Oh ja. De les nog meegekregen dat je géén ex van OmaNijn moet zijn want je gaat dan hartstikke deud
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
het was zo leuk.![]()
Oh ja. De les nog meegekregen dat je géén ex van OmaNijn moet zijn want je gaat dan hartstikke deud
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
We zullen toch zo langzamerhand misschien dit topic moeten stoppen?
Kunnen toch niet maar oneindig over gisteren blijven ouwehoeren.
Dat kan prima tot aan de volgende meeting.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
We zullen toch zo langzamerhand misschien dit topic moeten stoppen?
Kunnen toch niet maar oneindig over gisteren blijven ouwehoeren.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan prima tot aan de volgende meeting.
[..]
Dus dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:
Ach je kunt wat zeggen over ons "bejaarden" wat je wil...maar (na)genieten kunnen we als de beste
Dat klinkt als een plausibel plan, heer D.. Herinneringen ophalen en naar 2024 toewerken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen de TT alvast aanpassen; Schrikkelmeet 2024
[..]
Heb ik niet nodig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En sparen voor een stuk of 20 megafoons.
I'm inquote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[..]![]()
Ik zit al na te denken..
dit jaar nog wel.
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[..]![]()
Ik zit al na te denken..
dit jaar nog wel.
WAT ZEGGIE???quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En sparen voor een stuk of 20 megafoons.
Je kan toch verhuizen voor die tijdquote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.
Ja dat is wel een beetje heftig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij wel om boven je uit te kunnen komen indien nodig.
Begrijp ik. Het is ook nog niet zo verquote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo en niet te zuinig ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is wat af getetterd gisterenavond.
Hoe heb jij het?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef Voxs het volgende:
Leuk te lezen dat jullie het zo gezellig hadden!
Ik ga straks 48 uur slapenquote:Op maandag 2 maart 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik had weer mn dip ... maar goed we probeen het straks weer
Ja was lollig, we zaten buiten te "fluisteren" en de decibellen barstte binnen losquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was "een beetje dronken". En jullie waren ten tijde van de chufi en D. disco moves buiten aan het roken. Het lawaai hebben jullie wel gehoord denk ik...kan me herinneren dat Soury (dacht ik?) er iets over zei.
Ik heb van 20:00 tot vanmorgen 09:00 geslapen.quote:
Ik heb er ook 13 uur op zittenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van 20:00 tot vanmorgen 09:00 geslapen.
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik was voor het eerst sinds lange tijd blij met een late dienst. Uitslapen.![]()
Keerzijde is dat ik nu wel op mn werk zit, les te geven.
Tot de volgende meetquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.
Hoe lang duurt het voor alle alcohol uit het lichaam verdwenen is?
Hoe vroeg zat jij ook al weer achter het stuurquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.
Je kunt me veel wijsmaken, maar geloof niet dat ik wijn heb gehadquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vroeg zat jij ook al weer achter het stuur
Geen idee wat je uitgespookt hebt nadat ik weg was. Wie weet was je wel met flessen wijn aan het jongleren.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijsmaken, maar geloof niet dat ik wijn heb gehad
Dat kan ik nuchter niet eensquote:Op maandag 2 maart 2020 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat je uitgespookt hebt nadat ik weg was. Wie weet was je wel met flessen wijn aan het jongleren.
Dat is leuker om te zien dan van iemand die het wel kan.quote:
De discussie over wat mogelijk is voorgevallen is on-topicquote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is leuker om te zien dan van iemand die het wel kan.Hier zou de halve kamer sneuvelen.
Oh ja, aftermeet topic.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Hopelijk lang genoeg, zodat de winkels weer open te zijn om nieuwe drank te halen.
Zit nog op mijn werk tot een uur of 9.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was het te doen voor je vandaag, of blij dat je thuis bent?
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
Leuk om nog een stukje van de afterparty/katers/valpartijen te lezen. Jullie hebben je goed vermaakt lees ik wel. (al is zo'n valpartij niet leuk natuurlijk)
Dat kan ik me goed voorstellen maar ik hou gewoon wel van feel good topics. (al ga ik een reltopic ook niet uit de weg op zijn tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.
Dat heb ik nou helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.
Eigen schuld dikke bult. Ik lijd niet heel vreselijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
Leuk om nog een stukje van de afterparty/katers/valpartijen te lezen. Jullie hebben je goed vermaakt lees ik wel. (al is zo'n valpartij niet leuk natuurlijk)
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Ik lijd niet heel vreselijk hoor
Wie was wie ook alweer dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag dubbel of driedubbel zonder een druppel drank, knap he?quote:
5 waren er .. inmiddels is ook SBE toegetreden tot het genootschap van de koele koppenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag dubbel of driedubbel zonder een druppel drank, knap he?
Ik weet het ook niet meer... Ik ben die kale die geen gitaar speelt.quote:
Genootschap van kale kippenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
5 waren er .. inmiddels is ook SBE toegetreden tot het genootschap van de koele koppen
Speelt er iemand gitaar dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer... Ik ben die kale die geen gitaar speelt.
En hoe omschrijf jij jezelf in zes woorden?
Geen idee. Ik niet in elk geval.quote:
7 dan?quote:Ik ben niet in 6 woorden te omschrijven
Ik ben niet Uniek, ik ben zeer Uniek, net als iedereen, behalve die gewoon Uniek zijn, die zijn niet zeer Uniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet in elk geval.
[..]
7 dan?
Laat maar, ik kijk wel op je website
Kijk je kan het welquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet Uniek, ik ben zeer Uniek, net als iedereen, behalve die gewoon Uniek zijn, die zijn niet zeer Uniek
Het is de schuld van mijn hormonenquote:
quote:
Waai? Geen meet voor dat het weer aangegroeid isquote:
29 februari 2021quote:
Oke ik ben blond, maar zo blond nou ook weer niet.quote:
Na dat grapje kwam al jaren voor in 40 plus, voordat er dus echt een meet kwam.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke ik ben blond, maar zo blond nou ook weer niet.
Ik weet ook wel dat februari 30 dagen heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Na dat grapje kwam al jaren voor in 40 plus, voordat er dus echt een meet kwam.
Ik denk of dat weekend weer volgend jaar of dat er ook al iets werd geopperd voor de zomer?
Een voorstel kan natuurlijk ook altijd
We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:14 schreef Prisha het volgende:
Het is alweer 1 jaar geleden dat we nu enorme voorpret hadden en de aftelling was begonnen naar de meet van die zaterdag![]()
Heb er wel weer zin in eigenlijk
Op dezelfde datumquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doen
quote:
Dat stelde ik vorig jaar al voorquote:
hebben we een lijst dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst.
Nu wel.quote:
die uit de op zekerquote:
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.quote:
jaaaaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.
Dan kun je toch een nieuwe openen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
jaaaa
heb jij zoom?
Eigenlijk hebben we dan wel iemand nodig die de betaalde versie heeft anders hebben we een meet van 45 minuten
ja ik dacht het ookquote:
We doen gewoon recalcitrant.quote:
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
ik heb geen Skype meerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.
Hoeft ook niet, kan via je browser.quote:
bordspellenclub?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
Ik schaam me een beetje omdat Prisha de taxi heeft betaald.quote:Op zondag 28 februari 2021 02:12 schreef chufi het volgende:
Taxitijd ..... Wat waaide het hard die nacht
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nee hoor. Niemand was lastig. Topavond gehad![]()
Nee die is uiteindelijk verdwenen in de prullenbak .. teveel kaas gepriktquote:Op maandag 1 maart 2021 00:18 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand nog een vlaggetje voor dd kaasblokjes?
SBE heeft er een aantal meegenomen en espri heeft een vlaggetje.quote:Op maandag 1 maart 2021 00:18 schreef drakin het volgende:
Ben je gek? Die taxi had ik toch al genomen, anders was ik denk ik nooit in het hotel aangekomen. Of er nu één of vier personen meegingen. Was wel knus ookquote:Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje omdat Prisha de taxi heeft betaald.Maar ik hoop het ooit een keer goed te maken.
Ik heb mijn naamsticker nog.quote:Op maandag 1 maart 2021 00:18 schreef drakin het volgende:
o ja die heb ik ook nog, zit op mijn mobiel geplakt. Wel wat minder zichtbaar inmiddels en weer een andere sticker over mijn bijnaam.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
En oma heeft stoere prikkertjes voor de kaasblokjes gemaakt.
Ik heb ze nog steeds.quote:
Dat is wel een beetje kort dag.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen de TT alvast aanpassen; Schrikkelmeet 2024
Dan moet ik even boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kort dag.
Misschien nu alvast opperen voor 2028? Kunnen we alvast aan het idee wennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kort dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |