Zijn er verschillende teams?quote:
Door je vriend uit het toilet laten halen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarna mn telefoon gewassen met zeep
Die was niet mee toen. Dus moest zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door je vriend uit het toilet laten halen?
inmiddels een nieuwe gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Is dat dezelfde telefoon waarmee je appt?
quote:
Verkocht aan een nietsvermoedend jochie via marktplaats.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef gcjoel het volgende:
I
[..]
inmiddels een nieuwe gelukkig.
Maar was wel een wonder dat ie het nog deed.
Krijg ik dan het geld ook?quote:
Je maakt niet eens je spaarrekening voor mij leegquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga maar snel kijken wat ik van de Belastingdienst terugkrijg.
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg ik dan het geld ook?/golddigger
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.
Ik DM je de mijne meteen door!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.
Nicequote:
Wacht.... wat?quote:
Goeie kont heeft iequote:
Delenquote:
Nee, doe ik toch ook niet met jouw nudies.quote:
Wil je ook weer even klagen?quote:
Damm, een Yvie dissquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga boer zoekt vrouw kijken dan kan je naar de afvallers schrijven
CE wil ze vast ook naar jou sturenquote:
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
CE wil ze vast ook naar jou sturen
Ik heb er nog wat van Air liggen?quote:
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beste van beide juist,
voelt hij zich beter en zij kan dan wel wat opbeuren gebruiken (huehue)
Ja, jij deed alsof ik niet zo lief zou zijn. En dat ben ik inderdaad soms maar nu was dat nog niet het gevalquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.quote:
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?quote:
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaatquote:Op zondag 1 maart 2020 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?.
Nou en, dat zie je morgen wel weerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaat
Wie houdt je wakker nu dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar het is nog geen bedtijd
Leuk, nieuwe mensen is altijd goedquote:Op zondag 1 maart 2020 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gamestate meet niet, maar de 40+ meet kende ik nog niemand
Ben ik ook. Heb gesmokkeldquote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, nieuwe mensen is altijd goed
Wanneer ben je 40 geworden dan? Dacht dat je nog eind 30 was.
Will it blend?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef Ruse het volgende:
maarre.. CL en faxmans, is dat al eens geprobeerd?
Goede reden om meteen te blijven slapen.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:26 schreef STING het volgende:
[..]
Will it blend?
Maar denk het niet, CL woont te verTM.
RIP aan je nabestaanden!quote:Op maandag 2 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben onbewust naar het corona-opvangcentrum gereden.
Allemaal mensen om me heen die aan het hoesten zijn.
rip mij
Vuige gedachtes jijquote:Op maandag 2 maart 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om meteen te blijven slapen.
QUARANTAINEquote:
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om meteen te blijven slapen.
2 weken thuis werkenquote:Op maandag 2 maart 2020 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Vuige gedachtes jij
[..]
QUARANTAINE
hebben vanmorgen al corona instructie gehad.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook minimaal.
Ik zou het voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben vanmorgen al corona instructie gehad.
contact vermijden, extra handen wassen en zo. dat is prima op te lossen als ik ga thuis werken
Ik word nu ook steeds vroeg wakkerquote:Op maandag 2 maart 2020 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt CL gewoon voor jezelf houden, dat is ook niet netjes.
Terug naar normalere tijden en dan mag je ook weer eerder naar bedquote:Op maandag 2 maart 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nu ook steeds vroeg wakkerAl is mijn vroeg iets anders dan Q's vroeg, denk ik.
Oh, wow, wat geweldig incompetentquote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan hoofd HR die ziek naar het werk komt omdat ie zich thuis verveelde.
Echt, FLIKKER OP MAN!
Of t nou gewone griep is, of corona, of een verkoudheidje: Als je je ziek voelt, ga naar huis. Desnoods werk je van thuis uit. I don;t care. Niks stoers aan om "toch te komen werken" en ook niet "hart voor de zaak".
Als de klok zo wordt verzet klopt het misschien weer.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar normalere tijden en dan mag je ook weer eerder naar bed
Echt. Zeker in deze tijdquote:
Oh wanneer is dat precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de klok zo wordt verzet klopt het misschien weer.
Ja precies, ten eerste als HR heb je een voorbeeldfunctie, laat staan als het hoofd van HR.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. Zeker in deze tijd
En zeker als HR.
Mja, middenkader. Heeft nog 2 boven zich en 2 onder zich. Dat zal t zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ja precies, ten eerste als HR heb je een voorbeeldfunctie, laat staan als het hoofd van HR.
quote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan hoofd HR die ziek naar het werk komt omdat ie zich thuis verveelde.
Echt, FLIKKER OP MAN!
Of t nou gewone griep is, of corona, of een verkoudheidje: Als je je ziek voelt, ga naar huis. Desnoods werk je van thuis uit. Prima, I don't care. Maar er is niks stoers aan om "toch te komen werken" en het getuigt ook niet van "hart voor de zaak".
Ho ho, Fok! is een openbaar forum hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik app je nog wel even de kosten voor deze informatie
Snap ik ook nooitquote:Op maandag 2 maart 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoezo verveelde hij/zij zich thuis.
Eens. Maar mensen vinden dan dat ze nu t bedrijf een plezier doen, want ze komen werken. Uh, korte termijn ja.quote:Wanneer je ziek bent, hoor je in bed of je werkt maar even thuis. Dan kom je geen andere mensen op kantoor ziek maken.
Inderdaad. Ik kan mij prima een paar weken vermaken, voordat ik me wat ga vervelen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik ook nooitZeker niet na 3 dagen al
![]()
Ik heb netflix, Playstation, kasten met boeken, ik kan slapen, etc etc.
[..]
Volgens mij zelfs dat niet eens, want als je ziek bent, ben je minder productief.quote:Eens. Maar mensen vinden dan dat ze nu t bedrijf een plezier doen, want ze komen werken. Uh, korte termijn ja.
quote:Wanneer je ziek bent vragen wij je om thuis te werken indien dit mogelijk is. Als je ziek wordt op het werk gedurende de werkdag, vragen we je om naar huis te gaan.
Hier helaas nog alleen als je symptomen vertoont en je uit een van de risico gebieden komt.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht van de leiding ontvangen:
[..]
Eigenlijk vind ik sowieso dat wanneer je ziek bent, corona of een ander willekeurig virus dat je dan niet naar kantoor moet gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Hier helaas nog alleen als je symptomen vertoont en je uit een van de risico gebieden komt.
Vind ik ook. Alleen nu extra belangrijk, omdat je anders je collega's potentieel kan verzwakken met verkoudheid of griep, waardoor ze sneller in de problemen kunnen komen wanneer Corona langskomt.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik sowieso dat wanneer je ziek bent, corona of een ander willekeurig virus dat je dan niet naar kantoor moet gaan.
Zeker waar.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen nu extra belangrijk, omdat je anders je collega's potentieel kan verzwakken met verkoudheid of griep, waardoor ze sneller in de problemen kunnen komen wanneer Corona langskomt.
Wanneer je ziek bent meld je je toch gewoon ziekquote:Op maandag 2 maart 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht van de leiding ontvangen:
[..]
Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer je ziek bent meld je je toch gewoon ziek.
Ik wel en ga dan zeker niet werken, maar er zijn natuurlijk van die lui met 'hart voor de zaak'quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doorgaan tot je er bij neer valt.
http://archive.is/uSKyxquote:[...]
Drie jaar geleden interviewde ik Baudet voor Quote. Hij vertelde hoe vrouwen nu eenmaal niet zoveel ambitie hebben en dat ze een ‘rechtse’ man nodig hebben die hen de wereld uitlegt. Ik moest er toen nog om lachen. Toen de camera uit ging, richtte hij het woord tot onze stagiair, een jong meisje, dat de camera bediende.
Hij ging extra rechtop staan en keek haar strak aan. ‘Weet je wat het is met vrouwen in Nederland: ze worden niet goed geneukt. Herken je dat?’ De wit weggetrokken persvoorlichter Jeroen de Vries wist niet hoe snel hij ons richting de uitgang moest begeleiden.
[...]
Precies, want een kantoor is toch een soort van kruisbestuiving waiting to happen. Allemaal in een hokje, lucht circulatie, elkaars koffie en thee halen etc etc.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik sowieso dat wanneer je ziek bent, corona of een ander willekeurig virus dat je dan niet naar kantoor moet gaan.
Het volk kiest hem, het volk krijgt wat t verdient.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je hiervan te kijken? Lees zijn boek hoe hij over vrouwen denkt.
In Singapore moet je eerst een bewijs van je dokter hebben dat je je ziek MAG melden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel een baan hebben waarbij het mogelijk is om vanuit thuis te werken..quote:Op maandag 2 maart 2020 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Singapore moet je eerst een bewijs van je dokter hebben dat je je ziek MAG melden bijvoorbeeld.
Da's niet net zoals hier "Ik heb een kuchje, ik blijf vandaag ff thuis!"
En in Australie heb je "Sickies". dat zijn een x aantal dagen die je er voor mag gebruiken. Als je niet zo vaak ziek bent, mag je die trouwens ook gewoon gebruiken voor vakantieMaar alles daar overheen is onbetaald ziek dus.
In Nederland snap ik ook echt niet dat je ziek gaat werken. Druk? Het is altijd wel druk. Je bent niet onmisbaar, en anders werk je vanuit thuis ff. DOEI!
*Slide in to Cali's DM*quote:Op maandag 2 maart 2020 10:02 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook een rechtse man nodig die mij goed neukt en mij de wereld laat zien.
Ik ben nog net capabel genoeg om zonder mijn bed uit te komen
Wat ik heb gelezen is dat hij normaal wat implicieter en suggestiever is en past hij er wel voor op om zo expliciet seksistisch te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je hiervan te kijken? Lees zijn boek hoe hij over vrouwen denkt.
Jij lekker rechts jaquote:
geen idee eigenlijk. van alles een beetje denk ikquote:Op maandag 2 maart 2020 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij lekker rechts ja
Klinkt nu wel alsof ik zijn boek moet lezen
Shit ik ben linksdragend. Daar gaat mijn kans.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:02 schreef Californium het volgende:
Ik ben nog net capabel genoeg om zonder kerel mijn bed uit te komen
Dan val ik af als linkshandige.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:02 schreef Californium het volgende:
Ik ben nog net capabel genoeg om zonder kerel mijn bed uit te komen
Bleven al die mensen met een kuchje maar eens thuis.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Singapore moet je eerst een bewijs van je dokter hebben dat je je ziek MAG melden bijvoorbeeld.
En in Australie heb je "Sickies". dat zijn een x aantal dagen die je er voor mag gebruiken. Als je niet zo vaak ziek bent, mag je die trouwens ook gewoon gebruiken voor vakantieMaar alles daar overheen is onbetaald ziek dus.
In Nederland snap ik ook echt niet dat je ziek gaat werken. Druk? Het is altijd wel druk. Je bent niet onmisbaar, en anders werk je vanuit thuis ff. DOEI!
Bleven al die mensen maar eens thuis. Met of zonder kuchjequote:Op maandag 2 maart 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bleven al die mensen met een kuchje maar eens thuis.
Geen files en rijenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bleven al die mensen maar eens thuis. Met of zonder kuchje
Nooit meer achter bejaarden staan bij de kassa zou wel enorm gewaardeerd worden denk ik.quote:
In de USA is het bij sommige bedrijven dat je automatisch ontslagen wordt als je meer dan 5 dagen per jaar ziek bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin, gewoon even een praatje maken zoals dat hoort als goede burger.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit meer achter bejaarden staan bij de kassa zou wel enorm gewaardeerd worden denk ik.
Goede stap om de klimaatdoelen te halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, net als in China gewoon even een maandje geen uitstoot
Paar honderd miljoen dood helpt ook wel. Beetje.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goede stap om de klimaatdoelen te halen.
Dat kan niet want ze zijn te druk met hun geld tellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onzin, gewoon even een praatje maken zoals dat hoort als goede burger.
Niet zozeer met het geld tellen, maar met het opruimen van de boodschappen, waarbij ze bij de kassa blijven staan en niet aan het uiteinde gaan staan, zodat de volgende klant pas zijn boodschappen kan pakken als de bejaarde een keer klaar is en er een enorme backlog van boodschappen van anderen op elkaar wordt gestapeld.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze zijn te druk met hun geld tellen.
Ik haat het echt als ze die boodschappen scheidingsflap dan gebruiken en je boodschappen helemaal aan de andere kant komen omdat oma haar 2 pakken cake en koffie nog niet heeft ingepakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zozeer met het geld tellen, maar met het opruimen van de boodschappen, waarbij ze bij de kassa blijven staan en niet aan het uiteinde gaan staan, zodat de volgende klant pas zijn boodschappen kan pakken als de bejaarde een keer klaar is en er een enorme backlog van boodschappen van anderen op elkaar wordt gestapeld.
Sta je daar met de prei van een ander.
terechte klacht!quote:Op maandag 2 maart 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik haat het echt als ze die boodschappen scheidingsflap dan gebruiken en je boodschappen helemaal aan de andere kant komen omdat oma haar 2 pakken cake en koffie nog niet heeft ingepakt.
Er iets van zeggen doe je ook niet want voor je het weet rijden ze in op een carnavalsoptocht.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik haat het echt als ze die boodschappen scheidingsflap dan gebruiken en je boodschappen helemaal aan de andere kant komen omdat oma haar 2 pakken cake en koffie nog niet heeft ingepakt.
Haat aan de Lidl ook. Plaats een rolband godverdomme.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nja heeft ook niet veel zin. Als zij de tijd wil nemen om in te pakken is het haar goed recht.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Er iets van zeggen doe je ook niet want voor je het weet rijden ze in op een carnavalsoptocht.
Neme lekker je tijd zou ik zeggen, maar zet 1 stap opzij.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nja heeft ook niet veel zin. Als zij de tijd wil nemen om in te pakken is het haar goed recht.
40? Je gaat uit van een gemiddelde aangezien het bij jou toch al wel minder dan 40 jaar is?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ahhw over 40 jaar zijn we zelf allemaal niet meer de snelste. Beetje inleving of hulp aanbieden kan geen kwaad.
je hebt het dan over de lokale shoarma boer en niet Bolt neem ik aanquote:Op maandag 2 maart 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over 40 jaar kan ik nog steeds sprinten zoals Usain.
Nee, ik heb het over Bolt.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het dan over de lokale shoarma boer en niet Bolt neem ik aan
Ja, daarom.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is tegen die tijd ook aardig op leeftijd.
dan nog denk ik dat hij van mij wint.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is tegen die tijd ook aardig op leeftijd.
Ik denk dat hij op z'n 80e sneller is dan ik nu ben.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom.
We schelen maar ongeveer anderhalf jaar.
Als hij niet eerst weer wordt overreden door een kamikaze Aziaat op een Segway.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op z'n 80e sneller is dan ik nu ben.
Tuurlijk. Maar in mijn geval hebben we t over ondersteunende afdelingen (Finance, IT, HR). Ik snap dat de monteurs uit de fabriek wat lastiger van thuis uit kunnen werkenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel een baan hebben waarbij het mogelijk is om vanuit thuis te werken..
Ik vind sowieso de loopband, het beurtbalkje en het inpakken bij een supermarkt een HEEL erg stressvolle aangelegenheidquote:Op maandag 2 maart 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is dat met die discounters ja? Nooit een rolband aan het eind. Lidl, Aldi, Nettorama.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haat aan de Lidl ook. Plaats een rolband godverdomme.
Ja preciesquote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de loopband, het beurtbalkje en het inpakken bij een supermarkt een HEEL erg stressvolel aangelegenheid
Ja leuk als je een winkelwagen hebt, dan zwiep je het er zo in, maar ik probeer het een beetje vanuit een mandje in m'n tas te tetrissen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat met die discounters ja? Nooit een rolband aan het eind. Lidl, Aldi, Nettorama.
Erg benieuwd naar welke gedachte daar achter zit.
Mensen die al boodschappen op de band zetten, terwijl je daar zelf nog mee bezig bentquote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de loopband, het beurtbalkje en het inpakken bij een supermarkt een HEEL erg stressvolle aangelegenheid
Heel single-onvriendelijk ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk als je een winkelwagen hebt, dan zwiep je het er zo in, maar ik probeer het een beetje vanuit een mandje in m'n tas te tetrissen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die al boodschappen op de band zetten, terwijl je daar zelf nog mee bezig bent
Ja iddquote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat met die discounters ja? Nooit een rolband aan het eind. Lidl, Aldi, Nettorama.
Kost ook geld en ruimte en levert geen geld op.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt he. Rode kop, klotsende oksels, zuchtende tokkies.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iddZou dat een low budget uitstraling in de hand werken of zo? Of een andere marketing gedachte? Bloed irritant dat je daar als een malle bij de kassa je tas vol aan t proppen bent vanaf de counter. Mede daarom kom ik er nooit meer.
Die schuif ik met beurtbalk en al naar achter! Daarna geef ik ze een vernietigende diva gay-stare... en op dit moment kuch ik dan een keer naar ze om ze naar achter te drijven.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die al boodschappen op de band zetten, terwijl je daar zelf nog mee bezig bent
Vóór de kassa zijn hun rolbanden juist weer absurd lang. Daar zijn ruimte en geld blijkbaar geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kost ook geld en ruimte en levert geen geld op.
En jij je maar druk maken dat je niet snel genoeg bent en mensen je vervelend vinden omdat ze moeten wachten, terwijl oma op haar (bijna) dode gemak de cake en koffie in haar rollator laad die ze 12 minuten eerder heeft afgerekend.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt he. Rode kop, klotsende oksels, zuchtende tokkies.
Dan passen al die schappen die bij de kassa staan er beter bij. Ik heb niet het idee dat ze bij de Lidl langer zijn dan bij de Appie of de Jumbo. Althans dat is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vóór de kassa zijn hun rolbanden juist weer absurd lang. Daar zijn ruimte en geld blijkbaar geen probleem.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schuif ik met beurtbalk en al naar achter! Daarna geef ik ze een vernietigende diva gay-stare... en op dit moment kuch ik dan een keer naar ze om ze naar achter te drijven.
Hier hebben ze dat gewoon hoor. Maar hier ziet de Lidl er ook luxer uit dan de Dirk dus tja.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iddZou dat een low budget uitstraling in de hand werken of zo? Of een andere marketing gedachte? Bloed irritant dat je daar als een malle bij de kassa je tas vol aan t proppen bent vanaf de counter. Mede daarom kom ik er nooit meer.
Bij de Boni hebben ze geen schappen naast de kassa, alleen sigaretten boven de cassières zodat die erbij kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan passen al die schappen die bij de kassa staan er beter bij. Ik heb niet het idee dat ze bij de Lidl langer zijn dan bij de Appie of de Jumbo. Althans dat is me nooit opgevallen.
Bij de Lidl lagen eerst ook alleen de sigaretten, maar die zijn daar weg, nu ligt er wat anders.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hebben ze geen schappen naast de kassa, alleen sigaretten boven de cassières zodat die erbij kunnen.
Allemaal ongezond vreten.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Lidl lagen eerst ook alleen de sigaretten, maar die zijn daar weg, nu ligt er wat anders.
dat is nog wel echt old schoolquote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hebben ze geen schappen naast de kassa, alleen sigaretten boven de cassières zodat die erbij kunnen.
Vóór de kassa zijn hun rolbanden juist weer absurd lang. Daar zijn ruimte en geld blijkbaar geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kost ook geld en ruimte en levert geen geld op.
Hier is een nieuw winkelcentrum, nieuwe Jumbo: zeer korte kassa's. Nieuwe Aldi: kassa's die op een langlaufbaan lijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan passen al die schappen die bij de kassa staan er beter bij. Ik heb niet het idee dat ze bij de Lidl langer zijn dan bij de Appie of de Jumbo. Althans dat is me nooit opgevallen.
Vorige week voor het eerst een Lidl gezien met een rolband. Vond het ook heel erg onwenning. Wel een beetje jammer dat de Lidl zelf een 'oude' Lidl was dus dat schoot niet op.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ripquote:Op maandag 2 maart 2020 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Coronavirus in Porto. Rip mij. Ik was okay. Relatief.
Niet veelquote:Op maandag 2 maart 2020 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hoeveel van onderstaande symptomen heb je?
[ afbeelding ]
O stem kwijt staat er gelukkig niet bij.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vietnamese tufys. <--- tyfusquote:Op maandag 2 maart 2020 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral koppijn, futloos en wat duizelig
Dat kan betekenen dat je te kort geslapen hebt vannacht, of een beginnend griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral koppijn, futloos en wat duizelig
Oké dr. Bernhard.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat je te kort geslapen hebt vannacht, of een beginnend griepje.
Loop al jaren met vrijwel al deze symptomen eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patient........zeroquote:Op maandag 2 maart 2020 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Loop al jaren met vrijwel al deze symptomen eigenlijk.
Wow. Beterschap man.quote:
Ripquote:Op maandag 2 maart 2020 12:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik afgelopen vrijdag nog Italiaans (diepvriespizza).
Afgelopen zaterdag lasagne én pasta pesto.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik afgelopen vrijdag nog Italiaans (diepvriespizza).
Oei, oudere mensen zijn vatbaarder toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke FOK!ers heb je allemaal een hand gegeven dit weekend?
Moment stilte voor het hele 40+ subforum.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, oudere mensen zijn vatbaarder toch?
RIP aan mijn nabestaandenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Moment stitle voor het hele 40+ subforum.
Of mensen die recentelijk contact gehad hebben met 40+'ers op bijvoorbeeld een meet.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Moment stitle voor het hele 40+ subforum.
Je mag ook niet meer naar huis reizen?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaat waarschijnlijk ook een streep door alle reizen; ook op interne kantoorlocaties.
Zou deze week stiekem wel goed uitkomen voor me.
Maar kan je nog wel naar Cali reizen?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaat waarschijnlijk ook een streep door alle reizen; ook op interne kantoorlocaties.
Zou deze week stiekem wel goed uitkomen voor me.
Zelfscankassa's.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de loopband, het beurtbalkje en het inpakken bij een supermarkt een HEEL erg stressvolle aangelegenheid
Ik vind die zelfscan alleen handig als ik twee of drie dingetjes heb of als ik die handscanner kan gebruiken en alles al meteen in m'n tas heb kunnen mikken.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfscankassa's.! De belangrijkste reden dat ik nog heel vaak naar de AH ga ipv de veel fijnere Jumbo. Ik HAAT die banden. Van de week nog een pakje groente geploft op de inpakband omdat dat ding maar bleef door gaan en er allerlei andere zware shit op viel. Ze verdommen het ook die scheidingsbalk gebruiken bij mijn Jumbo waardoor de troep van degene achter je tussen die van jou komt.
Wat erg.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met het risico dat we 2 weken in quarantaine moeten.
Ik gebruik hem altijd. 100.000 triljard keer beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die zelfscan alleen handig als ik twee of drie dingetjes heb of als ik die handscanner kan gebruiken en alles al meteen in m'n tas heb kunnen mikken.
RIP aan jullie nabestaanden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was okay.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Moment stilte voor het hele 40+ subforum.
Je kan toch altijd alles meteen in je tas mikken? Desnoods zet je de tassen in je winkelwagen zodat je alles al winkelend al strategisch kan laden en vervolgens gelijk in je auto kan overzetten.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die zelfscan alleen handig als ik twee of drie dingetjes heb of als ik die handscanner kan gebruiken en alles al meteen in m'n tas heb kunnen mikken.
Je was okquote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de AH hier heb je die handscanner niet, dus kun je pas bij dat apparaat scannen en in je tas freubelen. Het gaat bij de gewone kassa echt sneller voor mijquote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd. 100.000 triljard keer beter.
Maar dan moet je aan het eind alles eruit halen, scannen en... in een andere tas doen ofzo? Die handscanner hebben ze hier niet, hier kun je alleen zelf bij de kassa scannen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan toch altijd alles meteen in je tas mikken? Desnoods zet je de tassen in je winkelwagen zodat je alles al winkelend al strategisch kan laden en vervolgens gelijk in je auto kan overzetten.
Ik zelfscan altijd en flikker altijd alles meteen in mijn tas, ook als dat 1 hele volle boodschappentas is aan het eind.
Snelheid maakt mij niet uit maar de relaxtedheid wel. En je kan gewoon rustig je zooi zo optimaal mogelijk in je rugzak doen zonder stress.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de AH hier heb je die handscanner niet, dus kun je pas bij dat apparaat scannen en in je tas freubelen. Het gaat bij de gewone kassa echt sneller voor mij
Het gaat rap.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Nu ook Corona in Helmond.
Daar zal ziek thuisblijven van werk niet zo'n probleem zijn.
Oh las over handscanner kunnen gebruiken heen. Alle supermarkten die ik ken met zelfscan hebben die namelijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan moet je aan het eind alles eruit halen, scannen en... in een andere tas doen ofzo? Die handscanner hebben ze hier niet, hier kun je alleen zelf bij de kassa scannen.
Nee want er zijn er maar drie dus er staat achter je weer iemand te zuchten als mijn tas omvalt.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Snelheid maakt mij niet uit maar de relaxtedheid wel. En je kan gewoon rustig je zooi zo optimaal mogelijk in je rugzak doen zonder stress.
Wij hebben er 9 ofzo dus geen last van. Nieuwe AH op de Neude heeft alleen maar zelfscan, geen ouderwetsche kassa meer.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want er zijn er maar drie dus er staat achter je weer iemand te zuchten als mijn tas omvalt.
Hier dus nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh las over handscanner kunnen gebruiken heen. Alle supermarkten die ik ken met zelfscan hebben die namelijk.
Op het station werkt het ook als een tierelier, maar daar koop je vaak maar twee dingen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben er 9 ofzo dus geen last van. Nieuwe AH op de Neude heeft alleen maar zelfscan, geen ouderwetsche kassa meer.
niemand vindt het erg als Helmond in quarantaine moetquote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Nu ook Corona in Helmond.
Daar zal ziek thuisblijven van werk niet zo'n probleem zijn.
Tilburg, Amsterdam, helmond.... zijn wel allemaal steden op mijn zwarte lijstquote:
Dat soort mensen moeten ze echt slaan. Met die scanner. Op de neus.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Chia het volgende:
Alleen bij mijn directe AH gaat de helft van de mensen alsnog alles pas scannen bij de zelfscankassa waardoor er op drukke momenten rijen ontstaanEigenlijk zou je max. 5 - 10 producten bij de zelfscankassa zelf mogen scannen en anders ga je maar mooi naar de gewone kassa.
hue huequote:Op maandag 2 maart 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, bij mij gaat er toch altijd een rood lampje branden.
Ik moet nog altijd smakelijk lachen op dat Speld artikel over Helmond.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand vindt het erg als Helmond in quarantaine moet
Zo jammer dat het De Speld was en niet de NOS.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd smakelijk lachen op dat Speld artikel over Helmond.
https://speld.nl/2014/09/14/helmond-stopt-volgend-jaar/
Jumbo bij jullie nog geen zelfscan?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfscankassa's.! De belangrijkste reden dat ik nog heel vaak naar de AH ga ipv de veel fijnere Jumbo. Ik HAAT die banden. Van de week nog een pakje groente geploft op de inpakband omdat dat ding maar bleef door gaan en er allerlei andere zware shit op viel. Ze verdommen het ook die scheidingsbalk gebruiken bij mijn Jumbo waardoor de troep van degene achter je tussen die van jou komt.
En het is een splinternieuwe Jumbo hè? In september geopend.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jumbo bij jullie nog geen zelfscan?
Was lachen laatst toen ik zes flessen cola haalde en mijn tas het begaf bij de zelfscan en ik net had betaald, dus even tas pakken, afrekenen, flessen overhevelen, chagrijnig wijf achter me met een hele kar vol boodschappen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Chia het volgende:
Alleen bij mijn directe AH gaat de helft van de mensen alsnog alles pas scannen bij de zelfscankassa waardoor er op drukke momenten rijen ontstaanEigenlijk zou je max. 5 - 10 producten bij de zelfscankassa zelf mogen scannen en anders ga je maar mooi naar de gewone kassa.
Hoezo eet Q groente?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest daar ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd smakelijk lachen op dat Speld artikel over Helmond.
https://speld.nl/2014/09/14/helmond-stopt-volgend-jaar/
BE LACH U LUKquote:Op maandag 2 maart 2020 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En het is een splinternieuwe Jumbo hè? In september geopend.
Mijn Emte is nu een Jumbo.quote:
Ja hier ook, maar dan moet ik helemaal tien minuten fietsen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn Emte is nu een Jumbo.
Ach, same same.
Hier ook. Ongeveer vijf minuten lopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn Emte is nu een Jumbo.
Ach, same same.
Ik vind de zelfscan van de Jumbo super stom t.o.v. die van de AH XL.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij de plus hier ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de zelfscan van de Jumbo super stom t.o.v. die van de AH XL.
Ga ik een beetje alles zelf scannen, moet ik daarna NOG naar een kassa met een miepje erbij.
Ik wil geen menselijk contact, rot op!
Bij de AH XL scan je alles zelf, ga je naar zo'n paal, betaal, doei.
En dan heel soms een steekproef controle.
Bij de Jumbo sta ik alsnog in de rij.
Daarom rijden ze daar ook links. Daar zijn ze graag anders.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop in Engeland altijd te kutten met die zelfscanPlace your purchases in the bagging area.
Maar die kassa's liggen altijd vol plastic zakjes en bonnetjes en troep dat ik nooit weet wat de bagging area is want het is net andersom dan in Nederland, of niet. Gaat altijd mis.
Ja, dat is hier bij de Jumbo ook inderdaad. Moet ik alsnog wachten tot miepje tijd heeft, want die doet ook nog de servicebalie en de post e.d.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de zelfscan van de Jumbo super stom t.o.v. die van de AH XL.
Ga ik een beetje alles zelf scannen, moet ik daarna NOG naar een kassa met een miepje erbij.
Ik wil geen menselijk contact, rot op!
Bij de AH XL scan je alles zelf, ga je naar zo'n paal, betaal, doei.
En dan heel soms een steekproef controle.
Bij de Jumbo sta ik alsnog in de rij.
enige zelfscan die ik gebruik is bij de decathlon.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop in Engeland altijd te kutten met die zelfscanPlace your purchases in the bagging area.
Maar die kassa's liggen altijd vol plastic zakjes en bonnetjes en troep dat ik nooit weet wat de bagging area is want het is net andersom dan in Nederland, of niet. Gaat altijd mis.
Dat is te hip voor mij.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige zelfscan die ik gebruik is bij de decathlon.
maar daar hoef je niet te scannen.
je dondert alles in een bak en de rfid tags worden automatisch herkend
Dat is me te sportief.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige zelfscan die ik gebruik is bij de decathlon.
maar daar hoef je niet te scannen.
je dondert alles in een bak en de rfid tags worden automatisch herkend
je kan er ook joggingbroeken, hoodies en slaapzakken kopenquote:
Ik heb er een rugzakje en een visserskrukje vanquote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan er ook joggingbroeken, hoodies en slaapzakken kopen
nu wil ik ook weten waar jij een visserskrukje voor gebruiktquote:Op maandag 2 maart 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een rugzakje en een visserskrukje van
Tijdens dat Airborne-gedoe vorig jaar op de heiquote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wil ik ook weten waar jij een visserskrukje voor gebruikt
goed verhaalquote:Op maandag 2 maart 2020 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdens dat Airborne-gedoe vorig jaar op de hei
Dan hoef je niet de hele tijd te staan of op vieze grond te zitten.quote:
En geld daarmee verdient?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je niet de hele tijd te staan of op vieze grond te zitten.
Uiteindelijk vooral uitgeleend aan mensen die zowat van hun stokje gingen tijdens de twintig toespraken.
quote:
Ja ik dus bij de Jumbo weer standaard NIET zelf scannen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is hier bij de Jumbo ook inderdaad. Moet ik alsnog wachten tot miepje tijd heeft, want die doet ook nog de servicebalie en de post e.d.
Sta ik daar alsnog in de rij.Bij binnenkomst kijk ik daarom altijd even richting de kassa's hoe druk het daar is en dan beslis ik of ik de gewone kassa pak of een zelfscanner.
En een knieband voor als je heul oud wordt en zo!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan er ook joggingbroeken, hoodies en slaapzakken kopen
camouflage kleding als je in de bosjes wil gaan stalken.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een knieband voor als je heul oud wordt en zo!
de nieuwe caissière is wel de reden waarom ik niet meer naar de jan linders gaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meestal doe ik niet zelfscannen omdat ik er pas aan denk als ik al binnen ben.
En het is daarnaast toch ook wel leuk om even contact te hebben met de caissière.
Nee op de HOP moet ik wel in herkenbaar hot pink natuurlijk!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camouflage kleding als je in de bosjes wil gaan stalken.
Jij legt je eigen Stegeman op de loopband?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nieuwe caissière is wel de reden waarom ik niet meer naar de jan linders ga
Ik sta dus weleens achter of voor mensen die die kassamedewerker niet eens aankijken. Die zitten de hele tijd naar hun telefoon te gluren en zeggen geen gedag, grommen wat als er wordt gevraagd of ze een bon of voetbalplaatjes of zegels willen en gaan weer.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meestal doe ik niet zelfscannen omdat ik er pas aan denk als ik al binnen ben.
En het is daarnaast toch ook wel leuk om even contact te hebben met de caissière.
De nieuwe caissière van de Jan Linders? Of van de winkel waar je nu heen gaat?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat je anders in het openbaar met een stijfje loopt?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is bij sommige ver te zoeken.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta dus weleens achter of voor mensen die die kassamedewerker niet eens aankijken. Die zitten de hele tijd naar hun telefoon te gluren en zeggen geen gedag, grommen wat als er wordt gevraagd of ze een bon of voetbalplaatjes of zegels willen en gaan weer.
Ik ben niet zo van interactie verder, maar gewoon hallo en dank je wel kan er toch wel af?
Of die mensen van dik in de 80 met je en jij aansprekenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta dus weleens achter of voor mensen die die kassamedewerker niet eens aankijken. Die zitten de hele tijd naar hun telefoon te gluren en zeggen geen gedag, grommen wat als er wordt gevraagd of ze een bon of voetbalplaatjes of zegels willen en gaan weer.
Ik ben niet zo van interactie verder, maar gewoon hallo en dank je wel kan er toch wel af?
van de jan linders, ik ga nu meer naar de coop.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De nieuwe caissière van de Jan Linders? Of van de winkel waar je nu heen gaat?
was het maar zo'n feestquote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat je anders in het openbaar met een stijfje loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |