abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 maart 2020 @ 13:46:28 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191771618


April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

quote:
André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
Dat maken de twee vanochtend bekend

Door LAURA GOMMANS
17/02/2020
Na een zeer intense relatie van drie maanden hebben Bridget Maasland (45) en Andre Hazes (26) alweer een punt achter hun liefdesverhaal gezet.

Bridget en André zetten punt achter hun relatie
"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten," hebben ze laten weten aan RTL Boulevard. In november maakten de twee bekend contact met elkaar te hebben, en vanaf dat moment ging het in sneltreinvaart. Er werd er van de Instagram-daken geschreeuwd hoe ze de liefde in elkaar hadden gevonden. Bridget noemde André vorige maand nog 'de liefde van haar leven' in een emotionele post op Instagram. Alle verliefde posts en de aandacht die daarmee gegenereerd werd, is uiteindelijk dus wat hun relatie de das omdeed.

Valentijnsdag
Rondom Valentijnsdag was het opvallend dat de zo openlijk verliefde Bridget en André geen uitgebreide odes aan elkaar brachten op social media, waardoor velen zich afvroegen of het stel nog wel samen was.

Begin november maakte André Hazes bekend dat hij wegging bij Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje Dré. Monique wist kort daarop te melden dat de breuk te maken had met een andere vrouw. Enkele dagen later verschenen de eerste verliefde foto's van Bridget en André op Instagram.

We'll say it louder for the people in the back: het is verstandig om eerst een paar maandjes privé te kijken of die spannende nieuwe date écht relatiemateriaal is, voordat je alles op social media deelt. Je leeft, je leert. We wensen Bridget en André echter veel sterkte en succes toe in de toekomst.
https://www.glamour.nl/ni(...)maasland-uit-elkaar/


28 februari:


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

quote:
André Hazes tegen Monique: ik ben voor altijd de jouwe
Updated 28 feb. 2020
27 feb. 2020 in ENTERTAINMENT

Nadat Privé eerder al met een foto wist te onthullen dat André weer bij hun huis in Berkel en Rodenrijs is gesignaleerd, lijkt het erop dat de zanger donderdagavond bevestigt dat hij en Monique Westenberg weer een stel zijn.

Ⓒ ANP KIPPA
Bij een foto, waarop te zien is dat Monique hem vasthoudt tijdens een romantisch diner in een restaurant in Rotterdam, deelt hij een songtekst van het nummer Faithfully. ,,Ze zeggen dat de weg geen plek is om een familie te starten. Onder de streep is het jou en mij. En van een muzikant houden, gaat niet altijd op de manier die normaal is. Maar girl, blijf bij mij. Ik ben voor altijd de jouwe.” De Engelstalige tekst komt uit een liedje van de band Journey. In de tekst komt ook een zinsnede voor dat een relatie met een muzikant niet altijd is hoe het zou moeten zijn.

Kortstondige romance
Na zijn romance met Bridget Maasland, die officieel nog geen honderd dagen heeft geduurd, werd 17 februari bekend dat ze een punt achter hun kortstondige relatie hebben gezet.

Vlak daarvoor waren zowel André, Monique én Bridget op Curaçao. André had hier een optreden en eerder was al gepland dat Monique en zijn zoontje André daarheen zouden gaan. Later is Bridget ook naar de exotische bestemming afgereisd. Maar wat een romantisch liefdestripje had moeten worden, lijkt uiteindelijk het einde van hun relatie te hebben betekend.

Foto’s van het gezellige samenzijn van André met zijn gezinnetje, waarbij hij Monique hartelijk omhelsde, zouden bij Bridget niet goed gevallen zijn. Uitgerekend op Valentijnsdag kon André zijn spullen ophalen bij Bridgets huis in Amsterdam.

Vorig jaar november maakte het management van André Hazes bekend dat hij en Monique Westenberg uit elkaar waren. Monique reageerde destijds als door een wesp gestoken, liet weten dat de verklaring niet namens haar was en dat er een andere vrouw in het spel zou zijn. Ondanks dat zij geen naam noemde, maakte Privé al snel bekend dat het André gevallen was voor Bridget.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-altijd-de-jouwe







De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html



[ Bericht 2% gewijzigd door AgnesGru op 02-03-2020 15:07:00 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191772418
Bridget was een zijspoor voor Andre _O-
https://www.rtlboulevard.(...)-zijspoor-voor-andre
Twinning = boring
pi_191772473
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:24 schreef Inca het volgende:
Bridget was een zijspoor voor Andre _O-
https://www.rtlboulevard.(...)-zijspoor-voor-andre
Naar mokkel is het ook.
  zondag 1 maart 2020 @ 14:29:35 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191772546
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Naar mokkel is het ook.
Monique?

Ik vind dat ‘zijspoor’ eigenlijk bijna constateren van een feit.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 1 maart 2020 @ 14:32:20 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191772600
Godverdomme dit is wel een fatsoenlijke soap geworden :D smullen dit, ik mis alleen de handtasjes en handgemenen nog.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_191772794
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Monique?

Ik vind dat ‘zijspoor’ eigenlijk bijna constateren van een feit.
Maar het is niet nodig om dat te benoemen en iemand nog verder de grond in te trappen.
Haar eigen aandeel en vooral dat van haar grote liefde is ook nogal dubieus.
pi_191772802
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme dit is wel een fatsoenlijke soap geworden :D smullen dit, ik mis alleen de handtasjes en handgemenen nog.
Rachel is een wandelende handtas hihaho.
  Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 14:43:36 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191772836
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Rachel is een wandelende handtas hihaho.
_O-
pi_191772837
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Naar mokkel is het ook.
Denk eerder actie reactie
Twinning = boring
  zondag 1 maart 2020 @ 14:47:57 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191772925
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar het is niet nodig om dat te benoemen en iemand nog verder de grond in te trappen.
Haar eigen aandeel en vooral dat van haar grote liefde is ook nogal dubieus.
Ik vind dat niet de grond in trappen. Ze constateert dit vanuit haar persoonlijke oogpunt, het zegt verder niks over Bridget als persoon.

Onder ‘de grond in trappen’ versta ik echt wat anders.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191772966
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:24 schreef Inca het volgende:
Bridget was een zijspoor voor Andre _O-
https://www.rtlboulevard.(...)-zijspoor-voor-andre
Zijspoor :r
Nou dan is Mo een deurmat.
pi_191773187
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:43 schreef Inca het volgende:

[..]

Denk eerder actie reactie
Mee eens.
pi_191773215
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Rachel is een wandelende handtas hihaho.
Van echt rundleer.
pi_191773602
Wat een mensen allemaal. :')
En Dre lacht in zijn vuistje. _O-
  zondag 1 maart 2020 @ 15:17:42 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191773699
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Zijspoor :r
Nou dan is Mo een deurmat.
Echt hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 1 maart 2020 @ 15:23:59 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191773870
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar het is niet nodig om dat te benoemen en iemand nog verder de grond in te trappen.
Haar eigen aandeel en vooral dat van haar grote liefde is ook nogal dubieus.
Mwah, eigenlijk heeft ze het niet benoemd, het is gewoon een stukje bla bla onder een instapost van André.... zo spannend is het allemaal niet, in feite zegt ze gewoon dat hij even wat anders moest om bij haar terug te komen, en dat is eigenlijk ook hoe het was.
Dat Boulevard daar vervolgens "Bridget was een zijspoor" van maakt is vooral Boulevard die Bridget afzeikt.... misschien ligt ze daar ook niet zo lekker, of het is in samenspraak met haar om dit als een soort van "Monique zeikt Bridget af" online te zetten.

En na die "Ze zullen het nodig hebben" is het nog vrij mild.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191773930
Ik vind het semi-cryptisch overkomen terwijl we allemaal weten wat ze feitelijk bedoeld.
Ze zégt het niet anders is het te duidelijk maar als ik Bridget was zou ik mij ook (al dan niet terecht) aangesproken voelen. :Y
  zondag 1 maart 2020 @ 15:46:23 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191774659
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het semi-cryptisch overkomen terwijl we allemaal weten wat ze feitelijk bedoeld.
Ze zégt het niet anders is het te duidelijk maar als ik Bridget was zou ik mij ook (al dan niet terecht) aangesproken voelen. :Y
Ze kan ook bedoelen dat ze even uit elkaar waren, zonder daarbij specifiek naar Bridget te verwijzen.
Dan klopt de tekst nog steeds.

Het blijft natuurlijk een reactie op hoe hij zich de afgelopen 4 jaar (vooral qua carrière) ontwikkeld heeft.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191774748
André rept in geen woord specifiek over Monique. Tis bijna net of zij reageert om even onder de aandacht te komen.

Ik zie er geen sneer in, maar vind het wel grappig dat ze reageert, of deed ze dat al veel vaker?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 maart 2020 @ 15:50:27 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191774772
In vrijwel alles wat ze over hun verleden en toekomst schrijft kun je in principe een sneer naar Bridget lezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 maart 2020 @ 15:51:13 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191774798
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
André rept in geen woord specifiek over Monique. Tis bijna net of zij reageert om even onder de aandacht te komen.
Joh, het gaat gewoon over die eerste auto die hij nieuw kon kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191774929
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, het gaat gewoon over die eerste auto die hij nieuw kon kopen.
Wat zit zij dan totaal niet relevant te reageren :D

Dan zit er wel een sneer in, emmeren over een zijspoor terwijl hij doelt op een carrière :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 maart 2020 @ 15:56:36 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191774991
Misschien was het geen sneer naar Fridget maar naar Raggel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191775448
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, eigenlijk heeft ze het niet benoemd, het is gewoon een stukje bla bla onder een instapost van André.... zo spannend is het allemaal niet, in feite zegt ze gewoon dat hij even wat anders moest om bij haar terug te komen, en dat is eigenlijk ook hoe het was.
Dat Boulevard daar vervolgens "Bridget was een zijspoor" van maakt is vooral Boulevard die Bridget afzeikt.... misschien ligt ze daar ook niet zo lekker, of het is in samenspraak met haar om dit als een soort van "Monique zeikt Bridget af" online te zetten.

En na die "Ze zullen het nodig hebben" is het nog vrij mild.
Dat is zeker zo. Onlangs nog met haar collega gesproken. ze wilde een behoorlijke vinger in de pap hebben en houden omtrent de berichtgeving van hun breuk. uiteindelijk hebben anderen besloten dat ze beter even nog niet kon presenteren, hoewel ze dat zelfs juist wel wilde.
pi_191775536
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het semi-cryptisch overkomen terwijl we allemaal weten wat ze feitelijk bedoeld.
Ze zégt het niet anders is het te duidelijk maar als ik Bridget was zou ik mij ook (al dan niet terecht) aangesproken voelen. :Y
ja natuurlijk! ze is hartstikke geslepen . Ze weet heus wel hoe het overkomt. Ze weten het mooi te benoemen met zijsporen en te bewandelen paden en rocks en stars. Het is gewoon ordinair een ander doosje neuken: daar kan geen shiny glitterplaatje met filosofische tekst tegenop.
pi_191775687
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Noek het volgende:
"Wat vindt hij eigenlijk van haar stormachtige affaire met Hazes? “Ik ga er verder niks over zeggen, want ik wil mijn relatie met haar niet nog slechter maken.”
Attent! :D :')
Heerlijk, nog zo'n vals secreet in de gate.
pi_191775721
Wat vindt Gordon er eigenlijk van?
Go hard or go home
pi_191775897
quote:
6s.gif Op zondag 1 maart 2020 16:18 schreef Noek het volgende:
Wat vindt Gordon er eigenlijk van?
Tien topics geleden niets, zeven topics geleden niks, vier topics geleden niks en nu ook in dit topic: Niks.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191776587
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze kan ook bedoelen dat ze even uit elkaar waren, zonder daarbij specifiek naar Bridget te verwijzen.
Dan klopt de tekst nog steeds.

Het blijft natuurlijk een reactie op hoe hij zich de afgelopen 4 jaar (vooral qua carrière) ontwikkeld heeft.

[ afbeelding ]
Ow ze heeft “the alchemist” gelezen.
pi_191776825
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien was het geen sneer naar Fridget maar naar Raggel.
Ja! En dat Fridge bedoelde jullie zullen nog alle geluk nodig hebben met ...... de toorn van Raggel.
  Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 17:16:01 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191777144
Ik weet nog drie interessante gasten voor deze show!

Echt iets voor Raggel, Mo en Bridget
quote:
Merel Westrik begint woensdag aan een tweede seizoen van haar talkshow Ladies Night en daarin mag het af en toe wel wat vaker 'schuren'. Dat vertelde de 40-jarige presentatrice in De Perstribune op NPO Radio 1.
,,Er mag wel wat meer vuurwerk in, meer discussie tussen de gasten", zei Westrik over de Net 5-show. ,,We hebben het nu steeds over vriendinnen op de bank, maar misschien moeten we het hebben over vrouwen op de bank. Het mag allemaal wel wat meer schuren." De voormalig RTL-nieuwslezeres, die met de show vorig jaar haar debuut maakte bij Talpa, is van plan om ook wat sneller in te gaan grijpen in de gesprekken. ,,Dan wordt het wat sneller. Dat maakt het denk ik ook leuker om naar te kijken."

Met 'Ladies Night 2.0' hoopt Merel de kijkcijfers een boost te kunnen geven. Het eerste seizoen trapte in oktober af met 378.000 kijkers, maar de weken erna daalde dat aantal flink. De laatste uitzending wist nog maar 126.000 kijkers te boeien. ,,Dat was natuurlijk niet zo goed, nee. Dat zou ik nu ook echt te weinig vinden. Ik hoop echt op 200.000, 250.000 kijkers."

Westrik zet daarmee iets lager in dan medebedenkster Linda de Mol voor de start van het eerste seizoen. De Mol hoopte toen op minimaal 250.000 kijkers. ,,Alles boven de 200.000 is oké, vanaf 250.000 word ik blij, bij 300.000 hangt de vlag uit en onder de 200.000 heb ik een lichte depressie", zei ze destijds.
pi_191777880
Hans Klok :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191778359
Maar Raggel is nog steeds stil.
Die moet nog even voorbruinen natuurlijk.
  zondag 1 maart 2020 @ 18:33:30 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191778542
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:23 schreef quirina het volgende:
Maar Raggel is nog steeds stil.
Die moet nog even voorbruinen natuurlijk.
Misschien heeft ze geen internet in haar gecapitonneerde kamer?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191779941
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:23 schreef quirina het volgende:
Maar Raggel is nog steeds stil.
Die moet nog even voorbruinen natuurlijk.
Roggel is bezig met der eigen liefde
Twinning = boring
pi_191780167
Volgens Mo moet je soms op een zijspoor rijden om weer op het juiste spoor te belanden.

Juist ja.
  Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 19:58:03 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191780200
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Mo moet je soms op een zijspoor rijden om weer op het juiste spoor te belanden.

Juist ja.
Dus eigenlijk mag ze Bridget wel bedanken?
pi_191780218
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef maily het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mag ze Bridget wel bedanken?
Als je het zo bekijkt, ja :)
  Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 19:59:33 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191780242
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt, ja :)
Dan mag ze wel een bedankbriefje schrijven :D
@Messina?
pi_191780777
Ik kan Monique eigenlijk niet zo goed inschatten. Ze is stil gebleven in de media (slim), maar zal me niks verbazen als ze stiekem een beetje een wicht is, net als Bridget. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191781241
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef Messina het volgende:
Ik kan Monique eigenlijk niet zo goed inschatten. Ze is stil gebleven in de media (slim), maar zal me niks verbazen als ze stiekem een beetje een wicht is, net als Bridget. :P
Mwa, ze liet zich alle steunbetuigingen, hartjes, kusjes, powervrouwgelul heerlijk toekomen.
En meteen na de ‘hereniging’ weer de verliefde troel uithangen. Dat zegt ook heel wat.
pi_191781414
Die Monique is natuurlijk net zo’n bimbo. Zogenaamd op de achtergrond, en ondertussen verdomd goed weten wat te doen. Boerenslim en berekenend, dit soort meiden. En Hazes is echt zo’n domoor. Ze verdienen elkaar! En ze krijgen, ook al doe nu ook ff mee, veel te veel aandacht. Joepdoeimazzeldahaag! :W
Is dat zo?
pi_191781934
Dre is te dom voor Mo. Ze zit er weer lekker warmpjes bij :)
pi_191783362
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwa, ze liet zich alle steunbetuigingen, hartjes, kusjes, powervrouwgelul heerlijk toekomen.
En meteen na de ‘hereniging’ weer de verliefde troel uithangen. Dat zegt ook heel wat.
Dat verbaast me ook. Als ik zo'n vreemdgaande klaploper al zou vergeven en terugnemen, zouden daar echt wat tijd en veel gesprekken over heen gaan. Zeker als hij enkele weken nog zijn tampeloeris in de vrieskast douwde. Ik zou al helemaal niet meteen de verliefde bakvis uithangen; dat moet groeien.


Maar goed, hij heeft zijn gouden stick op het toilet in zijn stewardessje gehangen, deelt wat wanstaltige teksten en hoppa hij mag weer onder haar zwierige Ibizajurkjes ("waar heb je die gekocht o krachtige vrouw?").

Dan ben je of echt een domme gans of je laat het bewust allemaal toe omdat je de rest van het leven als mevrouw Hazes niet weg wilt gooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 01-03-2020 22:38:04 ]
pi_191784344
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook. Als ik zo'n vreemdgaande klaploper al zou vergeven en terugnemen, zouden daar echt wat tijd en veel gesprekken over heen gaan. Zeker als hij enkele weken nog zijn tampeloeris in de vrieskast douwde. Ik zou al helemaal niet meteen de verliefde bakvis uithangen; dat moet groeien.


Maar goed, hij heeft zijn gouden stick op het toilet in zijn stewardessje gehangen, deelt wat wanstaltige teksten en hoppa hij mag weer onder haar zwierige Ibizajurkjes ("waar heb je die gekocht o krachtige vrouw?").

Dan ben je of echt een domme gans of je laat het bewust allemaal toe omdat je de rest van het leven alks mevrouw Hazes niet weg wilt gooien.
Dit als je het mij vraagt
  zondag 1 maart 2020 @ 22:47:05 #46
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_191785286
Over twee maanden krijgen we te horen dat Monique weer zwanger is...
  Spellchecker zondag 1 maart 2020 @ 23:25:02 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191786060
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Over twee maanden krijgen we te horen dat Monique weer zwanger is...
Van een Raggeltje ...
pi_191786641
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef maily het volgende:

[..]

Van een Raggeltje ...
:D
  maandag 2 maart 2020 @ 08:58:07 #49
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191789250
een idee voor een nieuwe Hazes Soap, Andre gaat met 4 vrouwen samen wonen, TLC heeft al intresse >:) nee geintje maar zie hem er wel voor aan leve de Polygamie :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 2 maart 2020 @ 09:00:07 #50
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191789270
Domme Mo geilt gewoon op alles, die wil * beroemd* blijven kosten wat het kost en als die glasbak weer een zijspoortje neemt ach domme Mo blijft domme Mo en neemt alles voor zoete koek, inclusief die zwarte gore nagels van hem
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 2 maart 2020 @ 09:06:25 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191789325
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook. Als ik zo'n vreemdgaande klaploper al zou vergeven en terugnemen, zouden daar echt wat tijd en veel gesprekken over heen gaan. Zeker als hij enkele weken nog zijn tampeloeris in de vrieskast douwde. Ik zou al helemaal niet meteen de verliefde bakvis uithangen; dat moet groeien.


Maar goed, hij heeft zijn gouden stick op het toilet in zijn stewardessje gehangen, deelt wat wanstaltige teksten en hoppa hij mag weer onder haar zwierige Ibizajurkjes ("waar heb je die gekocht o krachtige vrouw?").

Dan ben je of echt een domme gans of je laat het bewust allemaal toe omdat je de rest van het leven als mevrouw Hazes niet weg wilt gooien.
Er staan nog twee vakjes open: trouwen (in gemeenschap van goederen) en een tweede kind. Zodra beide zijn afgevinkt, kan Mo veel bozer worden, een scheiding eisen en cashen. En dan lekker moederen over een of twee goudhaantjes. Beetje a la Rachel eigenlijk.
  maandag 2 maart 2020 @ 09:09:07 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191789371
Ik bedoel, zijn vermogen wordt geschat op ¤4 mln. Er zijn akeliger manieren om geld te verdienen (dan om de 2 maanden ‘heel verdiend’ op vakantie te gaan, af en toe met de beentjes wijd, en je oogjes te sluiten als ie een nachtje -of 90- niet thuiskomt)
  maandag 2 maart 2020 @ 09:49:37 #53
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191789952
Een droomhuwelijk moet er toch eigenlijk wel van komen ja, los van die baby he. Die baby is een must, zonder baby kun je überhaupt niet van een hereniging spreken.
pi_191790100
Monique kan toch helemaal niet zo makkelijk zwanger worden, dus die baby zal er niet zomaar komen.
Eerder een huwelijksaanzoek want de liefde moet wel aan iedereen ‘bewezen’ worden.
  maandag 2 maart 2020 @ 10:08:27 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191790173
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:02 schreef vencodark het volgende:
Monique kan toch helemaal niet zo makkelijk zwanger worden, dus die baby zal er niet zomaar komen.
Eerder een huwelijksaanzoek want de liefde moet wel aan iedereen ‘bewezen’ worden.
ik meende gelezen te hebben dat ze geen eileiders heeft.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191791395
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook. Als ik zo'n vreemdgaande klaploper al zou vergeven en terugnemen, zouden daar echt wat tijd en veel gesprekken over heen gaan. Zeker als hij enkele weken nog zijn tampeloeris in de vrieskast douwde. Ik zou al helemaal niet meteen de verliefde bakvis uithangen; dat moet groeien.


Maar goed, hij heeft zijn gouden stick op het toilet in zijn stewardessje gehangen, deelt wat wanstaltige teksten en hoppa hij mag weer onder haar zwierige Ibizajurkjes ("waar heb je die gekocht o krachtige vrouw?").

Dan ben je of echt een domme gans of je laat het bewust allemaal toe omdat je de rest van het leven als mevrouw Hazes niet weg wilt gooien.
Ik ben heel benieuwd wat de reden is dat André en Rox het contact niet bijleggen. Was dat ook sinds Monique in beeld kwam?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191791661
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat de reden is dat André en Rox het contact niet bijleggen. Was dat ook sinds Monique in beeld kwam?
Wie weet zag Roxanne allang dat die relatie of Monique zelf niet klopt. :?
pi_191791727
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wie weet zag Roxanne allang dat die relatie of Monique zelf niet klopt. :?
Dat zou heel goed kunnen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191791757
Rox doet er goed aan om ver weg te blijven van die vreemde figuren, incluis haar moeder.
pi_191791873
Ik zie de eerste "Bridget is zwanger" geruchten al voorbij komen op FB :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191791914
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:54 schreef Messina het volgende:
Ik zie de eerste "Bridget is zwanger" geruchten al voorbij komen op FB :P
Het zal toch niet! Dan wordt dit echt de gate der gaten :D
pi_191791946
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat de reden is dat André en Rox het contact niet bijleggen. Was dat ook sinds Monique in beeld kwam?
Monique zei in een interview dat André geen behoefte had aan een hereniging met zijn zus. Met zijn moeder wel, dus dat had ze geregeld. Het had inderdaad met Mo te maken en Roxeanne koos de kant van haar moeder. Later zei Roxeanne dat ze daarvan baalde omdat zij ni de gebetem hond is.
pi_191792031
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het zal toch niet! Dan wordt dit echt de gate der gaten :D
Het zal me echt vreselijk verbazen op haar leeftijd.

*edit*

Story's cover op Instagram
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 2 maart 2020 @ 12:06:59 #64
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191792161
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:02 schreef vencodark het volgende:
Monique kan toch helemaal niet zo makkelijk zwanger worden, dus die baby zal er niet zomaar komen.
Eerder een huwelijksaanzoek want de liefde moet wel aan iedereen ‘bewezen’ worden.
Niks mee te maken, dan halen ze maar een embryo uit de vriezer en zoeken ze een draagmoeder :(
pi_191792234
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:06 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Niks mee te maken, dan halen ze maar een embryo uit de vriezer en zoeken ze een draagmoeder :(
Ze kan hem wel zelf dragen.
  maandag 2 maart 2020 @ 13:10:38 #66
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191793209
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:10 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze kan hem wel zelf dragen.
zoveel te beter.
pi_191793315
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2020 13:10 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

zoveel te beter.
Fantasie op hol

Misschien vragen ze Bridget wel! O+
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 2 maart 2020 @ 13:17:22 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191793351
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:01 schreef Messina het volgende:

[..]

Het zal me echt vreselijk verbazen op haar leeftijd.

*edit*

Story's cover op Instagram
Ik haal dit niet van een betaalde site, maar van een openbare:

quote:
André Hazes lijkt definitief terug te zijn gekeerd in de armen van Monique Westenberg. Monique wilde dan ook niets liever dan André terug in haar leven, en zou daar ook om een andere reden haast achter hebben gezet…

(Ex-)vriendin Monique Westenberg (43) zou er geen geheim meer van maken dat ze haar grote liefde André Hazes (26) terug wilde in haar leven. En André blijkt daar net zo over te denken. Nu zijn bliksemromance met Bridget Maasland (45) al na drie maanden volkomen onverwacht geïmplodeerd is, zou hij meer dan ooit beseffen dat Monique de vrouw van zijn leven is, al vertalen insiders dat tegelijkertijd met: de vrouw die hem het meeste vrij laat.

Op de dag dat Monique en kleine André terugkwamen van hun vakantie op Curaçao, was ‘grote’ André in hun woning om ze te verwelkomen. Volgens een dagblad bracht hij de nacht daar door. Dit weekend postte de zanger op Instagram in elk geval de veelzeggende songtekst: I’m on my way, i’m on my way. Home sweet home. Om niet veel later een filmpje te plaatsen waarop te zien is dat hij met zijn zoontje in hun huis zit. Een goede vriend van André laat Story weten: ‘Ik denk dat de wens om weer een gezin te worden vooral van Monique afkomstig is. Die heeft haar huidige bestaan natuurlijk volledig aan André te danken, en dat zal zeker een rol spelen. Als mevrouw Hazes is ze iemand, en in die rol fungeert ze fantastisch. Persoonlijk denk ik dat André zich er wel een beetje weer in heeft laten lullen. Die kan gewoon nooit nee zeggen tegen iemand, dat zag je ook bij Bridget. Hij heeft een klein hartje, hoor. Dus Monique moet maar een slag om de arm houden zodat ze niet al te teleurgesteld is. Ze hebben het laatste jaar van hun relatie niet voor niets apart gewoond. Het is niet zo dat hun relatie inmiddels weer helemaal appeltje-eitje is. Hoe leuk en spannend Curaçao misschien ook geweest is.’

Geen eileiders
Monique zou André hoe dan ook zijn doldrieste escapades met Bridget vergeven hebben. Vanaf het eerste moment van die relatie zou Monique het idee hebben gehad dat dit nooit lang kon duren. Monique kent André immers als geen ander. Ze wist en hoopte dat hij snel op Bridget zou zijn uitgekeken. En ze kreeg gelijk. Ze hoopt nu dat André definitief bij haar terugkeert. En ze wil meer, gaan de verhalen in haar omgeving: ze wil een twééde kind van hem. Iets waarvan André ook altijd heeft gezegd dat hij dat graag wil. Hij heeft altijd gezegd graag een dochter te willen. En die mogelijkheid ís er. Monique en André hebben nog altijd meerdere embryo’s in de vriezer liggen, hoe bizar dat ook klinkt. Monique heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Aan het tijdschrift Vrouw vertelde Monique in 2018: ‘Ik heb geen eileiders, dus toen ik André leerde kennen wist ik al dat we een traject in zouden moeten. We begonnen met IVF en uiteindelijk werd het ICSI. Daar kwam een aantal bevruchtingen uit die we nog kunnen gebruiken.’ Juist vanwege haar leeftijd wil Monique haast maken. Hoewel de leeftijdsgrens naar 50 jaar is verhoogd, wil Monique niet zo lang wachten. Ze weet ook dat André haar laatste kans op een baby is, zeker als ze kleine André een eigen broertje of zusje zou willen geven.

Bron: Story Beeld: Instagram
https://dagelijksnederlan(...)xtra-pijnlijk-maakt/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 2 maart 2020 @ 13:47:42 #69
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191793903
OP beetje bijgewerkt; heeft iemand toevallig afbeeldingen van het bericht waarmee Antwee bevestigt dat hij en Mo weer bij elkaar zijn en dat Fridget ze veel succes wenst?

Eerste gevonden; tweede nog niet.

In mijn zoektocht kwam ik deze nog tegen :')



[ Bericht 56% gewijzigd door AgnesGru op 02-03-2020 15:01:00 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191795494
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef AgnesGru het volgende:

...

17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

...
*O*

w/

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2020 15:21:55 ]
  Spellchecker maandag 2 maart 2020 @ 15:31:40 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191795653
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef AgnesGru het volgende:
OP beetje bijgewerkt; heeft iemand toevallig afbeeldingen van het bericht waarmee Antwee bevestigt dat hij en Mo weer bij elkaar zijn en dat Fridget ze veel succes wenst?

Eerste gevonden; tweede nog niet.

In mijn zoektocht kwam ik deze nog tegen :')

[ afbeelding ]
O ja ... als die maar geen coronapatient zijn tegengekomen ... 😷
  maandag 2 maart 2020 @ 18:47:15 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191799218
Fridget in RTL Boulevard zo.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191799255
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Fridget in RTL Boulevard zo.
Wij van WC eend...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191800573
Ja allemaal kapot gemaakt door social media reacties .
  maandag 2 maart 2020 @ 20:19:30 #75
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191801093
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwa, ze liet zich alle steunbetuigingen, hartjes, kusjes, powervrouwgelul heerlijk toekomen.
En meteen na de ‘hereniging’ weer de verliefde troel uithangen. Dat zegt ook heel wat.
Ze is ook dom. En ze zal niet verder komen in haar leven dan als moeder van nog een kind van hem.
Ze is wel zo slim dat ze dat weet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 2 maart 2020 @ 20:38:23 #76
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191801471
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Fridget in RTL Boulevard zo.
Zei ze nog wat bijzonders?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 08:56:04 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191807765
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zei ze nog wat bijzonders?
Het ging meer over ' Hotter than my daughter ' en ze vertelde nog dat ze bewust na het uitgaan van de relatie de luwte heeft opgezocht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191808070
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wie weet zag Roxanne allang dat die relatie of Monique zelf niet klopt. :?
Of zag ze dat ze een heel akelig broertje heeft.
pi_191808178
Ze staan wel samen op één foto
https://www.instagram.com/p/B9PFiALARSS/?hl=nl

Dre ziet er weer lekker zelfingenomen uit.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:49:13 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191808425
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze staan wel samen op één foto
https://www.instagram.com/p/B9PFiALARSS/?hl=nl

Dre ziet er weer lekker zelfingenomen uit.
Nou ja, aan de vooravond van 5x Ziggodome mag dat wel.

Ik hoop dat Danny de Munk hem een keer stevig vaderlijk advies geeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191808427
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze staan wel samen op één foto
https://www.instagram.com/p/B9PFiALARSS/?hl=nl

Dre ziet er weer lekker zelfingenomen uit.
48 uur wakker snuifpose.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 10:01:16 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191808615
Wat een boel vervelende mensen op één foto.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191809345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een boel vervelende mensen op één foto.
Ik moest hardop lachen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191809409
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen _O-
Ze heeft wel gelijk. Alleen Rox en Joling lijken me een beetje te pruimen. De rest zal me een worst wezen.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:09:10 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191809568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk. Alleen Rox en Joling lijken me een beetje te pruimen. De rest zal me een worst wezen.
Oh, dat heb ik met MissMontreal en Danny de Munck. Die Joling vind ik echt zo vreselijk! :o
***
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:26:59 #86
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191809828
Ik zeg: snel een hek eromheen zetten.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:41:18 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191810006
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zeg: snel een hek eromheen zetten.
Graag. Een geluidsdichte ook meteen.

(Rox lijkt me overigens wel aardig hoor. Had ik een paar jaar terug ook niet gedacht, dat ik haar wel te pruimen zou vinden!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:44:00 #88
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191810049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Graag. Een geluidsdichte ook meteen.

(Rox lijkt me overigens wel aardig hoor. Had ik een paar jaar terug ook niet gedacht, dat ik haar wel te pruimen zou vinden!)
Die laten we erbuiten, met haar heb ik ook geen issues (en dat is het belangrijkste criterium :P )
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:44:47 #89
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191810062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Graag. Een geluidsdichte ook meteen.

(Rox lijkt me overigens wel aardig hoor. Had ik een paar jaar terug ook niet gedacht, dat ik haar wel te pruimen zou vinden!)
Rox is te sjiek om commentaar te geven, lijkt me een leuke meid is gelukkig in de liefde heeft lekker een peuter rondlopen, nee niks mis mee, die is altijd op de achtergrond
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 3 maart 2020 @ 13:38:26 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191811609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een boel vervelende mensen op één foto.
Eens. Wie is de linker trouwens. Die (her)ken ik niet geloof ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_191811629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eens. Wie is de linker trouwens. Die (her)ken ik niet geloof ik.
Samantha van Steenwijk.
pi_191811640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Eens. Wie is de linker trouwens. Die (her)ken ik niet geloof ik.
Samantha Steenwijk, die zingt smartlappen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2020 @ 13:47:25 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191811827
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:47 schreef maily het volgende:
Jeroen van de Boom :r
Danny de Munck :r Lijkt me een vervelend manneke.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 13:55:55 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191811860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Danny de Munck :r Lijkt me een vervelend manneke.
Die zag ik laatst in een talkshow. Afgezien van dat ik geen fan ben van zijn soort muziek, lijkt hij me een sympathieke, verstandige man die zijn gezin belangrijk vindt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191811935
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die zag ik laatst in een talkshow. Afgezien van dat ik geen fan ben van zijn soort muziek, lijkt hij me een sympathieke, verstandige man die zijn gezin belangrijk vindt.
Dan stel ik mijn mening misschien wel bij :) Ik had 'm ooit gezien bij een interview en ik was niet onder de indruk. Misschien een slechte dag.
pi_191815612
Die Angela weet duidelijk niet hoe het zit. Bridget wilde namelijk zelf wél presenteren in de dagen na de breuk, maar de hoofdredactie wilde dat niet. Wel heeft ze op afstand een vinger in de pap gehad bij de berichtgeving: ze wilde niet dat het beruchte filmpje van haar en André in de kroeg bij het item werd gebruikt.
pi_191816771
Hebben ze net Vrienden van Amstel gehad, komt dit gekweel weer dagenlang :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191816824
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die zag ik laatst in een talkshow. Afgezien van dat ik geen fan ben van zijn soort muziek, lijkt hij me een sympathieke, verstandige man die zijn gezin belangrijk vindt.
Alles kan kapot hier in SHO :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191817141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben ze net Vrienden van Amstel gehad, komt dit gekweel weer dagenlang :D
vreselijk. Jos van Zoelen schreef in zijn boek over Aneen dat die altijd een hekel had aan de zangers die na zijn dood zo met hem begonnen te dwepen. De Danny's en de Xanders zeg maar. Geen idee of het waar is maar vind de roddel te leuk om niet te geloven en dat is een beetje het credo van SHO toch.
pi_191818265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

vreselijk. Jos van Zoelen schreef in zijn boek over Aneen dat die altijd een hekel had aan de zangers die na zijn dood zo met hem begonnen te dwepen. De Danny's en de Xanders zeg maar. Geen idee of het waar is maar vind de roddel te leuk om niet te geloven en dat is een beetje het credo van SHO toch.
Ik was als jong meisje zwaar verliefd op Danny, ik was 10 toen Ciske de Rat uitkwam, en heb een paar jaar zoveel mogelijk over hem verzameld. Hij zong als jochie ook echt wel Hazes. Dus van dat dwepen geloof ik niet zoveel.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:37:40 #103
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_191821193
Vandaag is andre naar het verjaardagsfeest van zijn moeder waar Bridget ook schijnt te zijn las ik ergens. Zal dat weer correctie fuik op de enkels in het fietsenhok worden..
pi_191821498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vandaag is andre naar het verjaardagsfeest van zijn moeder waar Bridget ook schijnt te zijn las ik ergens. Zal dat weer correctie fuik op de enkels in het fietsenhok worden..
Nee, B was er niet.
pi_191821764
https://www.shownieuws.nl(...)ze-mysterieuze-post/

🤔 O, Groot Orakel kom tot mij.
pi_191822662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Rox is te sjiek om commentaar te geven, lijkt me een leuke meid is gelukkig in de liefde heeft lekker een peuter rondlopen, nee niks mis mee, die is altijd op de achtergrond
Zolang ze maar niet gaat 'zingen'! :r :r :r :r :r
pi_191822694
quote:
Rachel Hazes viert 50e verjaardag zónder Monique
Updated Gisteren, 23:42
Gisteren, 22:02 in ENTERTAINMENT


Rachel Hazes viert haar 50 verjaardag bij Majestic op de Dam in Amsterdam
Rachel Hazes viert haar 50 verjaardag bij Majestic op de Dam in AmsterdamⒸ FERRY DE KOK

Het is vanavond groot feest voor Rachel Hazes. De moeder van André viert haar vijftigste verjaardag uitgebreid met haar nieuwe liefde Mike en tal van vrienden in restaurant-café Majestic in Amsterdam. En hoewel haar zoon erg uitkijkt naar de gezellige avond, moet hij deze wel zonder zijn Monique doorbrengen...

Het was een grote drukte voor de deur van Majestic waar de gasten van Rachel worden opgewacht door een vrolijke Surinaamse band. Helaas gooit het slechte weer wat roet in het eten en haasten de gasten zich snel naar binnen. Onder hen zijn onder meer Jeroen van der Boom, Gerard Joling, Berget Lewis, Samantha Steenwijk, Patrick Kluivert en Rossana en Frank Jansen en Rogier Smit, bekend van Paleis voor een prikkie.


Hoewel dochter Roxeanne Hazes verstek laat gaan, is opmerkelijk genoeg haar ex Nick van Delft wél aanwezig met zijn vriendin Denise van der Lee.

Nu André Hazes en zijn moeder weer twee handen op een buik zijn, is hij natuurlijk wél van de partij. Net als zijn band. „Ik heb ook met Djarno afgesproken van, kom alsjeblieft ook, want dan loop ik niet in mijn eentje naar binnen”, vertelt hij aan Shownieuws. Grote afwezige is namelijk Monique Westenberg. „Nee, Monique... We hadden geen oppas voor de kleine. Dus ik ben lekker met mijn mannen allemaal.”
Haha geen oppas :')
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:03:25 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191823478
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 05:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha geen oppas :')
Ik vind het wel een droge opmerking van Antwee eigenlijk _O-

Dat Rox er niet is, lijkt wederom te bevestigen dat zij en Raggel niet meer zo close zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191823800
Hoogtepunt van de avond’: André Hazes zet Monique in het zonnetje

Mocht je de afgelopen tijd toevallig onder een giga-grote steen ter grootte van een hunebed hebben gelegen: André Hazes en Monique Westenberg zijn weer een setje! Via instagram geeft André zijn Monique een lieve ode.

Gisteren vierde mama Rachel Hazes groots haar vijftigste verjaardag in Amsterdam en uiteraard was André, zoals je hieronder kunt zien, van de partij. De langgekoesterde droom van Rachel - een hereniging tussen 'Dré' en zus Roxeanne - kwam helaas niet uit. En waarom was Monique ook niet op dit feestje? Die mocht thuis op zoontje André passen, verklapte de volkszanger aan Shownieuws.

Tja, Monique moest het feestje dus missen, maar gelukkig kreeg ze nog wel een soort 'ode' van haar hernieuwde liefje André. "En nu het bed delen met dit is het hoogtepunt van de avond!", schrijft hij bij een foto van Monique met hun zoontje, André 'junior'. Dat zit weer helemaal goed tussen die twee!

Nu we toch weer zo diep in de insta-pagina's van de sterren zitten: Monique zit zelf ook niet stil! Ze trakteert haar volgers regelmatig op diepzinnige spreuken en levenswijsheden. Haar nieuwste, over een soort 'mensvogel', willen we je niet onthouden. Het blijft een beetje mysterieus, maar waar het op neerkomt? "We kunnen alleen vliegen met twee vleugels en twee vleugels kunnen alleen in de lucht blijven als er balans is."

https://www.superguide.nl(...)e-in-het-zonnetje-tv
pi_191824015
Ik kan het niet quoten maar William Rutten reageert op FB met de vraag of Telegraaf echt geen andere foto had om te gebruiken dan die onflatteuze foto van Rachel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191824093
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het niet quoten maar William Rutten reageert op FB met de vraag of Telegraaf echt geen andere foto had om te gebruiken dan die onflatteuze foto van Rachel.
Stond ze er niet krokant genoeg op?
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:09:36 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191824125
quote:
Haar nieuwste, over een soort 'mensvogel', willen we je niet onthouden. Het blijft een beetje mysterieus, maar waar het op neerkomt? "We kunnen alleen vliegen met twee vleugels en twee vleugels kunnen alleen in de lucht blijven als er balans is."
Wat een zweef gedoe zeg, moet er bijna van braken :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:30:43 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191824365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vandaag is andre naar het verjaardagsfeest van zijn moeder waar Bridget ook schijnt te zijn las ik ergens. Zal dat weer correctie fuik op de enkels in het fietsenhok worden..
Nee, want Fridget beweert:

quote:
‘IK HAD CORRIGEREND ONDERGOED AAN OP PATTY’S BRUILOFT… DAT IS ECHT NIET CHARMANT ALS DAT OP JE ENKELS HANGT’Om het gerucht te ontkrachten dat zij jaren geleden al met haar slipje op haar enkels tegenover Dreetje Hazes stond, laat Bridget Maasland geen detail onvermeld.
:D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191824467
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het niet quoten maar William Rutten reageert op FB met de vraag of Telegraaf echt geen andere foto had om te gebruiken dan die onflatteuze foto van Rachel.
Telegraaf gebruikt met regelmaat de meest onflatteuse foto die ze van iemand kunnen vinden :9
Je raekt an de dinge geweun.
  Tettenkoning woensdag 4 maart 2020 @ 09:55:46 #115
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191824768
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het niet quoten maar William Rutten reageert op FB met de vraag of Telegraaf echt geen andere foto had om te gebruiken dan die onflatteuze foto van Rachel.
Hierbij rijst natuurlijk de vraag of Raggel überhaupt flatteus op de foto gezet kan worden...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191824936
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Nine. het volgende:

[..]

Hierbij rijst natuurlijk de vraag of Raggel überhaupt flatteus op de foto gezet kan worden...
Nou ja, hier staat ze er redelijk goed op...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191825009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou ja, hier staat ze er redelijk goed op...
_O- _O-
pi_191825046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:38 schreef -river- het volgende:
Hoogtepunt van de avond’: André Hazes zet Monique in het zonnetje

... een lieve ode.


"En nu het bed delen met dit is het hoogtepunt van de avond!"
Echt lief te noemen ja: 'met dit' Klinkt toch vreselijk of ligt dat aan mij.....
pi_191825070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou ja, hier staat ze er redelijk goed op...
Precies naar hoop en verwachting. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Tettenkoning woensdag 4 maart 2020 @ 10:15:59 #120
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191825078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef Messina het volgende:

Nou ja, hier staat ze er redelijk goed op...
Deze is ook wel aardig gelukt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191825084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef soapie het volgende:

[..]

Echt lief te noemen ja: 'met dit' Klinkt toch vreselijk of ligt dat aan mij.....
Zeer liefdevol inderdaad. :')
pi_191825173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef soapie het volgende:

[..]

Echt lief te noemen ja: 'met dit' Klinkt toch vreselijk of ligt dat aan mij.....
Hij refereert naar haar tieten dus och.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:22:22 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191825192
Op deze met haar nieuwe vriend staat ze best leuk:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191825387
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Op deze met haar nieuwe vriend staat ze best leuk:
[ afbeelding ]
Is dat niet die ene uit Baantjer van heel lang geleden...
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:49:01 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191825532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:37 schreef soapie het volgende:

[..]

Is dat niet die ene uit Baantjer van heel lang geleden...
Victor Reinier
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191825557
https://imgur.com/gallery/JctbcUA

Dre gaat Elvis. Ziet er toch niet uit.
Die filmpjes op zijn insta over dat feestje van Raggel..... Ik ben blij dat ik niet was uitgenodigd :+
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:52:51 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191825586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Victor Reinier
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191825628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Victor Reinier
:D Als ik weer aan dat topic moet denken... Dat blijft toch wel een van de meest hilarische ooit.
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:55:32 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191825638
Veel opvallender dat hij zijn moeder "De zwarte weduwe" noemt.....
https://www.instagram.com/p/B9SXDJugUv-/

Het is niet echt een compliment.
quote:
De spin, die behoort tot de kogelspinnen en ongeveer 3,8 cm groot kan worden (inclusief poten), is vooral bekend omdat het vrouwtje ervan lelijk kan bijten met soms ernstige gevolgen. Deze spin dankt haar naam aan het vrouwtje. Na het paren valt ze dikwijls het mannetje aan en doodt hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191825797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Victor Reinier
Ja die!! :D

Nee deze...

pi_191825813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:
Veel opvallender dat hij zijn moeder "De zwarte weduwe" noemt.....
https://www.instagram.com/p/B9SXDJugUv-/

Het is niet echt een compliment.
[..]

Klopt wel!
pi_191825839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D Als ik weer aan dat topic moet denken... Dat blijft toch wel een van de meest hilarische ooit.
Nou O+
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:30:47 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191826154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:07 schreef soapie het volgende:

[..]

Klopt wel!
Dat wel idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning woensdag 4 maart 2020 @ 11:31:22 #134
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191826164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:37 schreef soapie het volgende:
Is dat niet die ene uit Baantjer van heel lang geleden...
De eega van Femke Halsema heeft als taakstraf daten met Raggel?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:34:08 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191826207
En dan groot maken dat Monique er niet was, maar dat Roxeanne er niet was wordt in één regeltje afgedaan.
Alsof dat niet heel erg tekenend is.

Sterker nog: als Dré niet verzoend had met zijn moeder was geen van haar kinderen er geweest?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191826250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou ja, hier staat ze er redelijk goed op...
🤣🤣🤣🤣 Thanks, nu zit mijn scherm onder de koffie 😌.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 11:41:37 #137
184769 crew  Deisyy
pi_191826371
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Op deze met haar nieuwe vriend staat ze best leuk:
[ afbeelding ]
Tja maar die valse bovenlip blijft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 11:41:46 #138
184769 crew  Deisyy
pi_191826375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Victor Reinier
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:44:54 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191826430
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:50 schreef Kupelu het volgende:
https://imgur.com/gallery/JctbcUA

Dre gaat Elvis. Ziet er toch niet uit.
Die filmpjes op zijn insta over dat feestje van Raggel..... Ik ben blij dat ik niet was uitgenodigd :+
Kampsjaak.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 11:47:12 #140
184769 crew  Deisyy
pi_191826472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:
Veel opvallender dat hij zijn moeder "De zwarte weduwe" noemt.....
https://www.instagram.com/p/B9SXDJugUv-/

Het is niet echt een compliment.
[..]

Of hij bedoelt zwart geblakerd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:48:22 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191826490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of hij bedoelt zwart geblakerd.
Als hij haar "De aangebrande weduwe" had genoemd dan had ze idd gelijk doorgehad dat het geen compliment was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 maart 2020 @ 12:02:59 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_191826701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Victor Reinier
LOL
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_191826711
Oke, die tekst op z'n Instagram:
"En nu het bed delen met dit is het hoogtepunt van de avond"

Ik denk stiekem niet dat hij "met dit" zegt, maar:

"En nu het bed delen met [Monique en Dreetje], dit is het hoogtepunt van de avond"
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191827787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef Leandra het volgende:
Veel opvallender dat hij zijn moeder "De zwarte weduwe" noemt.....
https://www.instagram.com/p/B9SXDJugUv-/

Het is niet echt een compliment.
[..]

Ik associeer het dan weer met mevrouw Rost van Tonningen. Ook niet echt een compliment.
pi_191827835
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:39 schreef Samhain het volgende:

[..]

Ik was als jong meisje zwaar verliefd op Danny, ik was 10 toen Ciske de Rat uitkwam, en heb een paar jaar zoveel mogelijk over hem verzameld. Hij zong als jochie ook echt wel Hazes. Dus van dat dwepen geloof ik niet zoveel.
Ik vind dat hele HZH-gebeuren en destijds de dienst in de Arena pure dweperij en het feit dat Danny voor Aneens dood ook al fan was, maakt dat niet per de minder.
pi_191827893
Monique was trouwens niet op feestje van Rachel, er was geen oppas...

Zou Bridget wel aanwezig zijn geweest...
pi_191828221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Monique was trouwens niet op feestje van Rachel, er was geen oppas...

Zou Bridget wel aanwezig zijn geweest...
Nee dus die kon prima oppassen.
pi_191828420
Geen oppas is natuurlijk een smoesje dat Monique er gewoon niet bij wilde zijn.
  woensdag 4 maart 2020 @ 14:04:21 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191828495
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:56 schreef vencodark het volgende:
Geen oppas is natuurlijk een smoesje dat Monique er gewoon niet bij wilde zijn.
Wat dacht je ervan dan Rachel Monique er niet bij wilde hebben.
En met de manier waarop Rachel de afgelopen maanden op Monique en Bridget heeft gereageerd snap ik prima dat Monique geen zin had daar gezellig te gaan zitten doen, maar ik verwacht dat ze gewoon niet welkom was.

De no-show van Roxeanne blijf ik echter veel opvallender vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191828518
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan dan Rachel Monique er niet bij wilde hebben.
En met de manier waarop Rachel de afgelopen maanden op Monique en Bridget heeft gereageerd snap ik prima dat Monique geen zin had daar gezellig te gaan zitten doen, maar ik verwacht dat ze gewoon niet welkom was.

De no-show van Roxeanne blijf ik echter veel opvallender vinden.
Dat wilde ik er inderdaad nog aan toevoegen. :)

Dat van Roxeanne vind ik niet zo gek. Die liggen al jaren overhoop. Ik had verbaast geweest als ze er wel ineens was.
  woensdag 4 maart 2020 @ 14:23:13 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191828746
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan dan Rachel Monique er niet bij wilde hebben.
En met de manier waarop Rachel de afgelopen maanden op Monique en Bridget heeft gereageerd snap ik prima dat Monique geen zin had daar gezellig te gaan zitten doen, maar ik verwacht dat ze gewoon niet welkom was.

De no-show van Roxeanne blijf ik echter veel opvallender vinden.
Ik dacht dat het bekend was dat Rox en Raggel geen contact meer hadden. Toch?
Ik weet alleen niet meer zo goed hoe het zat. Viel dat niet ongeveer gelijk met het moment dat ze Antwee weer in de armen sloot?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191830688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik dacht dat het bekend was dat Rox en Raggel geen contact meer hadden. Toch?
Ik weet alleen niet meer zo goed hoe het zat. Viel dat niet ongeveer gelijk met het moment dat ze Antwee weer in de armen sloot?
ik heb dat al eens geopperd hier omdat ik Rox en Rag als plaatsgenoot van die bruine bende nooit meer samen zag. Volgens mij hebben de bladen er ook over bericht intussen..
pi_191831782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vind dat hele HZH-gebeuren en destijds de dienst in de Arena pure dweperij en het feit dat Danny voor Aneens dood ook al fan was, maakt dat niet per de minder.
Ik bedoel meer dat niet ineens pas na het overlijden van Hazes kwam.
  woensdag 4 maart 2020 @ 17:56:08 #154
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191831813
Bridget Maasland slachtoffer van deepfake-porno
Bridget Maasland is zonder dat ze het weet in een deepfake-pornovideo verschenen. Het gezicht van de presentatrice is op het hoofd van een pornoactrice geplakt. Het eerste deel van de video laat Shownieuws op hun website zien.
pi_191832056
quote:
PowerSlim baalt niet van negatieve pr Bridget Maasland
Geplaatst op wo 04 mrt 2020 om 16:40

Het afslankmerk PowerSlim baalt er niet van dat zijn nieuwe ambassadeur Bridget Maasland de laatste tijd zo negatief in het nieuws komt. Het is juist een pluspunt. Dat laat influencerbureau Storyboard, die de pr-strategie bedacht, weten. Maasland is ingehuurd als het boegbeeld van PowerSlim. Hun samenwerking kwam recentelijk in het nieuws, omdat RTL Boulevard een gesponsord item uitzond waarin Maasland de producten van PowerSlim promootte, maar niet meldde dat het reclame betrof.

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, is ondanks alle negatieve publiciteit over het vermeende ordinaire gedrag van Maasland, nog dik tevreden over het boegbeeld. “Bridget is de laatste tijd natuurlijk veelvuldig in het nieuws, wat aan de basis staat van onze pr-matige samenwerking met PowerSlim.”

Het gaat uiteindelijk gewoon om aanhang, legt De Kemp uit. “PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Data toonde al aan dat Bridget een uitstekende match is, daarnaast neemt ze haar 307.000 volgers op Instagram iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook.”

De baas van PowerSlim zelf, Stephan Hinneman, voegt toe: “We zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij. Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en netwerk de perfecte influencercampagne ontwikkeld en met Bridget een naadloze match gevonden.”
Monique is Powervrouw-af, begrijp ik hieruit? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:07:42 #156
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191832927
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:56 schreef vencodark het volgende:
Geen oppas is natuurlijk een smoesje dat Monique er gewoon niet bij wilde zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:56 schreef vencodark het volgende:
Geen oppas is natuurlijk een smoesje dat Monique er gewoon niet bij wilde zijn.
Of Raggel heefft Andre verboden Domme Mo mee te nemen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191832979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

[..]

Of Raggel heefft Andre verboden Domme Mo mee te nemen.
Dat staat er toch
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:24:05 #158
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191833327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat staat er toch
dit staat er muis
Geen oppas is natuurlijk een smoesje dat Monique er gewoon niet bij wilde zijn.

daar reageerde ik op
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191833366
Ik zag net een stukje op Boulevard. Rox is echt not amused met een vraag over moeders.

En Rachel zegt dat ze hoopt dat haar kinderen gelukkig zijn. En dat het verder niet uitmaakt met wie en hoe oid.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191833521
Raggel zag er wel een beetje bleekjes uit of zou dat flashback van de poeder zijn?
pi_191833772
En ik heb 2 kleinkinderen🤮 die ze nooit ziet .
pi_191833775
God, die foto van Roggel in de Telegraaf . Net alsof ze gecremeerd is maar de oven per ongeluk net niet op de hoogste stand stond :X
pi_191833786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Labradoodle het volgende:
En ik heb 2 kleinkinderen🤮 die ze nooit ziet .
Maar wie schreef hier dan dat ze zo regelmatig gezien is met die kleine van Rox? Dat jochie is ook niet zo oud toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191833845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar wie schreef hier dan dat ze zo regelmatig gezien is met die kleine van Rox? Dat jochie is ook niet zo oud toch?
Ik denk dat fender 1 jaar is. Toen André niet met zijn moeder contact had was Roxanne goed.
pi_191835032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ik denk dat fender 1 jaar is. Toen André niet met zijn moeder contact had was Roxanne goed.
Dus:
Pa van Galen en Raggel: bonje
Antwee en Raggel: bonje
Mo lijmt bonje met Raggel en Antwee
En dan Rox en Raggel : bonje

Vervolgens is het af en aan bonje tussen Raggel en zus.

Vervolgens braakt ze van alles uit over de intussennietmeerex ten gunste van de scharrel met wie het 2 geweldige dagen waren... En veroorzaakt zo ongetwijfeld weer nieuwe bonje.

Raggel is gewoon een vooral geslepen beroepsweduwe, kreng van een leren lap en verder heeft ze niets geleerd van haar depressieve episode, dus nog te dom om te poepen ook
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:38:10 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191839428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een stukje op Boulevard. Rox is echt not amused met een vraag over moeders.

En Rachel zegt dat ze hoopt dat haar kinderen gelukkig zijn. En dat het verder niet uitmaakt met wie en hoe oid.
Nee, dat was het rare. Ze zei: als mijn kind maar gelukkig is. Maar misschien is dat een rare Rotterdamse manier van enkelvoud voor twee kinderen...(?)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Spellchecker woensdag 4 maart 2020 @ 23:41:02 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191839478
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, dat was het rare. Ze zei: als mijn kind maar gelukkig is. Maar misschien is dat een rare Rotterdamse manier van enkelvoud voor twee kinderen...(?)
Hmm ... tijd voor speculaas ...
pi_191841676
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, dat was het rare. Ze zei: als mijn kind maar gelukkig is. Maar misschien is dat een rare Rotterdamse manier van enkelvoud voor twee kinderen...(?)
Ik heb niet de vraag gehoord, dus ik weet niet waar ze op reageerde. Bedoelde ze niet dat ze heel politiek correct wilt dat André gelukkig is ondanks dat hij weer voor de vrouw kiest waar ze niks van wilt weten? Of ging de vraag ook over iets heel anders?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191842662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niet de vraag gehoord, dus ik weet niet waar ze op reageerde. Bedoelde ze niet dat ze heel politiek correct wilt dat André gelukkig is ondanks dat hij weer voor de vrouw kiest waar ze niks van wilt weten? Of ging de vraag ook over iets heel anders?
Zo hoorde ik t ook. Met de partner van Rox was ze altijd heel goed. Dat was dan ook een beetje een kritiekloze slijmbal; hij vroeg Rox ten huwelijk in haar bijzijn op dezelfde manier als Andre sr dat destijds deed. Sowieso het huwelijk van Aneen en Rag als voorbeeld nemen :')
Met Rox' ex was en is ze ook altijd goed; die was ook op de verjaardag.
  donderdag 5 maart 2020 @ 11:47:48 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191844353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zo hoorde ik t ook. Met de partner van Rox was ze altijd heel goed. Dat was dan ook een beetje een kritiekloze slijmbal; hij vroeg Rox ten huwelijk in haar bijzijn op dezelfde manier als Andre sr dat destijds deed. Sowieso het huwelijk van Aneen en Rag als voorbeeld nemen :')
Met Rox' ex was en is ze ook altijd goed; die was ook op de verjaardag.
Met een beetje goede SHO-wil zou je Raggel kunnen betichten van een ongezonde obsessie met de (ex)partners van haar kroost. Alsof ze continue bezig is haar grip op het gezin vast te houden, ook nadat de kinderen zijn uitgevlogen. Kan het niet meer rechtstreeks, dan lijf je gauw de partners van je kinderen in. Of je zorgt voor een robbertje verdeel en heers, om je macht over de familia te bestendigen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191849352
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
pi_191850748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Dat zeg je heel goed.
Nergens kritiek op André maar Bridget is de trut. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191853603
Ja maar André kan er niks aan doen hè.
Hij is de artiest. Daar moet nou eenmaal een powervrouw achter staan.
Een vrouw die in hem gelooft.
En Mo is dat.
Die staat altijd voor hem klaar, knipt zijn teennagels. Een powervrouw moet offers brengen he.
:P
pi_191853787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Dit zou eens bij een Waylon moeten gebeuren.
Dan is het een junkie die geen respect voor vrouwen heeft. :')
pi_191854841
Een vent die zijn eigen teennagels niet kan knippen :') En Mo die 'm daarbij helpt...

Wat geld allemaal niet kan doen hè....
pi_191854857
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dit zou eens bij een Waylon moeten gebeuren.
Dan is het een junkie die geen respect voor vrouwen heeft. :')
Ja inderdaad. Ik weet niet waarom André zoveel credits heeft bij de roddelpers.
pi_191855185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een vent die zijn eigen teennagels niet kan knippen :') En Mo die 'm daarbij helpt...

Wat geld allemaal niet kan doen hè....
Geld en bekendheid.
Als je er warm van wordt om De Vrouw Van te zijn...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191855255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geld en bekendheid.
Als je er warm van wordt om De Vrouw Van te zijn...
Jezelf hoereren krijgt zo een hele andere dimensie.
pi_191855676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik weet niet waarom André zoveel credits heeft bij de roddelpers.
Ruzie met een Hazes is fluiten naar het hele Hazes concern, en díe levert bakken met geld en publiciteit op.
pi_191855695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geld en bekendheid.
Als je er warm van wordt om De Vrouw Van te zijn...
Sommige vrouwen vinden het heerlijk op deze manier over hun man te moederen. :Y
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2020 @ 22:01:12 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191855800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Mwoa, André pakt wat-ie pakken kan. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar zo is de helft van de pubers. Bridget is de sukkel die zich láát pakken. En net zo hard weer dumpen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_191855858
Bridget is sowieso wel heel naïef geweest.
  Spellchecker donderdag 5 maart 2020 @ 22:03:48 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191855869
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, André pakt wat-ie pakken kan. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar zo is de helft van de pubers. Bridget is de sukkel die zich láát pakken. En net zo hard weer dumpen.
Dat zingt hij ook! Leef, pak alles wat je kan!
pi_191855960
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef maily het volgende:

[..]

Dat zingt hij ook! Leef, pak alles wat je kan!
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191856090
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, André pakt wat-ie pakken kan. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar zo is de helft van de pubers. Bridget is de sukkel die zich láát pakken. En net zo hard weer dumpen.
Ja dus? André mag dat en Bridget moet het ontgelden? Ik snap ook wel dat het smullen is voor de roddelblaadjes en dat ze zichzelf ook niet 'geliefd' heeft gemaakt met haar rechtsgang en omdat ze zelf ook voor een roddelrubriek werkt, maar van mij had André best mogen delen in deze negatieve aandacht.
pi_191856117
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef vencodark het volgende:
Bridget is sowieso wel heel naïef geweest.
Ja die was echt blind van liefde.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2020 @ 22:36:38 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191856537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef shiitake het volgende:
...maar van mij had André best mogen delen in deze negatieve aandacht.
Van mij ook. Het is natuurlijk ook een puberaal snotjoch. Ik denk dat hij ook vooral populair is in foute kringen, zoals bij zijn collega's uit het inteelt-wereldje, die zelf natuurlijk geen haar beter zijn. Waarom de pers hem spaart weet ik niet, maar hij zal gezien zijn leeftijd, gedrag en bekendheid nog menige editie vullen, dus dat zal de reden wel zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_191856591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Second that.... tot “terwijl ...vond”
Maar goed gezegd.
pi_191856632
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:36 schreef quirina het volgende:
Ja maar André kan er niks aan doen hè.
Hij is de artiest. Daar moet nou eenmaal een powervrouw achter staan.
Een vrouw die in hem gelooft.
En Mo is dat.
Die staat altijd voor hem klaar, knipt zijn teennagels. Een powervrouw moet offers brengen he.
:P
Ja precies.. een deurmat!
pi_191861321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:41 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Ja precies.. een deurmat!

Dit zal vast haar lijflied zijn.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:12:27 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191861468
:9
***
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:15:34 #194
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191861502
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Van mij ook. Het is natuurlijk ook een puberaal snotjoch. Ik denk dat hij ook vooral populair is in foute kringen, zoals bij zijn collega's uit het inteelt-wereldje, die zelf natuurlijk geen haar beter zijn. Waarom de pers hem spaart weet ik niet, maar hij zal gezien zijn leeftijd, gedrag en bekendheid nog menige editie vullen, dus dat zal de reden wel zijn.
Hahaha ja idd. Er valt voor de media en roddelpers nog genoeg te verdienen aan zijn escapades. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191861753
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:10 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
:') Dan weet je echt niet meer wat je moet schrijven.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:31:44 #196
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191861789
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:10 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly _O_

Zijn er nog beelden van?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker vrijdag 6 maart 2020 @ 11:44:32 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191863966
André Hazes Jr. is ook zo onaantrekkelijk en best afstotelijk zelfs. Krijg echt rillingen van hem, maar toch weet hij vrouwen aan zich te binden en er spelletjes mee te spelen. Ik snap niet hoe.

Zoals zo’n Bridget, die heeft alles goed voor elkaar, lijkt me ook wel verstandig, zelfverzekerd, onafhankelijk én intelligent: hoe kan zij op zo’n jongen vallen? Het verbaast me echt. En voor z’n geld hoeft ze het niet te doen, lijkt me.

Maar beter dat ze van ‘m af is. Monique lijkt me minder zelfstandig/onafhankelijk of zo, lijkt alsof ze zich enorm slaafs opstelt, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.
pi_191864544
Iedereen komt wel zijn of haar gram halen over Bridget hè en de bladen vinden het enig.
Hans Klok en nu Kelly. Echt, who cares eigenlijk wat die mensen van Bridget vinden?
Van die nét niet sterren die 20 jaar geleden eigenlijk al uitgerangeerd waren. Dat Bridget dom is, prima maar dat serieus elke dipshit er iets van moet vinden en vervolgens een podium krijgt is wel bijzonder kansloos.
Go hard or go home
pi_191864554
En dat tyrus joch wordt nog steeds overal met open armen ontvangen. Zelfs door die nietskunnende powervrouw van hem.
De wereld is haske geschift.
Go hard or go home
pi_191864632
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:59 schreef quirina het volgende:

[..]


Dit zal vast haar lijflied zijn.
Hahahaha ja!
You’ll have bad times and he’ll have good times
Dat verzin je toch niet? 8)7
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:47:23 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191864880
Die reacties onder het filmpje van door en door verwende Andrie in Disneyland Parijs.
Het is jullie gegund, geniet van de verdiende vakantie! etc.

Hoezo? Monique’s hele léven bestaat uit een reisje hier en een tripje daar. Ze was 3 weken geleden nog op Curaçao 😂
pi_191865439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:47 schreef Aventura het volgende:
Die reacties onder het filmpje van door en door verwende Andrie in Disneyland Parijs.
Het is jullie gegund, geniet van de verdiende vakantie! etc.

Hoezo? Monique’s hele léven bestaat uit een reisje hier en een tripje daar. Ze was 3 weken geleden nog op Curaçao 😂
Inderdaad. Hoe krijg je het je bek uit. :D
pi_191866741
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef maily het volgende:

[..]

Dat zingt hij ook! Leef, pak alles wat je kan!
Hij is tenminste eerlijk >:)
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:06:16 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191866878
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:22 schreef Noek het volgende:
En dat tyrus joch wordt nog steeds overal met open armen ontvangen. Zelfs door die nietskunnende powervrouw van hem.
De wereld is haske geschift.
De wereld houdt van narcisten en blijft ze maar de wereld zetten en opvoeden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:12:55 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191866969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik weet niet waarom André zoveel credits heeft bij de roddelpers.
Charmes. Zoals een echte narcist...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 maart 2020 @ 16:43:04 #208
367000 roos94
pi_191867291
pi_191868260
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:43 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je hier nou op zeggen...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 maart 2020 @ 18:16:05 #210
22592 crew  Ole
pi_191868525
Oeh Mo en Rachel zijn er waarschijnlijk morgenavond *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191868780
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:16 schreef Ole het volgende:
Oeh Mo en Rachel zijn er waarschijnlijk morgenavond *O*
:o :B
pi_191869507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:16 schreef Ole het volgende:
Oeh Mo en Rachel zijn er waarschijnlijk morgenavond *O*
Oeeeh! Moeten ze niet vergeten het bordje "verboden voor Mo" weg te halen van de kleedkamerdeur.
  Spellchecker vrijdag 6 maart 2020 @ 19:25:57 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191869545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oeeeh! Moeten ze niet vergeten het bordje "verboden voor Mo" weg te halen van de kleedkamerdeur.
_O-
pi_191869553
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat moet je hier nou op zeggen...
Classy?
pi_191869609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Jaaa! Denk dat het imago van Bridget ook meespeelt en dat was voordat ze dat Actionkettinkje met ANDRE omhing al niet best. Ik denk ook dat de verschillende beoordelingen van mannen en vrouwen een rol speelt. Op sommige gebieden worden vrouwen echt nog wel eens harder aangepakt dan mannen; bijvoorbeeld een vrouw die haar gezin in de steek laat. Veel negatieve reacties bij en over B gingen ook over haar moederschap en bij André ging het veel minder over zijn vaderschap.
pi_191875468
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191875509
quote:
Ja. Hoe kan het toch? Die jongen is echt gek. Vorige maand was B nog de liefde van zijn leven. |:(
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2020 @ 02:22:18 #218
368283 ato
pi_191875719
Life can be a bitch, so like it..
  Miss 200.000.000! zaterdag 7 maart 2020 @ 08:16:35 #219
367000 roos94
pi_191876979
Mo leeft wel een soort luizenleventje door Andre. Dat mens is elke maand op vakantie. Denk dat ze dit niet kwijt wil en daarom die sneukneus maar terug neemt.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:24:29 #220
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_191877012
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 02:22 schreef ato het volgende:

[..]

Valse opmerking.
Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_191877047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.
Zoiets kan gewoon niet.
pi_191877082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.
6 jaar geleden. :')
Dat ze daar toen pissig over was, snap ik best maar het is wel zielig om ook nog even over Bridget heen te pissen nu ze sowieso het pispaaltje van Nederland is.
De bladen grijpen blijkbaar alles aan om nú Bridget aan te pakken. Verkoopt lekker natuurlijk.
pi_191877301
André Hazes krijgt kippenvel van zus Roxeanne

Monique Westenberg en Rachel Hazes zullen elkaar deze weken vaker gaan zien. De concerten van Holland Zingt Hazes gaan vrijdagavond van start en volgens André Hazes zijn de belangrijkste vrouwen in zijn leven daarbij. Ook Roxeanne zingt tijdens de Ziggo Dome-concerten en André zegt nu iets heel moois over de zus met wie hij geen contact meer heeft…

Dit vertelt hij aan Shownieuws, zoals je kan zien in de video hierboven. ”Dat nummer van Rox en die ouwe, dat is wel kippenvel. Dat is heel mooi. Het maakt niet uit wat de mensen er van vinden, maar dat je dat als ‘kind van’ kan doen is natuurlijk heel bijzonder. En het is iets wat je de rest van je leven bij je kan dragen.”

Ook Monique komt spoedig naar de Ziggo Dome, al is ze nu nog in Parijs met hun zoontje. ”Monique en Dré komen nog, maar die komen volgens mij zondagmiddag. Dan is het lekker een middagshow en kan hij op tijd naar bed en Monique komt voor de rest de andere avonden.”

Rachel is back!

Rachel heeft dit jaar weer een grote rol gespeeld achter de schermen bij het meezingspektakel. ”Mijn moeder is er,” zegt André. ”Die is heel nauw betrokken weer en het is hartstikke leuk dat ze er weer is. Ze is even een soort van weg geweest en nu is ze er weer. En we zullen weten dat ze er is ook! En ja, zij is natuurlijk ongelooflijk trots, los van dat haar kinderen op het podium staan, is het wel haar man die dit nog steeds flikt.”

Disneyland

Monique Westenberg is deze vrijdag nog aan het genieten in Parijs met haar kleinste André. Haar zoon heeft het erg naar zijn zin en Monique deelde dan ook een schattig filmpje van hem in haar Instagram Stories. Zo is te zien hoe André met Monique in een vliegende attractie zit die ronddraait. Een dag later deelt ze een filmpje waarbij André op een hobbelend paard in de carrousel zit. De schattige beelden zijn hieronder terug te zien.

Monique reageert op hereniging

André en Monique zijn sinds kort weer terug bij elkaar, nadat André een paar maanden met Bridget Maasland ging. Op de hereniging reageerde Monique eind februari, in een post op Instagram: “I’m your Rock, you’re my Star!”. Ook deelde de blondine een plaatje met een bijzondere tekst dat slaat op haar grote liefde. “Soms moeten twee personen uit elkaar gaan om te beseffen dat ze bij elkaar horen”, valt er te lezen.

https://www.shownieuws.nl(...)el-van-zus-roxeanne/
pi_191877358
Emotionele André Hazes liefdevoller dan ooit over Monique

André Hazes laat er geen gras over groeien: Monique Westenberg is dé liefde van zijn leven en dat wil de zanger dan ook graag met de hele wereld delen.

Op Instagram plaatst de 26-jarige een oude foto waarop het stel te zien is als bejaarden in The Story of my Life. André schrijft daarbij: “Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral. Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man.”

André lijkt emotioneler dan ooit en verklaart Monique compleet de liefde. “Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule”, sluit hij af.

https://www.shownieuws.nl(...)er-dan-ooit-monique/
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:26:45 #225
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191877551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef -river- het volgende:
Emotionele André Hazes liefdevoller dan ooit over Monique

André Hazes laat er geen gras over groeien: Monique Westenberg is dé liefde van zijn leven en dat wil de zanger dan ook graag met de hele wereld delen.

Op Instagram plaatst de 26-jarige een oude foto waarop het stel te zien is als bejaarden in The Story of my Life. André schrijft daarbij: “Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral. Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man.”

André lijkt emotioneler dan ooit en verklaart Monique compleet de liefde. “Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule”, sluit hij af.

https://www.shownieuws.nl(...)er-dan-ooit-monique/
Want zij gelooooooooooooooooft in ooooooooooooooooooooooons

Wat een lulkoek weer :')
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:32:36 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191877617
Rondsloeren om maar geen gewone man te zijn. Groots en meeslepend wil ik leven.

Wat een complete zelfoverschatting. :’)
***
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:36:46 #227
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191877676
Even weer de aandacht trekken op een emotionele manier, op een bedenkelijk tijdstip.
Heel paradoxaal; dat hij rust wil. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191877710
quote:
Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule
Dit komt in de beste huwelijken voor. :)
-nee-
pi_191877713
Oh nee kut, de slechtste. Ik bedoel de slechtste
-nee-
pi_191877739
Sorry voor de triple post maar ik erger me kapot. Normale mensen die de behoefte voelen om ten overstaan van anderen iets aan hun vrouw te laten weten, doen dat op hun huwelijksdag. Deze halve tamme kakt gewoon iets uit op een instagram. Wat een homo.
-nee-
pi_191877779
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Sorry voor de triple post maar ik erger me kapot. Normale mensen die de behoefte voelen om ten overstaan van anderen iets aan hun vrouw te laten weten, doen dat op hun huwelijksdag. Deze halve tamme kakt gewoon iets uit op een instagram. Wat een homo.
Laat homo’s erbuiten....
pi_191877788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:46 schreef SplashMountain het volgende:

[..]

Laat homo’s erbuiten....
Natte twat dan. :)
-nee-
pi_191877794
Ik vraag me af wat hij bedoeld met verkankert? Haar uitschelden met het woord kanker.... ?

Als dat zo is snap ik al helemaal niet wat ze daar nog te zoeken heeft.
pi_191877848
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af wat hij bedoeld met verkankert? Haar uitschelden met het woord kanker.... ?

Als dat zo is snap ik al helemaal niet wat ze daar nog te zoeken heeft.
Verpesten, of zoiets dergelijks, is een ‘gewoon’ Nederlands woord, maar je hoort het bijna niet meer omdat mensen gauw denken dat je ordinair staat te vloeken. :P

Er is een oude Asterix waarin hij de piraten ‘kankerpitten’ noemt. Dat hoor je ook niet meer. :P
-nee-
pi_191877854
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Sorry voor de triple post maar ik erger me kapot.
Je hebt natuurlijk gewoon een edit knop. Kun je je vorige post aanvullen :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191878076
“Vernedert”.


Mensen die hun partner affikken :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191878090
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:32 schreef BE het volgende:
Rondsloeren om maar geen gewone man te zijn. Groots en meeslepend wil ik leven.

Wat een complete zelfoverschatting. :’)
Precies dit. Wat een mannetje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 10:57:29 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191878576
Volgens mij verwijst hij met dat "vernederd" gewoon naar de situatie rond de aankondiging van hun break-up en zijn relatie met Bridget.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191878834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:57 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij verwijst hij met dat "vernederd" gewoon naar de situatie rond de aankondiging van hun break-up en zijn relatie met Bridget.
Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191878897
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.
En dan dondert het ook niets of ergens een d of een t staat.
Is dat zo?
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:24:43 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191878903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.
Dat is wat anders, dat valt imho onder "verkankerd" en "vervloekt".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191879103
Blijkbaar gaan sommige vrouwen heel ver voor geld en luxe.
pi_191879175
Jeetje, alweer naar Disney. Nu geloof ik toch ook wel dat ze gewoon graag op vakantie gaat en daarom alles van Dreetje pikt. En dan lees je de reacties eronder.. ben ik nu de enige die hier wérkelijk met het verstand niet bij kan? Hoe is zij een voorbeeld voor andere vrouwen en haar zoontje.. Mo wordt binnenkort nog heilig verklaard, de eerste vrouwelijke paus is aanstaande.

"Veel plezier samen 😊 ik heb je net 'ontdekt' na alle heisa in de media, normaal interesseert het mij echt geen bal. Maar ik was nu toch een beetje nieuwsgierig geworden, en filmpjes en berichtjes van jou bekeken. Wat ben je puur, lief, zacht en sterk. Zo mooi ook dat je trouw bent aan je gevoelige aard. Volgens mij ben je hartstikke hooggevoelig. En dan je staande weten te houden in jouw leven/omstandigheden: respect 🙏 lieve lieve Monique, ik wens jou en je prachtig kind en alle andere mensen die je besluit in je leven toe te laten het allerbeste toe 😘❤️"

"Monique , Wat fijn dat jij zo bent👍 een voorbeeld voor je kind. Dat voorbeeld heeft André niet gehad. Jij staat zo hoogstaand in het leven. Zo moedig hoe jij je opstelde. Ik reageer nooit op dit soort prive zaken. Maar jij bent een voorbeeld moeder en vrouw . Jouw kind zal standvastiger opgroeien dan zijn Vader . Die is in zijn hart heel gevoelig. Wil het zo graag goed doen. Maar er moeten geen geraffineerde mensen in zijn omgeving komen?
Als die dadelijk wat ouder wordt gaat die het begrijpen ?❤️dat juist een vrouw als jij bent , zijn leven op de rails gaat houden❤️❤️"
pi_191879306
:r :r
pi_191879358
Jezelf lekker laten kleineren en belazeren, dat maakt je een perfect powervrouw-rolmodel :')
pi_191879441
Ohhhhh het wordt met het uur gênanter :r :r :r
pi_191879549
Weekendje Efteling is wel tien keer leuker dan Disneyland, slechte zaak
-nee-
  zaterdag 7 maart 2020 @ 12:28:22 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191879653
Ja, wat zijn dat voor mensen die dat soort reacties posten. Wat beweegt hen daartoe? Waarom zo overdreven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191879708
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat zijn dat voor mensen die dat soort reacties posten. Wat beweegt hen daartoe? Waarom zo overdreven?
Interessant doenerij!!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 13:05:22 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191880068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Interessant doenerij!!
Ja, dus niet per se heel oprecht gemeend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191880505
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat zijn dat voor mensen die dat soort reacties posten. Wat beweegt hen daartoe? Waarom zo overdreven?
Die hebben verder waarschijnlijk geen enkel lichtpuntje in hun leven. Types die zelf ook glitterplaatjes delen op Facebook.
pi_191880542
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef evelien89 het volgende:
Jeetje, alweer naar Disney. Nu geloof ik toch ook wel dat ze gewoon graag op vakantie gaat en daarom alles van Dreetje pikt. En dan lees je de reacties eronder.. ben ik nu de enige die hier wérkelijk met het verstand niet bij kan? Hoe is zij een voorbeeld voor andere vrouwen en haar zoontje.. Mo wordt binnenkort nog heilig verklaard, de eerste vrouwelijke paus is aanstaande.

"Veel plezier samen 😊 ik heb je net 'ontdekt' na alle heisa in de media, normaal interesseert het mij echt geen bal. Maar ik was nu toch een beetje nieuwsgierig geworden, en filmpjes en berichtjes van jou bekeken. Wat ben je puur, lief, zacht en sterk. Zo mooi ook dat je trouw bent aan je gevoelige aard. Volgens mij ben je hartstikke hooggevoelig. En dan je staande weten te houden in jouw leven/omstandigheden: respect 🙏 lieve lieve Monique, ik wens jou en je prachtig kind en alle andere mensen die je besluit in je leven toe te laten het allerbeste toe 😘❤️"

"Monique , Wat fijn dat jij zo bent👍 een voorbeeld voor je kind. Dat voorbeeld heeft André niet gehad. Jij staat zo hoogstaand in het leven. Zo moedig hoe jij je opstelde. Ik reageer nooit op dit soort prive zaken. Maar jij bent een voorbeeld moeder en vrouw . Jouw kind zal standvastiger opgroeien dan zijn Vader . Die is in zijn hart heel gevoelig. Wil het zo graag goed doen. Maar er moeten geen geraffineerde mensen in zijn omgeving komen?
Als die dadelijk wat ouder wordt gaat die het begrijpen ?❤️dat juist een vrouw als jij bent , zijn leven op de rails gaat houden❤️❤️"
Mijn god, als BN'er-zijn een aandoening is wat hebben al die kruiperige fans dan wel niet voor ziekte.. dom volk
  zaterdag 7 maart 2020 @ 13:43:43 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191880566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Interessant doenerij!!
Vooral die over die hooggevoeligheid. Die heeft natuurlijk het zelfde en herkent zoveeeeeeeeeel van zichzelf in haar! :') :D
***
pi_191880591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 13:43 schreef BE het volgende:

[..]

Vooral die over die hooggevoeligheid. Die heeft natuurlijk het zelfde en herkent zoveeeeeeeeeel van zichzelf in haar! :') :D
Exact. Psychologie van de koude grond.
Zulke fans zou je kunnen missen als kiespijn.
pi_191880652
quote:
0s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2541271/11/25#p19188054[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 7 maart 2020 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Jouw kind zal standvastiger opgroeien dan zijn Vader . Die is in zijn hart heel gevoelig. Wil het zo graag goed doen. Maar er moeten geen geraffineerde mensen in zijn omgeving komen?
2]zaterdag 7 maart 2020 13:42[/url] schreef Pleun2011 het volgende:[/b]

[..]

Mijn god, als BN'er-zijn een aandoening is wat hebben al die kruiperige fans dan wel niet voor ziekte.. dom volk
[/quote]

Echt hè, en het regent werkelijk zulke reacties. Het is een hele meute die van het padje is. En André wordt gezien als het zielige kleine jochie dat gekidnapt werd door de sluwe Bridget. Was eventjes in de war omdat hij ook zó gevoelig is en uit zijn enorme goedigheid daarin meeging, maar nu is hij weer veilig bij Saint Mo. "Jouw kind zal standvastiger opgroeien dan zijn Vader . Die is in zijn hart heel gevoelig. Wil het zo graag goed doen. Maar er moeten geen geraffineerde mensen in zijn omgeving komen?"

Al blijft Antwee natuurlijk een jochie dat een moederlijk figuur om zich heen nodig heeft, met zijn teennageltjes. Hoelang sliep hij wel niet bij zijn moeder in bed, ik dacht eens gelezen te hebben t/m zijn 15e ofzo? Allemaal nogal ongezond lijkt me.
pi_191880723
'Sluwe' Bridget heeft wel een hele harde les geleerd. Ze is de grote verliezer in het verhaal terwijl zo'n droevig figuur die de boel meermaals flest vergeven en vergeten wordt.


Sneue constatering.
pi_191880773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 13:43 schreef BE het volgende:

[..]

Vooral die over die hooggevoeligheid. Die heeft natuurlijk het zelfde en herkent zoveeeeeeeeeel van zichzelf in haar! :') :D
:r :r :r
pi_191880878
Ik had een huillach smiley gepost onder hun hereniging en kreeg verdomme maar 2 likes.
Van mensen die ik ken ook nog eens. Wilde ik toch even aankaarten hier.
Go hard or go home
pi_191881658
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dus niet per se heel oprecht gemeend.
Ik denk dat sommige mensen het echt menen hoor, hoe onbegrijpelijk ook. Laatst constateerde ik dat een collega van me haar volgt en stelde ik haar de allesomvattende vraag "waarom?" WAAROM. Wat maakt haar anders dan een ander blond stewardessje met beperkt intellect die als bonus ook nog eens teert op de zak van een ander?

En ja, n=1 maar dit is SHO dus ik kan dit best als waarheid presenteren. Wat haar dus aantrekkelijk maakt voor dat soort moekes is inderdaad het imago van een warme sterke vrouw, die sereen alles over zich heen liet komen en leuker is dan heks Bridget. Collega noemde die dan ook Brrrridget. Verder geloven mensen graag in het romantische beeld van de ietwat dwalende ster en een vrouw die hem in toom houdt, temt, achter hem staat en in hem gelooft:') Wat voor de weldenkende mens natuurlijk onzin is want het is een ordinaire vreemdhanger die het nu goedmaakt door wat slechtgeschreven clichés en daar nog succes mee heeft ook.
Dat ze dat voor zoete koek slikt, zegt genoeg over haar. Bridget Maasland blij zijn dat ze er vanaf is.
Frappant ook dat vriendinnen van Mo op André reageren dat ze zo blij zijn voor ze, al hebben ze hem vervloekt tijdens zijn dwalende periode bij B. Echt wtf. Ik zou me nooit heel erg bemoeien met de partnerkeuze van vriendinnen maar zou ook niet zo kritiekloos blij zijn als ze zich herenigen met zo'n sujet.
Maar goed, die delen graag in de "glorie" met vipplaatsen bij HZH-concerten, luxe vakanties en zich laten zien met hun powervriendin.
pi_191881673
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 14:05 schreef Noek het volgende:
Ik had een huillach smiley gepost onder hun hereniging en kreeg verdomme maar 2 likes.
Van mensen die ik ken ook nog eens. Wilde ik toch even aankaarten hier.
Ik voel je. Misschien een schrale troost maar ik zou je reacties hier bijna altijd liken, als dat kon op Fok.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2020 @ 16:17:04 #261
22592 crew  Ole
pi_191882927
:o ik heb ook VIP plaatsen bij HZH
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker zaterdag 7 maart 2020 @ 16:32:42 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191883116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:17 schreef Ole het volgende:
:o ik heb ook VIP plaatsen bij HZH
Krijg je ook een kettinkje? :o
pi_191883228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:17 schreef Ole het volgende:
:o ik heb ook VIP plaatsen bij HZH
Ik had ze vorig jaar gewonnen en heb ze met liefde weggegeven. O+
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2020 @ 16:41:38 #264
22592 crew  Ole
pi_191883234
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:32 schreef maily het volgende:

[..]

Krijg je ook een kettinkje? :o
wie weet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2020 @ 16:42:29 #265
22592 crew  Ole
pi_191883245
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:41 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik had ze vorig jaar gewonnen en heb ze met liefde weggegeven. O+
:D
postcodeloterij?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191883297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:42 schreef Ole het volgende:

[..]

:D
postcodeloterij?
:D :Y We winnen zelden wat, en nu dit dus. We hebben er wat mensen erg gelukkig mee kunnen maken. ;)
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2020 @ 16:51:16 #267
22592 crew  Ole
pi_191883369
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:45 schreef Smallish het volgende:

[..]

:D :Y We winnen zelden wat, en nu dit dus. We hebben er wat mensen erg gelukkig mee kunnen maken. ;)
die raak je wel kwijt inderdaad. Ik heb ze van mijn werk gekregen. inclusief drank en VIP afterparty
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191883386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:51 schreef Ole het volgende:

[..]

die raak je wel kwijt inderdaad. Ik heb ze van mijn werk gekregen. inclusief drank en VIP
Leuk cadeau. Denk ik. :D Veel plezier alvast! *O*
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 maart 2020 @ 16:53:12 #269
22592 crew  Ole
pi_191883404
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:52 schreef Smallish het volgende:

[..]

Leuk cadeau. Denk ik. :D Veel plezier alvast! *O*
Jawel! Alleen het gebaar al. En woon vlakbij. Dat scheelt ook.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191884505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:17 schreef Ole het volgende:
:o ik heb ook VIP plaatsen bij HZH
Haha maar niet omdat je een powervrouw-vriendin bent toch? Over jou zou ik nooit iets hatelijks (durven) zeggen.
pi_191884844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 13:50 schreef evelien89 het volgende:

[..]

2]zaterdag 7 maart 2020 13:42[/url] schreef Pleun2011 het volgende:[/b]

[..]

Mijn god, als BN'er-zijn een aandoening is wat hebben al die kruiperige fans dan wel niet voor ziekte.. dom volk
Al blijft Antwee natuurlijk een jochie dat een moederlijk figuur om zich heen nodig heeft, met zijn teennageltjes. Hoelang sliep hij wel niet bij zijn moeder in bed, ik dacht eens gelezen te hebben t/m zijn 15e ofzo? Allemaal nogal ongezond lijkt me.
[/quote]

Yep en hij plaste in zijn bed tot zijn 11e dacht ik eens ergens gelezen te hebben.
pi_191884882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Jawel! Alleen het gebaar al. En woon vlakbij. Dat scheelt ook.
Veel plezier, de sfeer zal wel leuk zijn. Lekker mee galmen met nummers van die ouwe. Wel uit respect voor die ouwe hey :Y
pi_191885926
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wat anders, dat valt imho onder "verkankerd" en "vervloekt".
Vernederen doe je ook met smerige denigrerende woorden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191885954
En idd Mo, een voorbeeld voor haar kind.

Papa naait twee vrouwen in de week. Dat vinden we heel normaal. Dat is vechten voor je gezin.


:')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 19:42:43 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191886222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 19:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vernederen doe je ook met smerige denigrerende woorden.
Ja, maar dat is vaak niet en plein public, haar dumpen en Bridget een paar dagen later tot grote liefde bombarderen was wel en plein public.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191887807

Een beetje verzieeeiiieeekt.
pi_191893026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef -river- het volgende:
Emotionele André Hazes liefdevoller dan ooit over Monique

André Hazes laat er geen gras over groeien: Monique Westenberg is dé liefde van zijn leven en dat wil de zanger dan ook graag met de hele wereld delen.

Op Instagram plaatst de 26-jarige een oude foto waarop het stel te zien is als bejaarden in The Story of my Life. André schrijft daarbij: “Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral. Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man.”

André lijkt emotioneler dan ooit en verklaart Monique compleet de liefde. “Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule”, sluit hij af.

https://www.shownieuws.nl(...)er-dan-ooit-monique/
Wat heb ik nou weer gelezen? :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191893073
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 19:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vernederen doe je ook met smerige denigrerende woorden.
Zo is het bij mij ook ooit begonnen, paar maanden later had ik de eerste klap te pakken :X Ben benieuwd of hij het alleen bij woorden houdt. Hoop het maar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191893855
Wat is dat Me Jule eigenlijk?

Dit?
-nee-
pi_191895540
Lekker je vrouw hard zagend en snurkend op je insta zetten met bijbehorend commentaar over sympathie van mensen voor haar. Volgens mij is die weer dronken thuisgekomen.

Ze zouden een pre-check optie moeten zetten op z’n sociale media. Dat het pas na goedkeuring 2de persoon online komt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191895611
Oohhhh dat kun je toch niet maken. Hij is niet goed. |:(
pi_191896425
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 02:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker je vrouw hard zagend en snurkend op je insta zetten met bijbehorend commentaar over sympathie van mensen voor haar. Volgens mij is die weer dronken thuisgekomen.

Ze zouden een pre-check optie moeten zetten op z’n sociale media. Dat het pas na goedkeuring 2de persoon online komt.
Linkje?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191896829
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 07:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Linkje?
Z’n insta stories
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2020 @ 09:26:26 #284
367000 roos94
pi_191897133
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 02:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker je vrouw hard zagend en snurkend op je insta zetten met bijbehorend commentaar over sympathie van mensen voor haar. Volgens mij is die weer dronken thuisgekomen.

Ze zouden een pre-check optie moeten zetten op z’n sociale media. Dat het pas na goedkeuring 2de persoon online komt.
Wtf :D
  zondag 8 maart 2020 @ 09:34:51 #285
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191897225
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Miss 200.000.000! zondag 8 maart 2020 @ 09:37:12 #286
367000 roos94
pi_191897245
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
André Hazes jr. erkent mediavernedering Monique

De soap gaat nog steeds door O-)
Met een plaatje van Andre Monique en Bridget samen gezellig :')
pi_191897396
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 02:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker je vrouw hard zagend en snurkend op je insta zetten met bijbehorend commentaar over sympathie van mensen voor haar. Volgens mij is die weer dronken thuisgekomen.

Ze zouden een pre-check optie moeten zetten op z’n sociale media. Dat het pas na goedkeuring 2de persoon online komt.
Hij wil alle aandacht opeisen van iedereen. Als dat betekend dat hij iemand (vriendin in dit geval) in een slecht daglicht daarvoor moet zetten dan schroomt hij daar niet voor.


Die kerel krijgt veel en veel teveel aandacht. Is niet goed voor 'm.
pi_191897958
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 08:51 schreef RipCity het volgende:

[..]

Z’n insta stories
Dusssss....linkje? Heb geen Instagram.

Misschien zou de volgende die een topic opent de linkjes van Mo, Bridget en Andre in OP kunnen zetten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191897977
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij wil alle aandacht opeisen van iedereen. Als dat betekend dat hij iemand (vriendin in dit geval) in een slecht daglicht daarvoor moet zetten dan schroomt hij daar niet voor.


Die kerel krijgt veel en veel teveel aandacht. Is niet goed voor 'm.
Het is net een borderliner met zijn schreeuw om aandacht en grenzen opzoeken overschrijden :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 maart 2020 @ 10:41:21 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898012
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dusssss....linkje? Heb geen Instagram.

Misschien zou de volgende die een topic opent de linkjes van Mo, Bridget en Andre in OP kunnen zetten.
Dat kun je volgens mij alleen zien met een insta-account én als je de betreffende persoon volgt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191898113
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 02:44 schreef RipCity het volgende:
Lekker je vrouw hard zagend en snurkend op je insta zetten met bijbehorend commentaar over sympathie van mensen voor haar. Volgens mij is die weer dronken thuisgekomen.

Ze zouden een pre-check optie moeten zetten op z’n sociale media. Dat het pas na goedkeuring 2de persoon online komt.
Ah, hij heeft haar nog niet genoeg vernedert (sic).
pi_191898127
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
André Hazes jr. erkent mediavernedering Monique

De soap gaat nog steeds door O-)
Goede foto, die kende ik nog niet. Het actuele equivalent van de bekende SylRafSaab-foto.
  zondag 8 maart 2020 @ 10:51:33 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898145
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
André Hazes jr. erkent mediavernedering Monique

De soap gaat nog steeds door O-)
Dat gaat toch gewoon over diezelfde instagrampost met die foto dat ze bejaard zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191898165
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gaat toch gewoon over diezelfde instagrampost met die foto dat ze bejaard zijn?
Ja kennelijk weet dit medium precies op welke vernedering André doelt :')
  zondag 8 maart 2020 @ 10:55:15 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898189
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja kennelijk weet dit medium precies op welke vernedering André doelt :')
Dat komt omdat ze hier meelezen, ik postte hier gisteren dat het om de relatie met Bridget zou gaan :+

Dat noemen ze nu trouwens een "avontuurtje" :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191898194
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat kun je volgens mij alleen zien met een insta-account én als je de betreffende persoon volgt.
Ik kan altijd gewoon kijken maar ik kom alleen op insta via een linkje, bij Barbie staat het gewoon in de OP.
Blijkbaar heb ik wel Instagram door facebook ofzo? Maar ben verder helemaal clueless met hoe dat werkt en heb ook geen app geïnstalleerd. Ik heb zelfs volgers, en volgens mij heeft een groot deel daar ook geen insta van.
Ook serieus geen zin om me erin te verdiepen.
Vind facebook en FOK! meer dan genoeg om foto's van mijn Teckel te posten :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191898235
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gaat toch gewoon over diezelfde instagrampost met die foto dat ze bejaard zijn?
Ja
pi_191898239
Hij denkt gewoon op dezelfde voet door te kunnen gaan met puberale grappen en grollen. Komt gezien de recente gebeurtenissen echt onbeschoft over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191898248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kan altijd gewoon kijken maar ik kom alleen op insta via een linkje, bij Barbie staat het gewoon in de OP.
Blijkbaar heb ik wel Instagram door facebook ofzo? Maar ben verder helemaal clueless met hoe dat werkt en heb ook geen app geïnstalleerd. Ik heb zelfs volgers, en volgens mij heeft een groot deel daar ook geen insta van.
Ook serieus geen zin om me erin te verdiepen.
Vind facebook en FOK! meer dan genoeg om foto's van mijn Teckel te posten :+
https://www.instagram.com/moniquenoell/
  zondag 8 maart 2020 @ 11:01:17 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191898262
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 maart 2020 @ 11:03:20 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898286
quote:
Maar die ‘stories’ zie je dan toch niet? (Ik weiger die mensen te volgen.)
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')