MI weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon een yell afspreken en bij iedereen die binnen komt opspringen en bleren.
Yes.quote:
Je moet met de oudjes wel een beetje oppassen idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
MI weer.![]()
Krijgt dadelijk iemand nog een hartaanval.
Blijf van de op af.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Je moet met de oudjes wel een beetje oppassen idd.
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, van mij mag je blijven hoor. Kweet natuurlijk niet hoe de rest daarover denkt.
Als je ook even DomnivoT in Domnivoor aanpast.quote:
Ja en misschien komt ze wel, feestje daar begint om 17 uur om 18 uur ff hoesten en niezen en dan op naar den haag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.
Zal ik ook naar het hotel komen? Ik stap daar toch bijna uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende meet in mijn dorp? We hebben een Chinees en een pizzaria 🤣
Jij bent TSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ook even DomnivoT in Domnivoor aanpast.
Kan niet als een moderator wijzigingen heeft aangebracht. Dan moet ze eerst de editrechten goed zetten.quote:
Dank je wel. Gunix kan ook weg.quote:
Oja, maar jij had ‘m bij het openen natuurlijk al goed kunnen zettenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet als een moderator wijzigingen heeft aangebracht. Dan moet ze eerst de editrechten goed zetten.
D. Blaast wel met een rietjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft het hotel ook een bubbelbad?
De Dees was mij net voor met wijzigen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, maar jij had ‘m bij het openen natuurlijk al goed kunnen zetten
Dat is een goeie jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Gunix kan ook weg.
Je kan ook zeggen dat je moeten 'werken'... De OP up to date houden
En die 't was mijn foutquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees was mij net voor met wijzigen.
Omg, lolquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa heeft een theedrinkster binnen![]()
![]()
Hij appt of er een vroege fokker is![]()
Ik heb nu geen rechten meer om te wijzigen.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ze zit er graag bovenopquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees was mij net voor met wijzigen.
Moet ie aan haar vragenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
* notturna houd wijselijk haar mondquote:
Ouder...is zijn tactische antwoord. Het is een Spaanse..quote:
Chuf zijn dochter die poolshoogte komt nemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ouder...is zijn tactische antwoord. Het is een Spaanse..
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf zijn dochter die poolshoogte komt nemen.
Da’s een truc!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik stop even met opa appen. Dat is niet echt zijn ding als hij aan het werk is
Als zijn dochter al ‘ouder’ is...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf zijn dochter die poolshoogte komt nemen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Of iemand anders van fok die ons in de gaten gaat houden en filmen en dan op fok zetten, misschien wel sasparaparapara
![]()
Sommige wel sommige nog niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef Charmian het volgende:
Maar zijn jullie al in het haagse gearriveerd? Wat een takkuhweer zeg
Ik 7 jaar geleden al.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef Charmian het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:01 schreef Charmian het volgende:
zonde van alle pas gezette watergolfjes en dure foundations
Zit nog heerlijk thuis te haken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:01 schreef Charmian het volgende:
zonde van alle pas gezette watergolfjes en dure foundations
Bijna. En het klaart opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef Charmian het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben er ook klaar voor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weer bubbels, niet te dronken aankomen in de kroeg he.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
NH gangers, we zitten in de bar.
[ afbeelding ]
is die toko daar beneden naast de appie to go ook open? die heeft lekkere broodjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
NH gangers, we zitten in de bar.
[ afbeelding ]
ja, je kunt toch geen prikkende zoenen uitdelen omaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh nee, ik zie dat ik me nog moet scheren
Dat wist ik 20 jaar geleden al.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daar kom je vandaag pas achter.
Die is dicht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
is die toko daar beneden naast de appie to go ook open? die heeft lekkere broodjes
We gaan die bar ook niet plunderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weer bubbels, niet te dronken aankomen in de kroeg he.
Zit net op mobiel, dus lees niet terug.quote:
oh jammer, is echt aan te bevelenquote:
Ja, maar voor hoe lang?quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef chufi het volgende:
Binnen ... Ook een glaasje Cava en een toastje jamón genomen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef chufi het volgende:
heb je die muis nog op sleeptouw genomen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef chufi het volgende:
Yeahhh langzaam druppelt Den Haag volquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef chufi het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wist ik 20 jaar geleden al.
Verstandig. Denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We gaan die bar ook niet plunderen.
Goed excuus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit net op mobiel, dus lees niet terug.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef chufi het volgende:
Soury in Den Haag..Dat ik dat nog mag meemakenquote:
Nu durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soury in Den Haag..Dat ik dat nog mag meemaken![]()
Jammer joh, maar jij komt ook gewoon.quote:
En dezequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanavond zitten we allemaal zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen drank poppetjes op fok..op de telefoon dan
quote:
Die is zich nu de pleuris geschrokken van jou?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk ik dat er een fokker binnen komt, is het de ober.
waar ben je? en kijk je nu Skihupfen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef chufi het volgende:
@:mario390 we hebben heel veel Oostenrijkse zenders in het hotel hier
Toen ik opsprong en FEERTUGH PLUUUUS brulde, schrok ie pas echt. Gelukkig hoef ik de glazen niet te betalen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is zich nu de pleuris geschrokken van jou?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toen ik opsprong en FEERTUGH PLUUUUS brulde, schrok ie pas echt. Gelukkig hoef ik de glazen niet te betalen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toen ik opsprong en FEERTUGH PLUUUUS brulde, schrok ie pas echt. Gelukkig hoef ik de glazen niet te betalen.
Ik moet nog beginnenquote:
Afzien dus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnenover een uur pas
Ik zit hardop te lachenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een hele grote zekerquote:
Oh ja, dat zonnetje wat in dat glas springt. Die is erg leukquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eend heeft een hele leuke voor mij.
Een groot glas kan ook heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eend heeft een hele leuke voor mij.
In Den Haag en nee ik kijk schaats enquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar ben je? en kijk je nu Skihupfen?
oke,nu komt prova de anjoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In Den Haag en nee ik kijk schaats en
Vergeet je slicer dicer nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niets op alleen water en koffie.
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef chufi het volgende:
Hier hebben we straks de 40+ test van het jaar
Verstandig. Vanavond zitten we allemaal bij oma in de kroeg, dus als iemand niet reageert, dan weet je waar we zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]hebben somige en hangover maar ik heb om 7:30 uitgemakt
Wat een gein, wij hadden de situ van nu ook even opgezocht.....totaal anders, dikke flats....waar blijft de tijd pffffquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het Spinnenwiel zit er ook nog. Tram rijdt er ook nog.
[ afbeelding ]
Adem in, adem uit. Rustaaaagh..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik begin een beetje boel zenuwachtig te worden, heel de tijd het idee dat ik moet piesen, maar ben net geweest, rook me de tering en ben de tel kwijt met hoeveel koffie ik al op heb.![]()
Nog iets meer dan een uur en dan wordt ik opgehaald.
Dat laatste maak ik me ook geen zorgen over, kweet ook niet waarover dan, nou misschien de autorit. Want veel wind.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Rustaaaagh..
Gaat vast hartstikke leuk worden.
Ohw, zal toch wel, we zijn toch volwassen en geen hooligans.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft iedereen heel en de kroeg natuurlijk
Oeh spannend, tot straks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:12 schreef espri het volgende:
Ik ga afsluiten en richting Den Haag om tonja van het station te halen, tot straks.
Dank je welquote:
Fokhelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, dochter onderweg om naar de kroeg te brengen...
Kan ik nog net ff een borrel nemen voor de fok!hel losbreekt.
Ik check zo nog even en anders goede reis, of eet smakelijk en tot zo.🍸🍹🥂🍻
Dank je.quote:
Dank je, ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier mensen. Houd het netjes
Nee joh, ik ben geen bezoeker meer van 40 plusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb JM kom je niet ook nog ff buurten.. je woont toch ook om de hoek
wie zit dann daar? meerdere fokkers? welke oma?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig. Vanavond zitten we allemaal bij oma in de kroeg, dus als iemand niet reageert, dan weet je waar we zijn
Nou en, je bent toch een fokker. Kiek maar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen bezoeker meer van 40 plus
Lees het begin van dit topic en je weet het.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie zit dann daar? meerdere fokkers? welke oma?
Chufi is nu pizza aan het eten met andere fokkers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Over een half uurtje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Chufi is nu pizza aan het eten met andere fokkers.
Wel een gaatje overhouden voor soep.quote:
Nee we moeten het zelf halen. Belachelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie laten Domino's bezorgen in het hotel?
Nee, we gaan naar een hele echte Italiaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie laten Domino's bezorgen in het hotel?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee we moeten het zelf halen. Belachelijk.
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen bezoeker meer van 40 plus
ICHquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Grote jongen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:41 schreef mario390 het volgende:
op gelezen, schade dat ik niet, veel plezier
Ik heb voor vanavond nog oma-dingen te doen hierquote:
Ik heb geen leven en ik heb vervoer kunnen regelen. Dus kan ik naar Den Haag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:47 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat dat je alle kunnen nach den haag komen?
Veel plezier daar meequote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond nog oma-dingen te doen hier
Kleindochter zal blij zijn als haar rok af isquote:
Oma dingen zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
Kleindochter zal blij zijn als haar rok af is
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vertrek ook bijna, nog een klein half uurtje.![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vertrek ook bijna, tot straks mensjes.
wat en drama, game anjo herhaling button gebroken, thelma winnt en toch niet nu weer de 2te verzoekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
He JM kom je niet ook nog ff buurten.. je woont toch ook om de hoek
Riep je 'FIPO!'?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk ik dat er een fokker binnen komt, is het de ober.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben al hun telefoons in moeten leveren bij opa.
Leuk om te lezen. Fijne reis terugquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand was lastig. Topavond gehad![]()
Dank jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Fijne reis terug
quote:
Zomaarquote:
Die gaan we nog eens overdoen.quote:
Volgend jaar 29 februariquote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
En oma heeft stoere prikkertjes voor de kaasblokjes gemaakt.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dat ook betreft ook complimenten voor oma. Ze had het prima geregeld.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Eerst nog de jaarlijkse BBQ op 31 juni.
quote:
Are u sure?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Daar hebben we het al over gehad dat die er ook wel gaat komen.
quote:
Nie slotje. Je hebt het goed geregeld oma-nijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit was de meet...in de kroeg is geen bewijs meer![]()
Slotje
Jaaa weer zo'n zin inquote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Eerst nog de jaarlijkse BBQ op 31 juni.
zet die muziek dan ook zachter.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
S’avonds een kerel, s’morgens een wrak. Al jaren mijn motto.![]()
Het was tof.quote:
Het was zeker tof. Wel thuis.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het was tof.![]()
Vanmorgen vroeg wakker en meteen de hort op richting huis. Nagenoeg lege wegen.![]()
Goedemorgen!
Wat er gebeurt is in Den Haag, blijft in Den Haag.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Deisyy het volgende:
Geslaagde meet dus![]()
Alle roddels kunnen in dm/pm aan mij gestuurd worden.
Kan je lekker doorkarren.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het was tof.![]()
Vanmorgen vroeg wakker en meteen de hort op richting huis. Nagenoeg lege wegen.![]()
Goedemorgen!
Zeker weten. Het is ook wel de 40+ haakprinses.quote:
Ja, dat kan je wel stellen. Wat ze als cadeau had gegeven aan de dochter van oma nijn was in 1 dag gehaakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker weten. Het is ook wel de 40+ haakprinses.
En dat vertel je me nu pasquote:Op zondag 1 maart 2020 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een tip voor eventuele nieuwkomers die ooit naar een meeting komen: ook als je niet rookt, doe net of je gezellig bij de rokers buiten gaat zitten paffen zodra espri en prisha aan het zingen slaan.![]()
Wat een coole omaquote:Op zondag 1 maart 2020 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De ballen van oma waren ook heerlijk.
FILM DANquote:Op zondag 1 maart 2020 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een tip voor eventuele nieuwkomers die ooit naar een meeting komen: ook als je niet rookt, doe net of je gezellig bij de rokers buiten gaat zitten paffen zodra espri en prisha aan het zingen slaan.![]()
Ze stonden een partij in mijn oor te tetteren, heel bar.![]()
Oh en oma Nijn en haar man.
De mijne ookquote:
Dat is wel ontzettend snel zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Wat ze als cadeau had gegeven aan de dochter van oma nijn was in 1 dag gehaakt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
De film staat op dit kaartje.
[ afbeelding ]
En blijft op dat kaartje
De drie voorwaarden waardoor jij je thuis voelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
Ik ben inmiddels thuis! Het eerste wat ik deed bij thuiskomst was paracetamol innemen, die was ik vergeten mee te nemen. Tweede wat ik deed was pot thee zetten en daarna m'n comfy clothes aangedaan.
En het derde wat ik deed was dit aanbreken![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je wel Lucky voor deze heerlijke verrassing! Erg blij mee en ik geniet er al van
Terecht, want daar staat nogal wat bijzondere momenten op.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
De film staat op dit kaartje.
[ afbeelding ]
En blijft op dat kaartje
Lekker hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
Ik ben inmiddels thuis! Het eerste wat ik deed bij thuiskomst was paracetamol innemen, die was ik vergeten mee te nemen. Tweede wat ik deed was pot thee zetten en daarna m'n comfy clothes aangedaan.
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je wel Lucky voor deze heerlijke verrassing! Erg blij mee en ik geniet er al van
Hier ongeveer hetzelfde ritueel, op de paracetamol na en koffie in plaats van thee.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mja, als dat toch ooit eens uitlekt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Terecht, want daar staat nogal wat bijzondere momenten op.
Dat moeten we echt niet willen.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, als dat toch ooit eens uitlekt.
In principe maakt het voor mij weinig uit, maar kan me zo voorstellen dat sommigen ermee in de problemen kunnen komen.quote:
Nietquote:Op zondag 1 maart 2020 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe was de afterparty van de hotelgangers?
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze stonden een partij in mijn oor te tetteren, heel bar.![]()
Oh en oma Nijn en haar man.
Dat is een ding dat zeker is. Dus laten we daar maar verder over zwijgen.🤫quote:Op zondag 1 maart 2020 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In principe maakt het voor mij weinig uit, maar kan me zo voorstellen dat sommigen ermee in de problemen kunnen komen.
Geweldig die D.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
NietVolgens mij was ik rond 2:30 op de kamer? Ik weet niet of Chuf en Soury en D nog wat nagefeest hebben. We hadden allemaal kamers zowat naast elkaar op dezelfde gang maar ik heb ze verder niet meer gehoord.
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde ritueel, op de paracetamol na en koffie in plaats van thee.Het hangertje is mooi geworden, btw en het staat je goed.
Graag gedaan en smul ze!
Wat mij betreft een 10 met een griffel!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
krijgen we wel hoge punten voor enthousiasme?
Was hij zo ver heen dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
NietVolgens mij was ik rond 2:30 op de kamer? Ik weet niet of Chuf en Soury en D nog wat nagefeest hebben. We hadden allemaal kamers zowat naast elkaar op dezelfde gang maar ik heb ze verder niet meer gehoord.
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |