Koffie is al op.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.
En het dan ook echt eisen. Ja maar ik heb er recht op.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?
De afgelopen tijd heb ik via detacheringsbureau's gewerkt. Soms met een goed vooruitzicht bij een bedrijf. Maar als dat bedrijf ineens moet bezuinigen dan wordt dat op de werknemers gedaan. En dat gebeurd dan eenmaal op de inleenkrachten.quote:
Dat bestaat inmiddels ook al járen en nog steeds hoge kijkcijfers. Doen ze toch iets goed. Waarschijnlijk een lekker hoge vermakelijkheid factor.quote:
Nee hoor, dan is het van, ooooh Bastard! Ja, natuurlijk, pak maar een paar zakken hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?
Ja, dat is een groot nadeel bij zulke dingen. Dan ben je iedere keer als 1e aan de beurt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heb ik via detacheringsbureau's gewerkt. Soms met een goed vooruitzicht bij een bedrijf. Maar als dat bedrijf ineens moet bezuinigen dan wordt dat op de werknemers gedaan. En dat gebeurd dan eenmaal op de inleenkrachten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bestaat inmiddels ook al járen en nog steeds hoge kijkcijfers. Doen ze toch iets goed. Waarschijnlijk een lekker hoge vermakelijkheid factor.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef TillyB het volgende:
[..]zeer vermakelijk! Kan jij je niet vermommen als boer en aanmelden voor volgend jaar? Dan krijg je drie gewillige vrouwen te logeren op je ehh.. paaseiboerderij
Degene die afvallen gaan met een zakje paaseitjes naar huis en de winnares mag op het paasei imperium blijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef TillyB het volgende:
[..]zeer vermakelijk! Kan jij je niet vermommen als boer en aanmelden voor volgend jaar? Dan krijg je drie gewillige vrouwen te logeren op je ehh.. paaseiboerderij
Oh ik dacht dat je ging zeggen die blijft over bij het oppereiquote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Degene die afvallen gaan met een zakje paaseitjes naar huis en de winnares mag op het paasei imperium blijven.
Die is nog beter.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ging zeggen die blijft over bij het opperei
opperei@bzv.nlquote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar kan ik schrijven voor die paaseitjes?
quote:
Hoezo stomquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Eigenlijk een stomme aflevering, dat speeddaten
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Maar goed, ze moeten toch op de een of andere manier een keuze maken...
Avond.quote:
Slaap lekker kleine Groot.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Volgens mij zag ik vanmorgen een foto van chufi die ook al of juist nog aan het bier zatquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je alweer aan het bier? Kater wegdrinken?
Niks gewend dat meetkliekjequote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Truste Prisha.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg dag. Zo geen zin in. Trusten voor straks![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Prisha het volgende:
Nee maar ik zit te denken om nog even naar de AH te gaan. Ik heb nog een half uur.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook nog.quote:
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet maar duurt niet lang meer.![]()
Was de verjaardag van je nichtje nog gezellig?
Oh dat is wel leuk en fijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |