Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Maar goed, ze moeten toch op de een of andere manier een keuze maken...
Avond.quote:
Slaap lekker kleine Groot.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Volgens mij zag ik vanmorgen een foto van chufi die ook al of juist nog aan het bier zatquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je alweer aan het bier? Kater wegdrinken?
Niks gewend dat meetkliekjequote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Truste Prisha.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Nee maar ik zit te denken om nog even naar de AH te gaan. Ik heb nog een half uur.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook nog.quote:
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet maar duurt niet lang meer.![]()
Was de verjaardag van je nichtje nog gezellig?
Oh dat is wel leuk en fijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |