Dat zijn ze overal wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, handig. Dan zijn de supermarkten over twee dagen leeg.
Voedseldroppings met een vliegtuig!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, handig. Dan zijn de supermarkten over twee dagen leeg.
Je ken daar altijd nog zeehonden vangen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad eilanders die daarvoor pleiten.
Oh dat kan best jaquote:Op zondag 1 maart 2020 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben ze vorig jaar een IMAX-film gedraaid over Apollo 11. Zal daar nog wel van zijn.
Doe mij maar een lekker fazantjequote:Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken daar altijd nog zeehonden vangen.
Hollow Marsquote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
Er zit een gaatje in Mars:
[ afbeelding ]
Het gaatje is 35 meter in doorsnede en het is daar 20 meter diep.
Hoe vaak laat ie schetjes?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen orf sport hier .. In het hotel gisteren welquote:Op zondag 1 maart 2020 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
in graz final in volleyball cup op orf sport
graz - aich bleiburg
Ja hier ga je Rec niet mee winnen laat deze planeet scheetjesquote:
Kan beter naar z'n eigen schetjesgedrag vragen iddquote:Op zondag 1 maart 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier ga je Rec niet mee winnen laat deze planeet scheetjes
Misschien kwam er een schetje losquote:Op zondag 1 maart 2020 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
De taxichauffeur moest niezen deed hij daarna het raam open
Wat is dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Wayquote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Way
Normale mars en milky way vind ik vies.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het begint bij Mars, voor je het weet zit je aan een Milky Way
Met een zeepokquote:Op zondag 1 maart 2020 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Normale mars en milky way vind ik vies.
Deze Mars ziet er uit als cakebeslag
Volgens mij weten ze niet zeker wat het is. Misschien een ingestorte lavatunnel.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik heb een grote boem gemist van Elon kwam ik net achter.
Jij ziet er ook wel eetbaar uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mars ziet er wel eetbaar uit, ik zou een hap nemen.
Gewoon thuisbezorgdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zei die Aap jij zou met Ebola nog boodschappen gaan halen
Daar zitten geen calorieën in. Dingen als rijst, bonen, pasta, pastasaus, ingeblikte dingen.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moest kopen dansoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |