oh ja dat was ook nogquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien de buren wel, D en ik hebben nog wel ff lopen schreeuwen geloof ik, soort van, dat 74 een goed jaar was.![]()
Ohw shit, ja toen zat ik ook buiten en zag jullie wel bewegen, gemist dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was "een beetje dronken". En jullie waren ten tijde van de chufi en D. disco moves buiten aan het roken. Het lawaai hebben jullie wel gehoord denk ik...kan me herinneren dat Soury (dacht ik?) er iets over zei.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien de buren wel, D en ik hebben nog wel ff lopen schreeuwen geloof ik, soort van, dat 74 een goed jaar was.![]()
euhm..ja...toen waren we tegen de ruiten aan het rammen geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw shit, ja toen zat ik ook buiten en zag jullie wel bewegen, gemist dus.Ik heb nog zitten zwaaien naar jullie toen volgens mij.
Jaha, wij wel.quote:
Ik was er niet bij maar kan die stelling wel onderschrijvenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm..ja...toen waren we tegen de ruiten aan het rammen geloof ik![]()
Sorry Oma
wij hebben wat afgeproost ook...elke 10 minuten of zo? Man3quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha, wij wel.Dus ik vond je niet vervelend of schreeuwerig want dat was ik dus ook.
![]()
Moet ik nou ook mijn excuus aanbieden?Nah
![]()
Bendegij ook van 74? Geinig dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar kan die stelling wel onderschrijven
Verstandig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
We zijn niet naar de kroeg geweest...laat de buren eerst maar even bijkomen
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
We zijn niet naar de kroeg geweest...laat de buren eerst maar even bijkomen
quote:
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wij hebben wat afgeproost ook...elke 10 minuten of zo? Man3![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Doe normaal. Jij zong niet het meest vals hoor![]()
[..]
Ja tochquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik de wc uitkwam en een aantal keihard choco riepen, ja toen deed ik ook ff mee natuurlijk.man3 wat een avond.
het was zo leuk.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he en dan kreeg ik weer een drankje en dat was dan weer van iemand en dan maar weer dat glas omhoog, naam roepen en proosten.![]()
![]()
Ik weet ook nog dat ik de wc uitkwam en een aantal keihard choco riepen, ja toen deed ik ook ff mee natuurlijk.man3 wat een avond.
Vals kreng.quote:
Ja, ook nog meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
het was zo leuk.![]()
Oh ja. De les nog meegekregen dat je géén ex van OmaNijn moet zijn want je gaat dan hartstikke deud
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
het was zo leuk.![]()
Oh ja. De les nog meegekregen dat je géén ex van OmaNijn moet zijn want je gaat dan hartstikke deud
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
We zullen toch zo langzamerhand misschien dit topic moeten stoppen?
Kunnen toch niet maar oneindig over gisteren blijven ouwehoeren.
Dat kan prima tot aan de volgende meeting.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
We zullen toch zo langzamerhand misschien dit topic moeten stoppen?
Kunnen toch niet maar oneindig over gisteren blijven ouwehoeren.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan prima tot aan de volgende meeting.
[..]
Dus dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:
Ach je kunt wat zeggen over ons "bejaarden" wat je wil...maar (na)genieten kunnen we als de beste
Dat klinkt als een plausibel plan, heer D.. Herinneringen ophalen en naar 2024 toewerken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen de TT alvast aanpassen; Schrikkelmeet 2024
[..]
Heb ik niet nodig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En sparen voor een stuk of 20 megafoons.
I'm inquote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[..]![]()
Ik zit al na te denken..
dit jaar nog wel.
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[..]![]()
Ik zit al na te denken..
dit jaar nog wel.
WAT ZEGGIE???quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En sparen voor een stuk of 20 megafoons.
Je kan toch verhuizen voor die tijdquote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.
Ja dat is wel een beetje heftig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dezelfde locatie? Dat was bij mij eenmalig, want hoe leuk het ook was, bijna 500 km rijden is me echt te dol.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij wel om boven je uit te kunnen komen indien nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |