We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:14 schreef Prisha het volgende:
Het is alweer 1 jaar geleden dat we nu enorme voorpret hadden en de aftelling was begonnen naar de meet van die zaterdag![]()
Heb er wel weer zin in eigenlijk
Op dezelfde datumquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen een 40+ zoommeeting met eigen blokjes kaas en drankje erbij doen
quote:
Dat stelde ik vorig jaar al voorquote:
hebben we een lijst dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst.
Nu wel.quote:
die uit de op zekerquote:
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.quote:
jaaaaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om iedereen weer te zien.
Dan kun je toch een nieuwe openen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
jaaaa
heb jij zoom?
Eigenlijk hebben we dan wel iemand nodig die de betaalde versie heeft anders hebben we een meet van 45 minuten
ja ik dacht het ookquote:
We doen gewoon recalcitrant.quote:
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
ik heb geen Skype meerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter skype nemen. Die is voor meer platvormen geschikt.
Hoeft ook niet, kan via je browser.quote:
bordspellenclub?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gebruik met mijn bordspellenclub Jitsi-meet:
https://jitsi.org/jitsi-meet/
Dan kun je gewoon doorgaan.
Open-source, laagdrempelig, werkt altijd
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |