Jeetje, alweer naar Disney. Nu geloof ik toch ook wel dat ze gewoon graag op vakantie gaat en daarom alles van Dreetje pikt. En dan lees je de reacties eronder.. ben ik nu de enige die hier wérkelijk met het verstand niet bij kan? Hoe is zij een voorbeeld voor andere vrouwen en haar zoontje.. Mo wordt binnenkort nog heilig verklaard, de eerste vrouwelijke paus is aanstaande.
"Veel plezier samen 😊 ik heb je net 'ontdekt' na alle heisa in de media, normaal interesseert het mij echt geen bal. Maar ik was nu toch een beetje nieuwsgierig geworden, en filmpjes en berichtjes van jou bekeken. Wat ben je puur, lief, zacht en sterk. Zo mooi ook dat je trouw bent aan je gevoelige aard. Volgens mij ben je hartstikke hooggevoelig. En dan je staande weten te houden in jouw leven/omstandigheden: respect 🙏 lieve lieve Monique, ik wens jou en je prachtig kind en alle andere mensen die je besluit in je leven toe te laten het allerbeste toe 😘❤️"
"Monique , Wat fijn dat jij zo bent👍 een voorbeeld voor je kind. Dat voorbeeld heeft André niet gehad. Jij staat zo hoogstaand in het leven. Zo moedig hoe jij je opstelde. Ik reageer nooit op dit soort prive zaken. Maar jij bent een voorbeeld moeder en vrouw . Jouw kind zal standvastiger opgroeien dan zijn Vader . Die is in zijn hart heel gevoelig. Wil het zo graag goed doen. Maar er moeten geen geraffineerde mensen in zijn omgeving komen?
Als die dadelijk wat ouder wordt gaat die het begrijpen ?❤️dat juist een vrouw als jij bent , zijn leven op de rails gaat houden❤️❤️"