Begrijp ik. Het is ook nog niet zo verquote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.
Zo en niet te zuinig ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is wat af getetterd gisterenavond.
Hoe heb jij het?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef Voxs het volgende:
Leuk te lezen dat jullie het zo gezellig hadden!
Ik ga straks 48 uur slapenquote:Op maandag 2 maart 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik had weer mn dip ... maar goed we probeen het straks weer
Ja was lollig, we zaten buiten te "fluisteren" en de decibellen barstte binnen losquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was "een beetje dronken". En jullie waren ten tijde van de chufi en D. disco moves buiten aan het roken. Het lawaai hebben jullie wel gehoord denk ik...kan me herinneren dat Soury (dacht ik?) er iets over zei.
Ik heb van 20:00 tot vanmorgen 09:00 geslapen.quote:
Ik heb er ook 13 uur op zittenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van 20:00 tot vanmorgen 09:00 geslapen.
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik was voor het eerst sinds lange tijd blij met een late dienst. Uitslapen.![]()
Keerzijde is dat ik nu wel op mn werk zit, les te geven.
Tot de volgende meetquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.
Hoe lang duurt het voor alle alcohol uit het lichaam verdwenen is?
Hoe vroeg zat jij ook al weer achter het stuurquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mensen, opgelet! Je hebt 27 glazen bier met 3,9% alcoholpercentage geconsumeerd en één glas rode wijn van 14%. Om één glas alcohol van 5% af te breken heeft je lichaam 1,2 uur nodig.
Je kunt me veel wijsmaken, maar geloof niet dat ik wijn heb gehadquote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vroeg zat jij ook al weer achter het stuur
Geen idee wat je uitgespookt hebt nadat ik weg was. Wie weet was je wel met flessen wijn aan het jongleren.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijsmaken, maar geloof niet dat ik wijn heb gehad
Dat kan ik nuchter niet eensquote:Op maandag 2 maart 2020 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat je uitgespookt hebt nadat ik weg was. Wie weet was je wel met flessen wijn aan het jongleren.
Dat is leuker om te zien dan van iemand die het wel kan.quote:
De discussie over wat mogelijk is voorgevallen is on-topicquote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is leuker om te zien dan van iemand die het wel kan.Hier zou de halve kamer sneuvelen.
Oh ja, aftermeet topic.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Hopelijk lang genoeg, zodat de winkels weer open te zijn om nieuwe drank te halen.
Zit nog op mijn werk tot een uur of 9.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was het te doen voor je vandaag, of blij dat je thuis bent?
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
Leuk om nog een stukje van de afterparty/katers/valpartijen te lezen. Jullie hebben je goed vermaakt lees ik wel. (al is zo'n valpartij niet leuk natuurlijk)
Dat kan ik me goed voorstellen maar ik hou gewoon wel van feel good topics. (al ga ik een reltopic ook niet uit de weg op zijn tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.
Dat heb ik nou helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin nog eens doorgelezen. Het komt toch anders over als je er gezichten bij kan bedenken.
quote:
Eigen schuld dikke bult. Ik lijd niet heel vreselijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef praadje het volgende:
Leuk om nog een stukje van de afterparty/katers/valpartijen te lezen. Jullie hebben je goed vermaakt lees ik wel. (al is zo'n valpartij niet leuk natuurlijk)
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Ik lijd niet heel vreselijk hoor
Wie was wie ook alweer dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag dubbel of driedubbel zonder een druppel drank, knap he?quote:
5 waren er .. inmiddels is ook SBE toegetreden tot het genootschap van de koele koppenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag dubbel of driedubbel zonder een druppel drank, knap he?
Ik weet het ook niet meer... Ik ben die kale die geen gitaar speelt.quote:
Genootschap van kale kippenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
5 waren er .. inmiddels is ook SBE toegetreden tot het genootschap van de koele koppen
Speelt er iemand gitaar dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer... Ik ben die kale die geen gitaar speelt.
En hoe omschrijf jij jezelf in zes woorden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |