Vast iets met uitzendrechtenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid en ik weet niet waar ik het anders moet vragen (bij VBL? Haha no thanks) maar waarom wordt Ajax - AZ vandaag op de vrij ongewone tijd van 20.00 uur gespeeld? Weet iemand dat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uurquote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid en ik weet niet waar ik het anders moet vragen (bij VBL? Haha no thanks) maar waarom wordt Ajax - AZ vandaag op de vrij ongewone tijd van 20.00 uur gespeeld? Weet iemand dat?
Ik weet het ook niet. Wellicht omdat het een 'internationaal acceptabele tijd' is. Alsnog mokerdom natuurlijk om het te doen terwijl de Spaanse Clásico een uur later begint. Ik denk niet dat ze in India en Malaysia straks naar de Eredivisie zitten te kijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Ja, dat zijn serieuze formaten, in april heb ik ook altijd spierpijn de eerste weken, later in het jaar lukt schieten uit 1 hand weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik ben uiteindelijk toch voor de Sigma 70-200 Sport gegaan omdat die ongeveer evengoede reviews had als de Nikon. En ik heb de Nikon 200-500 er toch ook direct bijgedaan zodat we direct ook voor de langere afstanden goed zitten.
Die van die honingbij was trouwens de 200-500.
Ik had ook meteen rugpijn trouwens
Oh ja, we zullen zien of het tijdelijk is, dit tijdstip.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uur
Kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat zijn serieuze formaten, in april heb ik ook altijd spierpijn de eerste weken, later in het jaar lukt schieten uit 1 hand weer.
Dát zal het verschil makenquote:
#Viesdikquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik had lasagne gemaakt. En ik hoopte morgen het restje te kunnen eten. Maar het was zo lekker dat we er zoveel van gegeten hebben dat er geen restje meer over is
Gelukkig heb je inmiddels genoeg blikken witte bonen in tomaten saus in de kast staan...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik had lasagne gemaakt. En ik hoopte morgen het restje te kunnen eten. Maar het was zo lekker dat we er zoveel van gegeten hebben dat er geen restje meer over is
ZEKERquote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, de fans hebben dat er vast voor over
Herkenbaarquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
@Davequote:
Jaquote:
Dat is toch lang niet zo lekker als huisgemaakte versche lasagnequote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig heb je inmiddels genoeg blikken witte bonen in tomaten saus in de kast staan...
Ah oké! Paar uurtjes extra gamen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uur
Op oudjaarsdag ben ik kortstondig in Engeland geweestquote:
Volgens mij wel!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Weet iemand of je in Netflix kunt instellen dat ie bij niet-Engelstalige series standaard het originele audios spoor moet gebruiken en niet de Engelse?
Dit is natuurlijk een superstom antwoordquote:
Mientras me quito la ropa te susurro cosas súcias, David.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Dave het volgende:
Spaanse strippers horen nu eenmaal Spaans te spreken en niet nagesynchroniseerd Engels.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te vragen waar en hoe, in plaats van of, sorry.
Ja, dat klinkt toch veel geilerspannender dan “As I take off my clothes, I whisper dirty things, Dave.”quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Mientras me quito la ropa te susurro cosas súcias, David.
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt toch veel geilerspannender dan “As I take off my clothes, I whisper dirty things, Dave.”
Al kan ie net zo goed zeggen “ Te estoy cortando las bolas ahora, David.”, ik versta het toch niet.quote:
Zoals Spaanse strippers bijvoorbeeld?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Sigma? Al wat bewegende objecten mee gefotografeerd?
Nee nog niet. De Sigma heb ik alleen binnenshuis nog getest. Deze week ga ik er mee naar buiten. Maar binnen was ik al onder de indruk! Hele snelle AF en prima foto's met weinig lichtquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Sigma? Al wat bewegende objecten mee gefotografeerd?
Haha da's waarquote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Al kan ie net zo goed zeggen “ Te estoy cortando las bolas ahora, David.”, ik versta het toch niet.
Putas? Da's hoeren, maar dat kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef Dave het volgende:
Al zeiden ze in de serie geloof ik puttas of zo?
Oh ja, daar ging het ook over, waarom voor vrouwen zoveel woorden bestaan voor putas, en voor mannen eigenlijk alleen gigolo.quote:
Ah, ja dat is ook een terechte vraag!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging het ook over, waarom voor vrouwen zoveel woorden bestaan voor putas, en voor mannen eigenlijk alleen gigolo.
Als avondmaaltijd?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
Wil iemand nog een stukje turron? Dit eet ik nu:
[ afbeelding ]
Oh da's altijd wel een mazzeltje ja, als je die hebt! Is dat Berlijn naar Amsterdam via Amersfoort?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onverwachts zit ik nu in een Duitse trein. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om plaats te nemen in de restauratiewagon
Wat is dat?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
In een Duitse trein? Met al die Duitse besmettingen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onverwachts zit ik nu in een Duitse trein. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om plaats te nemen in de restauratiewagon
Lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt lekker!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is op basis van amandelen, zoet, beetje olie-achtig ook. En heel lekker!
Ook prima, eigenlijk is bijna alles op basis van amandel goed te doen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook prima, eigenlijk is bijna alles op basis van amandel goed te doen.
Die inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's altijd wel een mazzeltje ja, als je die hebt! Is dat Berlijn naar Amsterdam via Amersfoort?
Ah joh, volgens jullie was ik toch al een schimquote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In een Duitse trein? Met al die Duitse besmettingen?
Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
R.I.P. @:Hawaii_Tim
Haha ja, dat is best een kort ritjequote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die inderdaadHet was niet sneller, wel leuker
Bier besteld in de trein (want leuk) en ik moest nog haast maken om het op tijd op te krijgen
70-200 wordt snel je vaste werkpaardquote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nog niet. De Sigma heb ik alleen binnenshuis nog getest. Deze week ga ik er mee naar buiten. Maar binnen was ik al onder de indruk! Hele snelle AF en prima foto's met weinig licht
Is ook meteen de reden dat ik vroeger altijd zo zorgvuldig op alle pitjes in mijn appels zat te kauwen.quote:
Die informatie was mij tot vandaag onbekend.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ook meteen de reden dat ik vroeger altijd zo zorgvuldig op alle pitjes in mijn appels zat te kauwen.
Hoe beter je kauwde hoe meer je amandel proefde.
quote:Die Chantal Jansen die het homofestijn moet presenteren woont daar ook in de buurt.
Niet omdat je anders een appelboom in je buik kreeg?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ook meteen de reden dat ik vroeger altijd zo zorgvuldig op alle pitjes in mijn appels zat te kauwen.
Oh ja, dat is waar.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, volgens jullie was ik toch al een schim
Laat @Arizona het niet horenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, smaken heerlijk naar beetje bittere amandel.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Die informatie was mij tot vandaag onbekend.
Appelpitten smaken naar amandelquote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Die informatie was mij tot vandaag onbekend.
Nee, daar was ik dan weer nooit bang voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet omdat je anders een appelboom in je buik kreeg?
Dat is mij vroeger ook vaak verteld, omdat ik vaak de klokhuizen opat, en toen was ik serieus echt panisch dat dat echt ging gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet omdat je anders een appelboom in je buik kreeg?
Zag het ook net, meteen het tabblad maar weer gesloten. Ze zijn daar vaker bezig trouwens. Het lijkt af en toe wel alsof deze hele epidemie het ze wel waard is als het ESF er maar door gecanceld wordt.quote:
Haha, grappigquote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, smaken heerlijk naar beetje bittere amandel.![]()
Wist ik vroeger veel dat dit is omdat je eigenlijk gewoon de ingrediënten voor blauwzuur zit los te kauwen.![]()
Niet dat dit me tegenwoordig kan tegenhouden, ik kauw ze nog steeds altijd op.![]()
Hetzelfde met kauwgum doorslikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is mij vroeger ook vaak verteld, omdat ik vaak de klokhuizen opat, en toen was ik serieus echt panisch dat dat echt ging gebeuren
Ik kan me ook al ergeren aan “beflikkerd” in de topic titel, maar zal maar niet op alle slakken zout gaan leggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zag het ook net, meteen het tabblad maar weer gesloten. Ze zijn daar vaker bezig trouwens. Het lijkt af en toe wel alsof deze hele epidemie het ze wel waard is als het ESF er maar door gecanceld wordt.
En lekker.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Al moet ik wel zeggen dat als iemand je ooit een schaaltje van ongeveer 100 gram appelpitjes aanbiedt je dit niet leeg moet eten en je die persoon meteen moet ontvrienden, want die wil je waarschijnlijk dood hebben.
Is t giftig?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Al moet ik wel zeggen dat als iemand je ooit een schaaltje van ongeveer 100 gram appelpitjes aanbiedt je dit niet leeg moet eten en je die persoon meteen moet ontvrienden, want die wil je waarschijnlijk dood hebben.
Dit biedt zo veel mogelijkhedenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Dave het volgende:
Er zit een stof in dat cyanide kan vrijgeven!
Ja behoorlijk, al zit er zo weinig in zo'n pitje dat je er dus echt heel veel van moet eten wil je dat merken.quote:
Bingo. En dat doet het vooral als het wordt vermalen en in contact komt met vocht.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Dave het volgende:
Er zit een stof in dat cyanide kan vrijgeven!
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Grrr de eerste MotoGP-race van het jaar is ook geannuleerd
Er rest ons zelfs geen andere keuze Tim!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?
Niet met een slok op naar huis rijden na de cross dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?
Bij Radar (denk ik) ooit een item gezien over een kerel die abrikozenpitten kocht en at, waarmee je precies hetzelfde probleem hebt. Hij klaagde erover dat er niet groot genoeg op de verpakking stond dat je niet meer dan vijf van die pitten per dag mocht eten. Ondertussen vroeg ik me af welke gek überhaupt abrikozenpitten gaat zitten eten voor de lolquote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Ja, en ik lees er veel geklaag over.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Is bij jullie Fok ook zo traag als het RIVM met het nemen van preventieve maatregelen?
Aardappels hebben geen pittenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Aardappelpitten zijn dan weer geheel veilig.
@:I
Oh ja fuck dat ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |