Ah, dank voor de tip.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet diterbij doen
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de bezorger af man
Ik ben wel team Bernie maar ik weet niet of hij Trump kan verslaan, hij is wel erg linksquote:
Volgens de peilingen zou dat wel moeten lukken, maar ik weet niet of die wel van enige waarde zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben wel team Bernie maar ik weet niet of hij Trump kan verslaan, hij is wel erg links
Misschien is GB gewoon te grappig voor een relatie.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft ook geen moppie. Niks van aantrekken dus.
Plausibel. Ze lachen zich allemaal dood met hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is GB gewoon te grappig voor een relatie.
Kan. Of ze lachen zich dood om hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Plausibel. Ze lachen zich allemaal dood met hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:mootie, @:Ghostbuster :Biggs wilde haar toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zoeken!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren? Volgens mij begon ze direct met die Jordan-dude up te hooken.
https://www.thesun.co.uk/(...)biggs-snubs-rebecca/quote:Op maandag 2 maart 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren? Volgens mij begon ze direct met die Jordan-dude up te hooken.
Ik vind het een vreemde combi.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze vond die Biggs wel wat daar had ze spijt van of iets
Kennelijk is-ie toch van mening veranderd.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)biggs-snubs-rebecca/
De mondkapjes worden vandaag bezorgd.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja![]()
Maar die coronas .. verkopen die nog wat?
Op de Ali zag ik zwarte kapjesquote:Op maandag 2 maart 2020 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De mondkapjes worden vandaag bezorgd.
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:mootie, @:Ghostbuster :Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Maar ze kijken elkaar zo flieft aaaaaan!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen date
WEL!quote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kebab shop was gesponsord bij beide, niks geen date
Ok, we zullen zien hoe lang ze dat blijven doenquote:Op maandag 2 maart 2020 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze kijken elkaar zo flieft aaaaaan!
Oh die bezorgen ook al thuis .. gekoeld?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In Mexico waar ik ze vandaan heb heet die fabriek Corona.
my man Biggs is freequote:
Nee gewoon in een doos.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die bezorgen ook al thuis .. gekoeld?
Is Biggs ook een fuckboy, denk je?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
my man Biggs is freeen hij gaat met alle fuckboys van vorig jaar om dus hij blijft nog wel ff single denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |