Ik kan me ook al ergeren aan “beflikkerd” in de topic titel, maar zal maar niet op alle slakken zout gaan leggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zag het ook net, meteen het tabblad maar weer gesloten. Ze zijn daar vaker bezig trouwens. Het lijkt af en toe wel alsof deze hele epidemie het ze wel waard is als het ESF er maar door gecanceld wordt.
En lekker.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Al moet ik wel zeggen dat als iemand je ooit een schaaltje van ongeveer 100 gram appelpitjes aanbiedt je dit niet leeg moet eten en je die persoon meteen moet ontvrienden, want die wil je waarschijnlijk dood hebben.
Is t giftig?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Al moet ik wel zeggen dat als iemand je ooit een schaaltje van ongeveer 100 gram appelpitjes aanbiedt je dit niet leeg moet eten en je die persoon meteen moet ontvrienden, want die wil je waarschijnlijk dood hebben.
Dit biedt zo veel mogelijkhedenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Dave het volgende:
Er zit een stof in dat cyanide kan vrijgeven!
Ja behoorlijk, al zit er zo weinig in zo'n pitje dat je er dus echt heel veel van moet eten wil je dat merken.quote:
Bingo. En dat doet het vooral als het wordt vermalen en in contact komt met vocht.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Dave het volgende:
Er zit een stof in dat cyanide kan vrijgeven!
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Grrr de eerste MotoGP-race van het jaar is ook geannuleerd
Er rest ons zelfs geen andere keuze Tim!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?
Niet met een slok op naar huis rijden na de cross dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ronde inlassen op het Hengelse zand een optie?
Bij Radar (denk ik) ooit een item gezien over een kerel die abrikozenpitten kocht en at, waarmee je precies hetzelfde probleem hebt. Hij klaagde erover dat er niet groot genoeg op de verpakking stond dat je niet meer dan vijf van die pitten per dag mocht eten. Ondertussen vroeg ik me af welke gek überhaupt abrikozenpitten gaat zitten eten voor de lolquote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En lekker.![]()
Ja, en ik lees er veel geklaag over.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Is bij jullie Fok ook zo traag als het RIVM met het nemen van preventieve maatregelen?
Aardappels hebben geen pittenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Aardappelpitten zijn dan weer geheel veilig.
@:I
Oh ja fuck dat ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |