Ik heb van alles laten zien, las ikquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje. Heb daar gisteren niets van gezien.
Oh, heeft dat zoveel invloed? Dan voorspel ik nu dat de zak paaseitjes in 1 x op gaat vanavond.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet maar door dat getik erover kreeg ik toch te veel trek.
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, heeft dat zoveel invloed? Dan voorspel ik nu dat de zak paaseitjes in 1 x op gaat vanavond.
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.Kwam ik vannacht in de auto al achter.
![]()
En nu sleep ik mezelf even 10 verdiepingen lager want ik moet piesen.Tot over een uur of zo.
![]()
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, dat gaat hem niet worden, is best veel werk zo'n eitje eten met die enkele kies die ik nog heb.Kwam ik vannacht in de auto al achter.
![]()
En nu sleep ik mezelf even 10 verdiepingen lager want ik moet piesen.Tot over een uur of zo.
![]()
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!
Op de volgende meet.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip: paaseitjes in je mond doen en dan warme thee of koffie in je mond gieten. Dan smelt de chocolade heerlijk.
Mooi!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat ook weer niet maar ik heb komende week 3 gesprekken Waarvan 2 direct bij een bedrijf.
Bij een Jumbo filiaal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeg waar kan ik mijn zakje ophalen?
Heb je d’r wel een afhaalbon gegeven?quote:
Dank je, ik heb er iig al wel een positief gevoel erbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Hoop dat er iets goeds voor je uitkomt!
Burp.quote:
Dat niet, maar ze mag het van mij zo uit het schap pakken en bij de kassa even melden dat het op rekening van mij komt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb je d’r wel een afhaalbon gegeven?
Ik hoop dat het nu eindelijk lukt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er iig al wel een positief gevoel erbij.
Ik denk dat ik morgen nog bezig ben met bijkomen.quote:
Ik ga morgen bijkomenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen nog bezig ben met bijkomen.
Cringen maar! BZV dusquote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bier zoekt vrouw, of kaartje leggen?
Zuigen kr... Ohw solly, ja dank je.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet op te bijten. Succes Sjook!
Ik zie me al aankomen met deze mag op rekening van Lucky en zij zo van wie?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze mag het van mij zo uit het schap pakken en bij de kassa even melden dat het op rekening van mij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |