Oh bedoel je NIET te spoileren?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde de samenvatting kijken maar nieuwssites en met name de NOS lijken er echt een sport van te maken om de stand te spoileren gvd
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbor.pijper.io/tmQkWQ1qUsb0B9uEW4fMU5ukevg=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/201(...)3169.jpeg]afbeelding[/url] ]
Gelachen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Ik zou wel eens een docu willen zien over die luidspreker dude... Wordt vast lachen.
Vooral door Ewout Genemans laten maken ook.
Wat is daarmee dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Ik zou wel eens een docu willen zien over die luidspreker dude... Wordt vast lachen.
Ik snap echt niet waarom ze geen kek vingerhoedje op die stomp zet.quote:
Komt wel een nagel uit he maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
KIJK DIE PINK DAN GEK DAT IS TOCH NIET GEZOND
Die maakt altijd docu's over van die gekkies en maakt ze dan heel subtiel belachelijk..quote:
Lijkt me eerder iets voor man bijt hondquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Oh verrek. Maar schreeuw niet zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet snel scorenquote:
Oh leuk. Speaker van ajax?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die maakt altijd docu's over van die gekkies en maakt ze dan heel subtiel belachelijk..
Superfans enzo deed hij ook.
Dat zei je er niet bij!!!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw nagel zit op het tweede kootje?
Toeterturk genotquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
Die Idrissi is wel echt een heerlijke speler.
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.quote:
https://www.omroepbrabant(...)iest-topje-van-pink#quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastige jongen, niks voor Feyenoord dusquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
Die Idrissi is wel echt een heerlijke speler.
Ok en wat is zijn naam?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.
Wie is de molquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Man bijt hont is naast Wie is de Mol de enige reden waarom ik tv kijk genot.
Een leuk feitje: het is geen megafoon in de arena, maar een hele set boxen en een microfoonquote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die malloot die op de tribune door die megafoon loopt te schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |