Zijn er verschillende teams?quote:
Door je vriend uit het toilet laten halen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarna mn telefoon gewassen met zeep
Die was niet mee toen. Dus moest zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door je vriend uit het toilet laten halen?
inmiddels een nieuwe gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Is dat dezelfde telefoon waarmee je appt?
quote:
Verkocht aan een nietsvermoedend jochie via marktplaats.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef gcjoel het volgende:
I
[..]
inmiddels een nieuwe gelukkig.
Maar was wel een wonder dat ie het nog deed.
Krijg ik dan het geld ook?quote:
Je maakt niet eens je spaarrekening voor mij leegquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga maar snel kijken wat ik van de Belastingdienst terugkrijg.
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg ik dan het geld ook?/golddigger
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.
Ik DM je de mijne meteen door!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.
Nicequote:
Wacht.... wat?quote:
Goeie kont heeft iequote:
Delenquote:
Nee, doe ik toch ook niet met jouw nudies.quote:
Wil je ook weer even klagen?quote:
Damm, een Yvie dissquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga boer zoekt vrouw kijken dan kan je naar de afvallers schrijven
CE wil ze vast ook naar jou sturenquote:
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
CE wil ze vast ook naar jou sturen
Ik heb er nog wat van Air liggen?quote:
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beste van beide juist,
voelt hij zich beter en zij kan dan wel wat opbeuren gebruiken (huehue)
Ja, jij deed alsof ik niet zo lief zou zijn. En dat ben ik inderdaad soms maar nu was dat nog niet het gevalquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.quote:
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?quote:
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaatquote:Op zondag 1 maart 2020 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?.
Nou en, dat zie je morgen wel weerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaat
Wie houdt je wakker nu dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar het is nog geen bedtijd
Leuk, nieuwe mensen is altijd goedquote:Op zondag 1 maart 2020 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gamestate meet niet, maar de 40+ meet kende ik nog niemand
Ben ik ook. Heb gesmokkeldquote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, nieuwe mensen is altijd goed
Wanneer ben je 40 geworden dan? Dacht dat je nog eind 30 was.
Will it blend?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef Ruse het volgende:
maarre.. CL en faxmans, is dat al eens geprobeerd?
Goede reden om meteen te blijven slapen.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:26 schreef STING het volgende:
[..]
Will it blend?
Maar denk het niet, CL woont te verTM.
RIP aan je nabestaanden!quote:Op maandag 2 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben onbewust naar het corona-opvangcentrum gereden.
Allemaal mensen om me heen die aan het hoesten zijn.
rip mij
Vuige gedachtes jijquote:Op maandag 2 maart 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om meteen te blijven slapen.
QUARANTAINEquote:
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om meteen te blijven slapen.
2 weken thuis werkenquote:Op maandag 2 maart 2020 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Vuige gedachtes jij
[..]
QUARANTAINE
hebben vanmorgen al corona instructie gehad.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook minimaal.
Ik zou het voorstellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben vanmorgen al corona instructie gehad.
contact vermijden, extra handen wassen en zo. dat is prima op te lossen als ik ga thuis werken
Ik word nu ook steeds vroeg wakkerquote:Op maandag 2 maart 2020 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt CL gewoon voor jezelf houden, dat is ook niet netjes.
Terug naar normalere tijden en dan mag je ook weer eerder naar bedquote:Op maandag 2 maart 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nu ook steeds vroeg wakkerAl is mijn vroeg iets anders dan Q's vroeg, denk ik.
Oh, wow, wat geweldig incompetentquote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan hoofd HR die ziek naar het werk komt omdat ie zich thuis verveelde.
Echt, FLIKKER OP MAN!
Of t nou gewone griep is, of corona, of een verkoudheidje: Als je je ziek voelt, ga naar huis. Desnoods werk je van thuis uit. I don;t care. Niks stoers aan om "toch te komen werken" en ook niet "hart voor de zaak".
Als de klok zo wordt verzet klopt het misschien weer.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Terug naar normalere tijden en dan mag je ook weer eerder naar bed
Echt. Zeker in deze tijdquote:
Oh wanneer is dat precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de klok zo wordt verzet klopt het misschien weer.
Ja precies, ten eerste als HR heb je een voorbeeldfunctie, laat staan als het hoofd van HR.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. Zeker in deze tijd
En zeker als HR.
Mja, middenkader. Heeft nog 2 boven zich en 2 onder zich. Dat zal t zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ja precies, ten eerste als HR heb je een voorbeeldfunctie, laat staan als het hoofd van HR.
quote:Op maandag 2 maart 2020 09:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan hoofd HR die ziek naar het werk komt omdat ie zich thuis verveelde.
Echt, FLIKKER OP MAN!
Of t nou gewone griep is, of corona, of een verkoudheidje: Als je je ziek voelt, ga naar huis. Desnoods werk je van thuis uit. Prima, I don't care. Maar er is niks stoers aan om "toch te komen werken" en het getuigt ook niet van "hart voor de zaak".
Ho ho, Fok! is een openbaar forum hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik app je nog wel even de kosten voor deze informatie
Snap ik ook nooitquote:Op maandag 2 maart 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoezo verveelde hij/zij zich thuis.
Eens. Maar mensen vinden dan dat ze nu t bedrijf een plezier doen, want ze komen werken. Uh, korte termijn ja.quote:Wanneer je ziek bent, hoor je in bed of je werkt maar even thuis. Dan kom je geen andere mensen op kantoor ziek maken.
Inderdaad. Ik kan mij prima een paar weken vermaken, voordat ik me wat ga vervelen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik ook nooitZeker niet na 3 dagen al
![]()
Ik heb netflix, Playstation, kasten met boeken, ik kan slapen, etc etc.
[..]
Volgens mij zelfs dat niet eens, want als je ziek bent, ben je minder productief.quote:Eens. Maar mensen vinden dan dat ze nu t bedrijf een plezier doen, want ze komen werken. Uh, korte termijn ja.
quote:Wanneer je ziek bent vragen wij je om thuis te werken indien dit mogelijk is. Als je ziek wordt op het werk gedurende de werkdag, vragen we je om naar huis te gaan.
Hier helaas nog alleen als je symptomen vertoont en je uit een van de risico gebieden komt.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht van de leiding ontvangen:
[..]
Eigenlijk vind ik sowieso dat wanneer je ziek bent, corona of een ander willekeurig virus dat je dan niet naar kantoor moet gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Hier helaas nog alleen als je symptomen vertoont en je uit een van de risico gebieden komt.
Vind ik ook. Alleen nu extra belangrijk, omdat je anders je collega's potentieel kan verzwakken met verkoudheid of griep, waardoor ze sneller in de problemen kunnen komen wanneer Corona langskomt.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik sowieso dat wanneer je ziek bent, corona of een ander willekeurig virus dat je dan niet naar kantoor moet gaan.
Zeker waar.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen nu extra belangrijk, omdat je anders je collega's potentieel kan verzwakken met verkoudheid of griep, waardoor ze sneller in de problemen kunnen komen wanneer Corona langskomt.
Wanneer je ziek bent meld je je toch gewoon ziekquote:Op maandag 2 maart 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bericht van de leiding ontvangen:
[..]
Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer je ziek bent meld je je toch gewoon ziek.
Ik wel en ga dan zeker niet werken, maar er zijn natuurlijk van die lui met 'hart voor de zaak'quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer je ziek bent meld je je toch gewoon ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |