Toch niet de regenboog?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, een paar familieleden gezien die ik al een paar jaar niet gezien had omdat ze ver weg wonen en ook gezongen
Zingen is dus heel gezond, ik moet die karaokeset eigenlijk gewoon in de woonkamer zettenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk en fijn.![]()
En zingen.
Nee wel Ivan Heylen met mijn neefje (nou ja neefje, hij is 2 meter lang)quote:
Ow ja het is de eerste van de maand.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk Lubach en naar een boekensite.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zingen is dus heel gezond, ik moet die karaokeset eigenlijk gewoon in de woonkamer zetten
Heb ik een cyclus betreft boeken kopen?quote:
Geen idee, ik heb wel een cyclus dat ik boeken moet downloaden.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik een cyclus betreft boeken kopen?
Toen ik hem net had stond hij daar ook en als ik dan uit mijn werk kwam ging ik eerst een moppie zingen voordat ik eens een keer eten ging maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]komen dan positieve stofjes vrij.
Gewoon doen joh, in de woonkamer.
Briljant.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik hem net had stond hij daar ook en als ik dan uit mijn werk kwam ging ik eerst een moppie zingen voordat ik eens een keer eten ging maken.
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de after meet was leuk hoor, Leuke stad Den Haag
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.
Den Haag is ook best wel mooi.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de after meet was leuk hoor, Leuke stad Den Haag
Draaien.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees dat er een hele draaimolen is gestolen. Wat moet je nou met een draaimolen?
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en het hele spul ligt plat.
Slaap lekker Choco.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |