Zijn er verschillende teams?quote:
Door je vriend uit het toilet laten halen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarna mn telefoon gewassen met zeep
Die was niet mee toen. Dus moest zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door je vriend uit het toilet laten halen?
inmiddels een nieuwe gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Is dat dezelfde telefoon waarmee je appt?
quote:
Verkocht aan een nietsvermoedend jochie via marktplaats.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef gcjoel het volgende:
I
[..]
inmiddels een nieuwe gelukkig.
Maar was wel een wonder dat ie het nog deed.
Krijg ik dan het geld ook?quote:
Je maakt niet eens je spaarrekening voor mij leegquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga maar snel kijken wat ik van de Belastingdienst terugkrijg.
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg ik dan het geld ook?/golddigger
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air was dat aan het regelen toch? Misschien moet je de percentages even afspreken.
Ik DM je de mijne meteen door!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar nudies erin gooien en ik regel een prachtdeal.
Nicequote:
Wacht.... wat?quote:
Goeie kont heeft iequote:
Delenquote:
Nee, doe ik toch ook niet met jouw nudies.quote:
Wil je ook weer even klagen?quote:
Damm, een Yvie dissquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga boer zoekt vrouw kijken dan kan je naar de afvallers schrijven
CE wil ze vast ook naar jou sturenquote:
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
CE wil ze vast ook naar jou sturen
Ik heb er nog wat van Air liggen?quote:
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beste van beide juist,
voelt hij zich beter en zij kan dan wel wat opbeuren gebruiken (huehue)
Ja, jij deed alsof ik niet zo lief zou zijn. En dat ben ik inderdaad soms maar nu was dat nog niet het gevalquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww, lief dat je het gaat uitleggen. Zo ken ik je weer.
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.quote:
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, ik heb geen 'voor Cali' op mijn pener geschreven zodat jij ze naar anderen kan sturen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal degenen waar de tekst goed te zien is niet sturen ok?
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?quote:
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaatquote:Op zondag 1 maart 2020 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je niet slapen, ben je een volwassene of niet?.
Nou en, dat zie je morgen wel weerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand die dat ook zegt behalve het stemmetje morgen in mijn hoofd dat zegt dat ik er spijt van ga krijgen wanneer morgenochtend de wekker gaat
Wie houdt je wakker nu dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar het is nog geen bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |