Geen idee. Ik niet in elk geval.quote:
7 dan?quote:Ik ben niet in 6 woorden te omschrijven
Ik ben niet Uniek, ik ben zeer Uniek, net als iedereen, behalve die gewoon Uniek zijn, die zijn niet zeer Uniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet in elk geval.
[..]
7 dan?
Laat maar, ik kijk wel op je website
Kijk je kan het welquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet Uniek, ik ben zeer Uniek, net als iedereen, behalve die gewoon Uniek zijn, die zijn niet zeer Uniek
Het is de schuld van mijn hormonenquote:
quote:
quote:
Waai? Geen meet voor dat het weer aangegroeid isquote:
29 februari 2021quote:
Oke ik ben blond, maar zo blond nou ook weer niet.quote:
Na dat grapje kwam al jaren voor in 40 plus, voordat er dus echt een meet kwam.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke ik ben blond, maar zo blond nou ook weer niet.
Ik weet ook wel dat februari 30 dagen heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Na dat grapje kwam al jaren voor in 40 plus, voordat er dus echt een meet kwam.
Ik denk of dat weekend weer volgend jaar of dat er ook al iets werd geopperd voor de zomer?
Een voorstel kan natuurlijk ook altijd
We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:14 schreef Prisha het volgende:
Het is alweer 1 jaar geleden dat we nu enorme voorpret hadden en de aftelling was begonnen naar de meet van die zaterdag![]()
Heb er wel weer zin in eigenlijk
Op dezelfde datumquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doen
quote:
Dat stelde ik vorig jaar al voorquote:
hebben we een lijst dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst.
Nu wel.quote:
die uit de op zekerquote:
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.quote:
jaaaaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.
Dan kun je toch een nieuwe openen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
jaaaa
heb jij zoom?
Eigenlijk hebben we dan wel iemand nodig die de betaalde versie heeft anders hebben we een meet van 45 minuten
ja ik dacht het ookquote:
We doen gewoon recalcitrant.quote:
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
ik heb geen Skype meerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.
Hoeft ook niet, kan via je browser.quote:
bordspellenclub?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |