MI weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon een yell afspreken en bij iedereen die binnen komt opspringen en bleren.
Yes.quote:
Je moet met de oudjes wel een beetje oppassen idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
MI weer.![]()
Krijgt dadelijk iemand nog een hartaanval.
Blijf van de op af.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Je moet met de oudjes wel een beetje oppassen idd.
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, van mij mag je blijven hoor. Kweet natuurlijk niet hoe de rest daarover denkt.
Als je ook even DomnivoT in Domnivoor aanpast.quote:
Ja en misschien komt ze wel, feestje daar begint om 17 uur om 18 uur ff hoesten en niezen en dan op naar den haag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.
Zal ik ook naar het hotel komen? Ik stap daar toch bijna uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Gezellig. Zw as er bijna bij geweest.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende meet in mijn dorp? We hebben een Chinees en een pizzaria 🤣
Jij bent TSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ook even DomnivoT in Domnivoor aanpast.
Kan niet als een moderator wijzigingen heeft aangebracht. Dan moet ze eerst de editrechten goed zetten.quote:
Dank je wel. Gunix kan ook weg.quote:
Oja, maar jij had ‘m bij het openen natuurlijk al goed kunnen zettenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet als een moderator wijzigingen heeft aangebracht. Dan moet ze eerst de editrechten goed zetten.
D. Blaast wel met een rietjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft het hotel ook een bubbelbad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |