Zal wel met gisteravond hebben te maken. Schijnen meer mensen last van te hebben vandaag.quote:
Ik had het weer niet meteen door.quote:
Ik heb een powernapje gedaan en huppel inmiddels weerquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal wel met gisteravond hebben te maken. Schijnen meer mensen last van te hebben vandaag.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal wel met gisteravond hebben te maken. Schijnen meer mensen last van te hebben vandaag.
Gatver, heb gewoon filterkoffie hoor. Dadelijk wel knagen op een paaseitje.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjokie zit nog steeds op koffiebonen te kauwen.
Tuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een powernapje gedaan en huppel inmiddels weer
extra puur?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, heb gewoon filterkoffie hoor. Dadelijk wel knagen op een paaseitje.
Als je maar niet in België gaat werken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sta in dubio maar ik neem geen enkel risico...
Had niet verwacht dat je het nog zou gaan zetten.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, heb gewoon filterkoffie hoor. Dadelijk wel knagen op een paaseitje.
Ik eerst ook niet maar door dat getik erover kreeg ik toch te veel trek.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je het nog zou gaan zetten.
Ja eigenlijk wel een beetje. Heb daar gisteren niets van gezien.quote:
quote:
Ik heb van alles laten zien, las ikquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje. Heb daar gisteren niets van gezien.
Oh, heeft dat zoveel invloed? Dan voorspel ik nu dat de zak paaseitjes in 1 x op gaat vanavond.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet maar door dat getik erover kreeg ik toch te veel trek.
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, heeft dat zoveel invloed? Dan voorspel ik nu dat de zak paaseitjes in 1 x op gaat vanavond.
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.Kwam ik vannacht in de auto al achter.
![]()
En nu sleep ik mezelf even 10 verdiepingen lager want ik moet piesen.Tot over een uur of zo.
![]()
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.Kwam ik vannacht in de auto al achter.
![]()
En nu sleep ik mezelf even 10 verdiepingen lager want ik moet piesen.Tot over een uur of zo.
![]()
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!
Op de volgende meet.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.
Mooi!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat ook weer niet maar ik heb komende week 3 gesprekken Waarvan 2 direct bij een bedrijf.
Bij een Jumbo filiaal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?
Heb je d’r wel een afhaalbon gegeven?quote:
Dank je, ik heb er iig al wel een positief gevoel erbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Hoop dat er iets goeds voor je uitkomt!
Burp.quote:
Dat niet, maar ze mag het van mij zo uit het schap pakken en bij de kassa even melden dat het op rekening van mij komt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je d’r wel een afhaalbon gegeven?
Ik hoop dat het nu eindelijk lukt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er iig al wel een positief gevoel erbij.
Ik denk dat ik morgen nog bezig ben met bijkomen.quote:
Ik ga morgen bijkomenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen nog bezig ben met bijkomen.
Cringen maar! BZV dusquote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bier zoekt vrouw, of kaartje leggen?
Zuigen kr... Ohw solly, ja dank je.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze mag het van mij zo uit het schap pakken en bij de kassa even melden dat het op rekening van mij komt.
Koffie is al op.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.
En het dan ook echt eisen. Ja maar ik heb er recht op.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?
De afgelopen tijd heb ik via detacheringsbureau's gewerkt. Soms met een goed vooruitzicht bij een bedrijf. Maar als dat bedrijf ineens moet bezuinigen dan wordt dat op de werknemers gedaan. En dat gebeurd dan eenmaal op de inleenkrachten.quote:
Dat bestaat inmiddels ook al járen en nog steeds hoge kijkcijfers. Doen ze toch iets goed. Waarschijnlijk een lekker hoge vermakelijkheid factor.quote:
Nee hoor, dan is het van, ooooh Bastard! Ja, natuurlijk, pak maar een paar zakken hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?
Ja, dat is een groot nadeel bij zulke dingen. Dan ben je iedere keer als 1e aan de beurt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heb ik via detacheringsbureau's gewerkt. Soms met een goed vooruitzicht bij een bedrijf. Maar als dat bedrijf ineens moet bezuinigen dan wordt dat op de werknemers gedaan. En dat gebeurd dan eenmaal op de inleenkrachten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bestaat inmiddels ook al járen en nog steeds hoge kijkcijfers. Doen ze toch iets goed. Waarschijnlijk een lekker hoge vermakelijkheid factor.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef TillyB het volgende:
[..]zeer vermakelijk! Kan jij je niet vermommen als boer en aanmelden voor volgend jaar? Dan krijg je drie gewillige vrouwen te logeren op je ehh.. paaseiboerderij
Degene die afvallen gaan met een zakje paaseitjes naar huis en de winnares mag op het paasei imperium blijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef TillyB het volgende:
[..]zeer vermakelijk! Kan jij je niet vermommen als boer en aanmelden voor volgend jaar? Dan krijg je drie gewillige vrouwen te logeren op je ehh.. paaseiboerderij
Oh ik dacht dat je ging zeggen die blijft over bij het oppereiquote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Degene die afvallen gaan met een zakje paaseitjes naar huis en de winnares mag op het paasei imperium blijven.
Die is nog beter.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ging zeggen die blijft over bij het opperei
opperei@bzv.nlquote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar kan ik schrijven voor die paaseitjes?
quote:
Hoezo stomquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Eigenlijk een stomme aflevering, dat speeddaten
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Maar goed, ze moeten toch op de een of andere manier een keuze maken...
Avond.quote:
Slaap lekker kleine Groot.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Volgens mij zag ik vanmorgen een foto van chufi die ook al of juist nog aan het bier zatquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je alweer aan het bier? Kater wegdrinken?
Niks gewend dat meetkliekjequote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Truste Prisha.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Nee maar ik zit te denken om nog even naar de AH te gaan. Ik heb nog een half uur.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook nog.quote:
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet maar duurt niet lang meer.![]()
Was de verjaardag van je nichtje nog gezellig?
Oh dat is wel leuk en fijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongen
Toch niet de regenboog?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongen
Zingen is dus heel gezond, ik moet die karaokeset eigenlijk gewoon in de woonkamer zettenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk en fijn.![]()
En zingen.
Nee wel Ivan Heylen met mijn neefje (nou ja neefje, hij is 2 meter lang)quote:
Ow ja het is de eerste van de maand.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk Lubach en naar een boekensite.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zingen is dus heel gezond, ik moet die karaokeset eigenlijk gewoon in de woonkamer zetten
Heb ik een cyclus betreft boeken kopen?quote:
Geen idee, ik heb wel een cyclus dat ik boeken moet downloaden.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik een cyclus betreft boeken kopen?
Toen ik hem net had stond hij daar ook en als ik dan uit mijn werk kwam ging ik eerst een moppie zingen voordat ik eens een keer eten ging maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]komen dan positieve stofjes vrij.
Gewoon doen joh, in de woonkamer.
Briljant.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik hem net had stond hij daar ook en als ik dan uit mijn werk kwam ging ik eerst een moppie zingen voordat ik eens een keer eten ging maken.
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de after meet was leuk hoor, Leuke stad Den Haag
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.
Den Haag is ook best wel mooi.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de after meet was leuk hoor, Leuke stad Den Haag
Draaien.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees dat er een hele draaimolen is gestolen. Wat moet je nou met een draaimolen?
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.
Slaap lekker Choco.quote:
bij Geert Jan de knollenmanquote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen manderijn HAI MOOTZ gezien
Wie bedoel je?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een grappig mens van die mandarijn
Oh, dan niet. Ik ben ook niet triest want februari is voorbijquote:Op zondag 1 maart 2020 23:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Echt?
Ik bedoelde niet hier trouwens
Welke van de 10 mandarijnenmensen?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een grappig mens van die mandarijn
Ben je voor de veiligheid vast op l’isle?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze er maar geen rijbewijs voor moet halen.
Ja, we zijn in quarantaine.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je voor de veiligheid vast op l’isle?
Dat zijn ze overal wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, handig. Dan zijn de supermarkten over twee dagen leeg.
Voedseldroppings met een vliegtuig!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, handig. Dan zijn de supermarkten over twee dagen leeg.
Je ken daar altijd nog zeehonden vangen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad eilanders die daarvoor pleiten.
Oh dat kan best jaquote:Op zondag 1 maart 2020 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben ze vorig jaar een IMAX-film gedraaid over Apollo 11. Zal daar nog wel van zijn.
Doe mij maar een lekker fazantjequote:Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken daar altijd nog zeehonden vangen.
Hollow Marsquote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
Er zit een gaatje in Mars:
[ afbeelding ]
Het gaatje is 35 meter in doorsnede en het is daar 20 meter diep.
Hoe vaak laat ie schetjes?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen orf sport hier .. In het hotel gisteren welquote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
in graz final in volleyball cup op orf sport
graz - aich bleiburg
Ja hier ga je Rec niet mee winnen laat deze planeet scheetjesquote:
Kan beter naar z'n eigen schetjesgedrag vragen iddquote:Op zondag 1 maart 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier ga je Rec niet mee winnen laat deze planeet scheetjes
Misschien kwam er een schetje losquote:Op zondag 1 maart 2020 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
De taxichauffeur moest niezen deed hij daarna het raam open
Wat is dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Wayquote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Way
Normale mars en milky way vind ik vies.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Way
Met een zeepokquote:Op zondag 1 maart 2020 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Normale mars en milky way vind ik vies.
Deze Mars ziet er uit als cakebeslag
Volgens mij weten ze niet zeker wat het is. Misschien een ingestorte lavatunnel.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik heb een grote boem gemist van Elon kwam ik net achter.
Jij ziet er ook wel eetbaar uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.
Gewoon thuisbezorgdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zei die Aap jij zou met Ebola nog boodschappen gaan halen
Daar zitten geen calorieën in. Dingen als rijst, bonen, pasta, pastasaus, ingeblikte dingen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moest kopen dansoep?
Ah, dank voor de tip.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet diterbij doen
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de bezorger af man
Ik ben wel team Bernie maar ik weet niet of hij Trump kan verslaan, hij is wel erg linksquote:
Volgens de peilingen zou dat wel moeten lukken, maar ik weet niet of die wel van enige waarde zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben wel team Bernie maar ik weet niet of hij Trump kan verslaan, hij is wel erg links
Misschien is GB gewoon te grappig voor een relatie.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft ook geen moppie. Niks van aantrekken dus.
Plausibel. Ze lachen zich allemaal dood met hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is GB gewoon te grappig voor een relatie.
Kan. Of ze lachen zich dood om hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Plausibel. Ze lachen zich allemaal dood met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:mootie, @:Ghostbuster :Biggs wilde haar toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zoeken!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren? Volgens mij begon ze direct met die Jordan-dude up te hooken.
https://www.thesun.co.uk/(...)biggs-snubs-rebecca/quote:Op maandag 2 maart 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren? Volgens mij begon ze direct met die Jordan-dude up te hooken.
Ik vind het een vreemde combi.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze vond die Biggs wel wat daar had ze spijt van of iets
Kennelijk is-ie toch van mening veranderd.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)biggs-snubs-rebecca/
De mondkapjes worden vandaag bezorgd.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja![]()
Maar die coronas .. verkopen die nog wat?
Op de Ali zag ik zwarte kapjesquote:Op maandag 2 maart 2020 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De mondkapjes worden vandaag bezorgd.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:mootie, @:Ghostbuster :Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Maar ze kijken elkaar zo flieft aaaaaan!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen date
WEL!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen date
Ok, we zullen zien hoe lang ze dat blijven doenquote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze kijken elkaar zo flieft aaaaaan!
Oh die bezorgen ook al thuis .. gekoeld?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In Mexico waar ik ze vandaan heb heet die fabriek Corona.
my man Biggs is freequote:
Nee gewoon in een doos.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die bezorgen ook al thuis .. gekoeld?
Is Biggs ook een fuckboy, denk je?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
my man Biggs is freeen hij gaat met alle fuckboys van vorig jaar om dus hij blijft nog wel ff single denk ik
Ja ik had ooit een Mexicaanse vriendin die schildert en het was een hoofd thema in haar repertoirquote:Op maandag 2 maart 2020 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die houden wel van een doodskop
Ze zorgen ook voor nieuw aanvoer.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die houden wel van een doodskop
Ja ja ... hoe lang heb je daar die ene keer vertoefd ?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zuid Amerika is anders. Mexico zelf ken ik niet zo.
In Suriname paar weken.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... hoe lang heb je daar die ene keer vertoefd ?
ik ook ooit maar een weekje in Rio ... Maar kreeg geen ik voel me veilig gevoel daar .. Denk dat Suri daar toen wel mee viel of was dat tijdens heftige krisis?quote:
Ik was daar bij Jungle commando van Brunswijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ook ooit maar een weekje in Rio ... Maar kreeg geen ik voel me veilig gevoel daar .. Denk dat Suri daar toen wel mee viel of was dat tijdens heftige krisis?
Oh ja ..in het oosten toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik was daar bij Jungle commando van Brunswijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
wie was en keer op en bizarre festival ??
quote:Op maandag 2 maart 2020 01:23 schreef chufi het volgende:
@:mario390
wie zijn dit ook al weer ?geeen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verloren stukje grond ....quote:Op maandag 2 maart 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja naar Frans Guyana en dan de Marowijne over
Wel gisteren op een bizarre meetquote:Op maandag 2 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
wie was en keer op en bizarre festival ??
Dreadzone is top.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef mario390 het volgende:
wdr rocknacht is
nu bizarre festival 2001 mit nickelback,ash,dreadzone, utah saints
quote:
Dan zit je op andere zender.quote:Op maandag 2 maart 2020 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn dat de dansmariekes van de lokale baseballers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |