“Kom jij maar eens even op schoot”quote:Op zondag 1 maart 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je de kerk niet meer kan vertrouwen, wie dan wel. Toch?
Vast iets met uitzendrechtenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid en ik weet niet waar ik het anders moet vragen (bij VBL? Haha no thanks) maar waarom wordt Ajax - AZ vandaag op de vrij ongewone tijd van 20.00 uur gespeeld? Weet iemand dat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uurquote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid en ik weet niet waar ik het anders moet vragen (bij VBL? Haha no thanks) maar waarom wordt Ajax - AZ vandaag op de vrij ongewone tijd van 20.00 uur gespeeld? Weet iemand dat?
Ik weet het ook niet. Wellicht omdat het een 'internationaal acceptabele tijd' is. Alsnog mokerdom natuurlijk om het te doen terwijl de Spaanse Clásico een uur later begint. Ik denk niet dat ze in India en Malaysia straks naar de Eredivisie zitten te kijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Ja, dat zijn serieuze formaten, in april heb ik ook altijd spierpijn de eerste weken, later in het jaar lukt schieten uit 1 hand weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik ben uiteindelijk toch voor de Sigma 70-200 Sport gegaan omdat die ongeveer evengoede reviews had als de Nikon. En ik heb de Nikon 200-500 er toch ook direct bijgedaan zodat we direct ook voor de langere afstanden goed zitten.
Die van die honingbij was trouwens de 200-500.
Ik had ook meteen rugpijn trouwens
Oh ja, we zullen zien of het tijdelijk is, dit tijdstip.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uur
Kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat zijn serieuze formaten, in april heb ik ook altijd spierpijn de eerste weken, later in het jaar lukt schieten uit 1 hand weer.
Dát zal het verschil makenquote:
#Viesdikquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik had lasagne gemaakt. En ik hoopte morgen het restje te kunnen eten. Maar het was zo lekker dat we er zoveel van gegeten hebben dat er geen restje meer over is
Gelukkig heb je inmiddels genoeg blikken witte bonen in tomaten saus in de kast staan...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
Ik had lasagne gemaakt. En ik hoopte morgen het restje te kunnen eten. Maar het was zo lekker dat we er zoveel van gegeten hebben dat er geen restje meer over is
ZEKERquote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, de fans hebben dat er vast voor over
Herkenbaarquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Arizona het volgende:
@Davequote:
Jaquote:
Dat is toch lang niet zo lekker als huisgemaakte versche lasagnequote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig heb je inmiddels genoeg blikken witte bonen in tomaten saus in de kast staan...
Ah oké! Paar uurtjes extra gamen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)laatst-naar-2000-uur
Op oudjaarsdag ben ik kortstondig in Engeland geweestquote:
Volgens mij wel!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Weet iemand of je in Netflix kunt instellen dat ie bij niet-Engelstalige series standaard het originele audios spoor moet gebruiken en niet de Engelse?
Dit is natuurlijk een superstom antwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |