twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 19:23:29Erg jammer dat het erg lelijke Sparta vandaag met 5-1 van het erg mooie FC Emmen heeft gewonnen. Ik gunde FC Emmen veel meer de 3 punten dan Sparta reageer retweet
Dat denkt AZ nu ook.quote:
Babel is een parodie op een voetballerquote:
Je kunt je zegje doen in een van de parodie topics. On-topic weer graag.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel is een parodie op een voetballer
Zou een goed topic zijn, maar we hebben al drie parodietopics.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 19:23:29Erg jammer dat het erg lelijke Sparta vandaag met 5-1 van het erg mooie FC Emmen heeft gewonnen. Ik gunde FC Emmen veel meer de 3 punten dan Sparta reageer retweet
Deze gast weettwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 17:39:48Voor iedereen die vind dat ik goede Tweets plaats heb ik respect. Voor iedereen die vind dat ik geen goede Tweets plaats heb ik ook respect want sommige Tweets van mij zijn ook nutteloos reageer retweet
Gras is groen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef Caland het volgende:
Ah gelukkig
De megafoonmongool is er ook weer bij
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Meteen die megafoondebiel![]()
Had een beetje gehoopt dat hij een corona patiënt was inmiddels
5-0 Ajax.quote:
Speelt niet meer met zijn hart.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind is het kwijt sinds zn dingetje.
Watquote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef RubenSosa het volgende:
Echt he die Blind. Is omdat hij "ziek" is daarom kunnen ze zijn contract niet ontbinden.
Ik vraag me af wanneer hij eindelijk naar Barcelona vertrekt.quote:
Dus zelfs met valsspelen kan hij er nog niets van.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Blind heeft een computer in zijn lichaam
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus zelfs met valsspelen kan hij er nog niets van.
Ja en daarom mag je zijn contract niet ontbinden.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Blind heeft een computer in zijn lichaam
Klopt we willen geen Nouri 2 hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en daarom mag je zijn contract niet ontbinden.
War heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Klopt we willen geen Nouri 2 hebben
Voor zijn blessure was ie wel goed, denk dat dat computertje in zijn lichaam hem naar semi-pro heeft gezetquote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Godberdommequote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor zijn blessure was ie wel goed, denk dat dat computertje in zijn lichaam hem naar semi-pro heeft gezet
Heracles kan er ook niet veel vanquote:
Clasie is gewoon ook heel goed in dit soort wedstrijden. Vorig jaar blonk ie ook tegen PSV en Ajax precies uitquote:
Geblesseerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef leolinedance het volgende:
Waar is die topper van een Babel eigenlijk?
Ik sporten liep uit maar ik wil wel koffiequote:
Eensquote:Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is inmiddels wel tijd voor de meer dan terechte 0-2
Jaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef RipCity het volgende:
Die Eiting heeft ook echt de uitstraling van een Nick en Simon he.
Deze zin loopt niet echtquote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sporten liep uit maar ik wil wel koffie
Ik vraag me af hoe onlogisch dit soort problemen doorgaans oplost. (lol)
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sporten liep uit maar ik wil wel koffie
Ik vraag me af hoe onlogisch dit soort problemen doorgaans oplost. (lol)
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Tagliafico komt goed weg. Rode kaart was terecht geweest.
Er zijn ook weinig lekkere he..quote:
Is ze eindelijk dood?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig lekkere he..
Claudia de Breij. RIP
City. Is die dood?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig lekkere he..
Claudia de Breij. RIP
Zou rakenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/tmQkWQ1qUsb0B9uEW4fMU5ukevg=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/201(...)3169.jpeg]afbeelding[/url] ]
Welkom in 2020.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde de samenvatting kijken maar nieuwssites en met name de NOS lijken er echt een sport van te maken om de stand te spoileren gvd
Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde de samenvatting kijken maar nieuwssites en met name de NOS lijken er echt een sport van te maken om de stand te spoileren gvd
Corona popcorn vermaakquote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welkom in 2020.
Waarom kijk je dan op nieuwssites?
0-1quote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stop het seizoen maar en geef AZ de titel.
Blijven onze kneuzen eens een paar dagen heel, en kunnen we rustig op zoek naar fatsoenlijke spelers en coaches.
DM-ban teruggezet.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:27 schreef Caland het volgende:
Ik ga vanaf nu bij elke goal @:vacaloca een DM sturen
Een pampers klinkt echt kutquote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef RipCity het volgende:
Die coach van AZ heeft een pampers aan ofzo.
Oh bedoel je NIET te spoileren?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/tmQkWQ1qUsb0B9uEW4fMU5ukevg=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/201(...)3169.jpeg]afbeelding[/url] ]
Gelachen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Ik zou wel eens een docu willen zien over die luidspreker dude... Wordt vast lachen.
Vooral door Ewout Genemans laten maken ook.
Wat is daarmee dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Ik zou wel eens een docu willen zien over die luidspreker dude... Wordt vast lachen.
Ik snap echt niet waarom ze geen kek vingerhoedje op die stomp zet.quote:
Komt wel een nagel uit he maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
KIJK DIE PINK DAN GEK DAT IS TOCH NIET GEZOND
Die maakt altijd docu's over van die gekkies en maakt ze dan heel subtiel belachelijk..quote:
Lijkt me eerder iets voor man bijt hondquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Oh verrek. Maar schreeuw niet zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet snel scorenquote:
Oh leuk. Speaker van ajax?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die maakt altijd docu's over van die gekkies en maakt ze dan heel subtiel belachelijk..
Superfans enzo deed hij ook.
Dat zei je er niet bij!!!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw nagel zit op het tweede kootje?
Toeterturk genotquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
Die Idrissi is wel echt een heerlijke speler.
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.quote:
https://www.omroepbrabant(...)iest-topje-van-pink#quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastige jongen, niks voor Feyenoord dusquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
Die Idrissi is wel echt een heerlijke speler.
Ok en wat is zijn naam?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.
Wie is de molquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Man bijt hont is naast Wie is de Mol de enige reden waarom ik tv kijk genot.
Een leuk feitje: het is geen megafoon in de arena, maar een hele set boxen en een microfoonquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.
Mensen of vrouwen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is voor mensen met meer hersencellen dan 2 ouwe reus.
Klopt, maakt het eigenlijk alleen maar triesterquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een leuk feitje: het is geen megafoon in de arena, maar een hele set boxen en een microfoon
Dit is overigens geen grap
Die stinkturk vult zijn zakken met al zijn VISUM WEBSITES. Wie naar Turkije op vakantie ging/gaat koopt 9 vd 10 keer een visum via hem GENOT.quote:
Kijk eens af en toe het nieuws.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja jung hoe moet ik dat allemaal weten
Wat een trieste bende.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een leuk feitje: het is geen megafoon in de arena, maar een hele set boxen en een microfoon
Dit is overigens geen grap
hoeft niet meer nu toch, een visum voor turkijequote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die stinkturk vult zijn zakken met al zijn VISUM WEBSITES. Wie naar Turkije op vakantie ging/gaat koopt 9 vd 10 keer een visum via hem GENOT.
En was ook al gokverslaafd. Iedereen vergeten dat die probeerde dingen te fixen? Alleen vonden ze nooit bewijs voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die stinkturk vult zijn zakken met al zijn VISUM WEBSITES. Wie naar Turkije op vakantie ging/gaat koopt 9 vd 10 keer een visum via hem GENOT.
Las zoiets ja. Maar hij bezit ik gok 80% van de hele visummarkt. Kijk zijn huis anders effe hehehquote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hoeft niet meer nu toch, een visum voor turkije
random percentages uit je reet trekken om een 'punt' te makenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Las zoiets ja. Maar hij bezit ik gok 80% van de hele visummarkt. Kijk zijn huis anders effe heheh
Op naar het Corona topic!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
random percentages uit je reet trekken om een 'punt' te maken
De grootste 5 websites zijn van hem, dusja lijkt mij wel ongeveer te kloppen genot. Zelfs reisbureau's raden zijn bedrijf aan om visumpjes te kopen, walgelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
random percentages uit je reet trekken om een 'punt' te maken
7 eigenlijk, doelsaldo moeilijk slechtquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zouden we zes punten achterstand op Ajax en AZ nog in kunnen halen?
Zit er ook een prostituee tussen? Soort manwhore?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef RipCity het volgende:
Blijft wel vreemd dat in miljardenindustrie als voetbal scheidsrechters bakkers, visummannetjes, supermarktmanagers zijn..
Doe eens een wilde gok.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raad de moeder van aTypisch altijd aan als mensen naar de hoeren willen, die heeft 80% van de markt achter Centraal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De grootste 5 websites zijn van hem, dusja lijkt mij wel ongeveer te kloppen genot. Zelfs reisbureau's raden zijn bedrijf aan om visumpjes te kopen, walgelijk.
Ik denk dat de supporters dat doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
De ArenA blijft maar hun eigen spelers uitfluiten.
Makkeliequote:Op zondag 1 maart 2020 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit er ook een prostituee tussen? Soort manwhore?
Dit ja, wat een sukkelquote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tagliafico heeft goed opgelet tegen Getafe
Feyenoord gaat dat verschil niet meer goedmaken dus dan zie ik het liefst AZ kampioen worden. Laat Feyenoord maar 3e worden en de beker winnen, meer zit er niet in.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@onlogisch @DonRaja @skysherrif @Klummiequote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ons als users is een goede voetbalmod onthouden.
Ik heb me anders nooit aangemeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja, maar alsnog gun ik het verder niemandquote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord gaat dat verschil niet meer goedmaken dus dan zie ik het liefst AZ kampioen worden. Laat Feyenoord maar 3e worden en de beker winnen, meer zit er niet in.
Idd die GGMMMGGMGMGMM act kan er geen klote van maatje. Zal ook wel op de grond gaan liggen bij zon klimaatmars OMEGALULquote:
Weet het zelf niet zeker. Als we de onderlinge duels winnen en het verschil met beiden drie punten is bij de interlandbreak (of minder) zie ik het nog wel gebeuren.quote:
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tagliafico heeft goed opgelet tegen Getafe
GRINTA GODquote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een enorme mongool die Tagliafico
Volgend jaar gaan jullie wel meedoen om de titel.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord gaat dat verschil niet meer goedmaken dus dan zie ik het liefst AZ kampioen worden. Laat Feyenoord maar 3e worden en de beker winnen, meer zit er niet in.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef leolinedance het volgende:
Die Tagliafico mag wel een gebroken poot geschopt krijgen.
mwahquote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan jullie wel meedoen om de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |