Een groot glas kan ook heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eend heeft een hele leuke voor mij.
In Den Haag en nee ik kijk schaats enquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar ben je? en kijk je nu Skihupfen?
oke,nu komt prova de anjoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In Den Haag en nee ik kijk schaats en
Vergeet je slicer dicer nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niets op alleen water en koffie.
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef chufi het volgende:
Hier hebben we straks de 40+ test van het jaar
Verstandig. Vanavond zitten we allemaal bij oma in de kroeg, dus als iemand niet reageert, dan weet je waar we zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]hebben somige en hangover maar ik heb om 7:30 uitgemakt
Wat een gein, wij hadden de situ van nu ook even opgezocht.....totaal anders, dikke flats....waar blijft de tijd pffffquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het Spinnenwiel zit er ook nog. Tram rijdt er ook nog.
[ afbeelding ]
Adem in, adem uit. Rustaaaagh..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik begin een beetje boel zenuwachtig te worden, heel de tijd het idee dat ik moet piesen, maar ben net geweest, rook me de tering en ben de tel kwijt met hoeveel koffie ik al op heb.![]()
Nog iets meer dan een uur en dan wordt ik opgehaald.
Dat laatste maak ik me ook geen zorgen over, kweet ook niet waarover dan, nou misschien de autorit. Want veel wind.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Rustaaaagh..
Gaat vast hartstikke leuk worden.
Ohw, zal toch wel, we zijn toch volwassen en geen hooligans.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft iedereen heel en de kroeg natuurlijk
Oeh spannend, tot straks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:12 schreef espri het volgende:
Ik ga afsluiten en richting Den Haag om tonja van het station te halen, tot straks.
Dank je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |