quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
• Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)quote:Coronavirussen
De coronavirussen is een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.
Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.
Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.
Bron
had voorspelt/info dat het virus al in NL was een paar dagen terug.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef Charlies het volgende:
[..]
samenvatting?? account is weg///
ode aan screensquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit account staat op zwart
Heeft iets gezegd dat die niet mocht zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:59 schreef Revanches het volgende:
Met dank aan @:Fer_de_Lance
[ afbeelding ]
Dit account staat dus op zwart.
hopelijk ga je niet dood, dan heb je helemaal pechquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:00 schreef vosss het volgende:
Ik zie de bui al hangen met de economie en mijn huis wat straks niet meer met winst verkocht kan worden. Goddomme.
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:58:56Besmette coronapatiënt is ondernemer (56), familielid werkt op basisschool in Loon op Zand https://t.co/wbekRyAsVW reageer retweet
Ik moest hier wel om lachenquote:
quote:
Oh dat is ook lekker dan. Maar ondernemer 56 jaar dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:58:56Besmette coronapatiënt is ondernemer (56), familielid werkt op basisschool in Loon op Zand https://t.co/wbekRyAsVW reageer retweet
Deze kerel had dus wel gelijk met de besmetting in brabantquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:59 schreef Revanches het volgende:
Met dank aan @:Fer_de_Lance
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo is dat account opeens wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:59 schreef Revanches het volgende:
Met dank aan @:Fer_de_Lance![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees AIVDquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hoezo is dat account opeens weg
Censuur.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
De overheid heeft een bloedhekel aan spoilers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet zijn naam zelfs. Maar weet niet of ik dat niet moet delen. Voegt weinig toe verder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet zijn naam zelfs. Maar weet niet of ik dat niet moet delen. Voegt weinig toe verder.
Via Schiphol gekomen dat je weet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet zijn naam zelfs. Maar weet niet of ik dat niet moet delen. Voegt weinig toe verder.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat deden die chinezen de eerste weken maar dat beviel zo slecht dat ze miljoenen mensen in quarantaine hebben gezetquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:07 schreef Elan het volgende:
En ja hoorKun je dat virus niet gewoon beter over je heen laten komen ipv al die mongolen maatregelen die uiteindelijk dus geen zier helpen?
Waarschijnlijker via Eindhoven of Rotterdam..quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:07 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Via Schiphol gekomen dat je weet?
Of Brussel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Waarschijnlijker via Eindhoven of Rotterdam..
Terecht, bedoel vooral vliegtuig / auto.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Waarschijnlijker via Eindhoven of Rotterdam..
'met Kelderman en Groenewegen', nuttige toevoeging aan de titelquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:08 schreef RipCity het volgende:
Oh oh
UAE Tour met Kelderman en Groenewegen gestaakt vanwege coronavirus
https://www.ad.nl/wielren(...)navirus-br~aff239da/
Of Düsseldorf.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:07 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Via Schiphol gekomen dat je weet?
Oh en naam voegt niks toe.
En is dus gecensureerd in Nederland!quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze kerel had dus wel gelijk met de besmetting in brabant
Dit is geniaal, je mag een paar weken niet naar buiten maar je kunt wel bleek in de supermarkt gaan kopenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:56 schreef Nikonlover het volgende:
Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
Jezus...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
Man zou meerdere dagen carnaval gevierd hebben!
Als Greenways niet had meegedaan was het gewoon doorgegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'met Kelderman en Groenewegen', nuttige toevoeging aan de titel
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
Man zou meerdere dagen carnaval gevierd hebben!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Beter gooien we er nu een paar nukes op
Kijk hier dus echt wel van op. Naïef wellicht...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
En is dus gecensureerd in Nederland!
Nederland is net als China!
Censuur!!
Better be quick.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Beter gooien we er nu een paar nukes op
Snel geef de Russen de schuld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
En is dus gecensureerd in Nederland!
Nederland is net als China!
Censuur!!
quote:
NPO1, die hadden nieuws dat 2 mensen uit de omgeving van de man gezegd hadden tegen omroep Brabant.quote:
Of doorsturen naar een krant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dat twitteraccount blijft vreemd
@:haywoodu niets voor de FP
Het verdwenen twitteraccount van cardio_jacco
twitter:TvanGroningen twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:33Net meerdere mensen gesproken die de besmette man goed kennen. Het gaat om een ondernemer uit Loon op Zand die voor zaken in Italië is geweest. De man heeft ook carnaval gevierd, hebben meerdere bronnen bevestigd. @BNR reageer retweet
Kan prima eigen keuze zijn. Weet niet of ie erop zat te wachten dat zijn tweets zó bekend zouden worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Kunnen wat mensen het gerapporteerd hebben, dan wordt een account automatisch suspended voor onderzoek dacht ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:15 schreef Momo het volgende:
twitter:TvanGroningen twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:33Net meerdere mensen gesproken die de besmette man goed kennen. Het gaat om een ondernemer uit Loon op Zand die voor zaken in Italië is geweest. De man heeft ook carnaval gevierd, hebben meerdere bronnen bevestigd. @:BNR reageer retweet
Cardio_jacco onze eigen Quishi.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:59 schreef Revanches het volgende:
Met dank aan @:Fer_de_Lance![]()
[ afbeelding ]
Ondernemer, schoen- en leerindustrie, Loon op Zand...Van Lier?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Is daarna gezellig nog even wezen winkelen in Rotterdam en even lekker de markt afgestruindquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:15 schreef Momo het volgende:
twitter:TvanGroningen twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:33Net meerdere mensen gesproken die de besmette man goed kennen. Het gaat om een ondernemer uit Loon op Zand die voor zaken in Italië is geweest. De man heeft ook carnaval gevierd, hebben meerdere bronnen bevestigd. @:BNR reageer retweet
Die is al doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Wij hebben helden nodig!!!
![]()
![]()
In Limburg gaan we die gevallen ook krijgen binnen een week hoor. Niet normaal hoe druk het was op veel plekken. Geen idee of in Brabant ook zulke grote evenementen zijn zoals in limburg met carnaval.quote:
twitter:chrisklomp twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:16:33Bronnen vertellen (onafhankelijk van elkaar) dat besmette man op meerdere dagen op verschillende locaties carnaval heeft gevierd #corona reageer retweet
Kelderman kennende zal die wel Corona hebben opgelopen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'met Kelderman en Groenewegen', nuttige toevoeging aan de titel
Wel humor dat sommige fokkertjes het, tot ze aan de zuurstof moeten, een simpel griepje zullen blijven noemenquote:
Wens m vooral sterktequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iceland en Madagaskar anders ga je niet winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef mschol het volgende:
veel belangrijker: is madagascar al besmet..?
Ouwe paniekzaaierquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Nou dan heb je nu echt de poppen aan het dansen als hij carnaval heeft gevierd. Rip Nederland
Als hij geen superspreader was niet neequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Maar als hij zich toen nog niet ziek voelde, dan was hij niet besmettelijk. Volgens het RIVM, toch?
Spitsbergen gaat winnenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
Iceland en Madagaskar anders ga je niet winnen.
Dat zei het RIVM vanavond niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Maar als hij zich toen nog niet ziek voelde, dan was hij niet besmettelijk. Volgens het RIVM, toch?
Zelfs de zon, broer, zelfs de zonquote:
Nee omdat dit ook uit meerdere voorbeelden niet blijkt te kloppenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zei het RIVM vanavond niet.
Die mevrouw vanavond zei dat toch dat als je niest of hoest dat je dan pas het virus verspreid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee omdat dit ook uit meerdere voorbeelden niet blijkt te kloppen
zie
https://news.sky.com/stor(...)es-revealed-11931336
Die vent deed alles voor hij ziek werd, en besmette een hele berg mensen
Misschien was hij wel de gangmaker van de avond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
Ja, juist jij zei dat hier paniek werd gezaaid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou ik knijp em een beetje. Is dat vreemd?
Hier ga je de mist inquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan.
Dat is een aanname.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
Het is een ondernemer toch? Dat zijn meestal de grootste idioten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Ik heb het al. Wees er vroeg bij voordat alle ziekenhuisbedden bezet zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:07 schreef Elan het volgende:
En ja hoorKun je dat virus niet gewoon beter over je heen laten komen ipv al die mongolen maatregelen die uiteindelijk dus geen zier helpen?
Pak aan, +30 conditie fitness card. Komen ze toch nog eens van pas :-)quote:
56 is niet bejaard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Hij is 56, niet 86 he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan.
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avondsquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
En dit. Mijn pa van 72 is gewoon op de statiefestatie geweest en net zo veel bier gezopen als ik en daags erna in weert kroeg in kroeg uit tot laat in de avond.quote:
Ik doe mee aan carnaval (Welles waar in Bergen op Zoom), en ja met mensen van die leeftijd gebeurt dat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die mevrouw vanavond zei dat toch dat als je niest of hoest dat je dan pas het virus verspreid.
Haha ja of een all injury +5 kaartjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Pak aan, +30 conditie fitness card. Komen ze toch nog eens van pas :-)
Ik kom al niet zo vaak buiten maar mijn vriendin werkt gewoon op een verpleegafdeling. Niet heel groot ofzo. Ze doen daar aan hele goede hygienequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, juist jij zei dat hier paniek werd gezaaid.
Maar rustig blijven ademhalen. Niet te veel buiten komen. Dan komt het vast goed.
En als het je tijd is is het je tijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Mmmmwoah, dan onderschat jij die klapjosti's daar in het Zuipden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
nederland censuurland #BVDquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
La Peste.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avonds
Dat jij het krijgt zou echt een lot uit de loterij zijn. De rest van ons krijgt het gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kom al niet zo vaak buiten maar mijn vriendin werkt gewoon op een verpleegafdeling. Niet heel groot ofzo. Ze doen daar aan hele goede hygiene
Dat zijn de ergsten ....quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Zolang dat virus maar onder de rivieren blijft, dan is de patat-friet discussie ook opgelost
Mwoah, misschien vond oom Fladdermier dit account wel weer genoeg en is ie gewoon weer op de Amerikaanse verkiezingen gezet.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Zolang dat virus maar onder de rivieren blijft, dan is de patat-friet discussie ook opgelost
Mijn vriendin is heel erg strict met Hygiene op haar afdeling. Die hebben daar ook hele pakken liggen voor als er Noro is enzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat jij het krijgt zou echt een lot uit de loterij zijn. De rest van ons krijgt het gewoon
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avonds
Ja het carnaval is voor het verspreiden van ziektes inderdaad een walhallaquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.
Ik ben 60 jaar. Ben 4 middagen Carnaval wezen vieren. Heb per dag zo'n 3 tot 8 kroegen bezocht.
In die kroegen wisselt het ook nog eens van bezoekers. De ene gaat, de andere neemt zijn/haar plaats in. Dat gaat meestal in groepjes. Neem dan nog de dikke rijen mensen, welke buiten staan te wachten om die leuke kroeg in te kunnen. Het gaat sneller dan je denkt
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is heel erg strict met Hygiene op haar afdeling. Die hebben daar ook hele pakken liggen voor als er Noro is enzo
Was dit niet niet de user die vaak thuis bleef?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Misschien was hij wel de gangmaker van de avond.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is een ondernemer toch? Dat zijn meestal de grootste idioten.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik doe mee aan carnaval (Welles waar in Bergen op Zoom), en ja met mensen van die leeftijd gebeurt dat.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mmmmwoah, dan onderschat jij die klapjosti's daar in het Zuipden.
quote:
Okee okee, ik heb duidelijk nog nooit carnaval gevierdquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.
Ik ben 60 jaar. Ben 4 middagen Carnaval wezen vieren. Heb per dag zo'n 3 tot 8 kroegen bezocht.
In die kroegen wisselt het ook nog eens van bezoekers. De ene gaat, de andere neemt zijn/haar plaats in. Dat gaat meestal in groepjes. Neem dan nog de dikke rijen mensen, welke buiten staan te wachten om die leuke kroeg in te kunnen. Het gaat sneller dan je denkt
quote:EINDHOVEN - De man uit Loon op Zand die besmet is met het coronavirus vierde afgelopen dagen carnaval in Tilburg. Dat melden verschillende bronnen aan Omroep Brabant. Online circuleren ook foto's waarop te zien dat de man in Tilburg op stap is.
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburg
Jawel, maar niet vaak. Ik ben huisman. Ga 2x per week naar mijn ouders. Dat is het wel zo'n beetje. Gelukkig doe ik wel aan sport. Heb thuis verschillende apparaten staan. Eet gezond, rook niet, drink niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?
@Minimunt had twee Caddy-bestelauto's waterflessen gehaald vertelde ie. In Duitsland nota benequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe kan dit we hebben corona in Nederland en er komt nog steeds gewoon water uit de kraan
Juist, bruggen opblazen en klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Hoezo zijn er dan weer foto's van... who cares about privacyquote:
Pics van die vent??quote:
Ik piemeljog ook elke dag een endje, maar ik weet niet of dat een garantie is dat je niet besmet raaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet vaak. Ik ben huisman. Ga 2x per week naar mijn ouders. Dat is het wel zo'n beetje. Gelukkig doe ik wel aan sport. Heb thuis verschillende apparaten staan. Eet gezond, rook niet, drink niet.
twitter:Juupie3 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:53@JohnEdelweiss1 Alaaf, trek de blikken bier maar weer open, we gaan nog een weekske in quarantaine! #corona #carnaval https://t.co/QkYLZijDje reageer retweet
Moet je eens doen. En dan niet vrijdag- of zaterdagavond/nacht, want dan komen de mensen van boven de grote rivieren en die gedragen zich wat vaker compleet mongoolquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:34 schreef Remco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee okee, ik heb duidelijk nog nooit carnaval gevierd
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Harlekien het volgende:
twitter:Juupie3 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:53@:JohnEdelweiss1 Alaaf, trek de blikken bier maar weer open, we gaan nog een weekske in quarantaine! #corona #carnaval https://t.co/QkYLZijDje reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat, voor Nederland, in godsnaam hopen dat het Johan Vlemmix is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die zie ik nog wel schathemeltje rijk worden met coronapetjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben niet zo vaak buiten in ieder geval. En al zeker niet in drukke omgevingen of andere plaatsen waar veel mensen komen. Openbaar vervoer ook bijna niet. Pak veel de fietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik piemeljig ook elke dag een endje, maar ik weet niet of dat een garantie is dat je niet besmet raakt
Het kan bijna niet anders lijkt me... maar het lijkt me niet te doen om al die mensen te traceren met wie hij in contact is geweest.... dat zijn al gauw honderden mensenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is er al bekend of hij symptomen had tijdens het carnavallen? Voor het RIVM moet dat toch erg belangrijk zijn.
Hoop ik dat dan net de dijken breken bij een fikse zuidwester.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist, bruggen opblazen en klaar.
Hij praatte met dubbele tong, zong Nederlandstalige nummers en had telkens een biertje in z'n hand.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is er al bekend of hij symptomen had tijdens het carnavallen? Voor het RIVM moet dat toch erg belangrijk zijn.
Coronafluitjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel schathemeltje rijk worden met coronapetjes
Hij is een veredelde staatssecretaris. De echte minister van volksgezondheid is Hugo de Jonge, maar die heeft allemaal dingen afgeschoven op Bruins en Blokhuis. Ik weet eigenlijk niet precies wat De Jonge zelf nog doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Doet Duitsland het dan fout?
"Nee"
Doet Nederland het dan fout?
"Nee"
Ja maar wat is het dan?
"ja wij houden van uitkomsten en euh euh dingen eruhm"
En dat is dan minister
Ik heb uien gesneden vanmiddag ... twee zaddoeken vol ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Toch he, sinds ik weet dat er corona in NL is heb ik al drie keer geniest en een keer mijn neus gesnoten
Rip man
Daar komen ze nog van terug. Ik geef het max 8 dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
Het ziekenhuis heeft de persoon geïsoleerd, zodat geen patiënten of zorgmedewerkers besmet konden worden."
Ik leef ook het eckte fokleven en toch heb ik al een beetje last van mijn longen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak buiten in ieder geval. En al zeker niet in drukke omgevingen of andere plaatsen waar veel mensen komen. Openbaar vervoer ook bijna niet. Pak veel de fiets
RIVM gaf aan dat ook zonder symptomen mensen besmettelijk zijn. Sorryquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Voor het eerst dat ik die faalhaas zag, maar god als je met zulk warrig gemompel zo'n functie krijgt... ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is een veredelde staatssecretaris. De echte minister van volksgezondheid is Hugo de Jonge, maar die heeft allemaal dingen afgeschoven op Bruins en Blokhuis. Ik weet eigenlijk niet precies wat De Jonge zelf nog doet.Dit is iemand die op een post is gezet waarvan verwacht werd dat het vooral een inhoudelijke post zou zijn. Inhoudelijk doet hij het niet slecht, hij volgt gewoon alle adviezen op. Qua communicatie heeft hij wat moeite om het uit te leggen.
Als hij de dag na carnaval is opgenomen, lijkt het me dat hij de dagen ervoor al wel milde verschijnselen had.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij is die Brabander het zelf in Italie gaan halen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:41 schreef xminator het volgende:
Er komen toch nog steeds hordes italianen naar nederland. Was een kwestie van tijd dat ze het zouden importeren.
Nuchterheid van nederland
regelrecht tegen het RIVM advies in, je moet bellen, niet het zkh binnen wandelenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
TILBURG - De man die besmet is met het coronavirus heeft zich woensdag zelf gemeld bij het Elisabeth-Tweesteden Ziekenhuis in Tilburg. Dat vertelde Jaap van Dissel van het RIVM donderdag aan de NOS.
Volgens Van Dissel heeft het ziekenhuis het virus snel herkend en direct actie ondernomen.
"Het betreft een persoon die de besmetting hoogstwaarschijnlijk heeft opgelopen tijdens verblijf in een van de gebieden in Noord-Italië, waarvan we weten dat het virus daar circuleert", aldus Van Dissel.
Geïsoleerd
"Hij is teruggekomen naar Nederland. Hij is ziek geworden, heeft zich gemeld bij het ziekenhuis. Daar heeft men gelukkig heel snel herkend dat er mogelijk sprake was van een een infectie met het coronavirus. Het ziekenhuis heeft de persoon geïsoleerd, zodat geen patiënten of zorgmedewerkers besmet konden worden."
Loon op Zand
De besmette coronapatiënt is een 56-jarige ondernemer uit Loon op Zand. Verschillende bronnen melden aan Omroep Brabant dat een familielid van de man les geeft op een basisschool in Loon op Zand. De school was afgelopen week dicht vanwege de carnavalsvakantie.
RIP AAN DE NABESTAANDEN EN BEDANKT VOOR HET LACHEN!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Toch he, sinds ik weet dat er corona in NL is heb ik al drie keer geniest en een keer mijn neus gesnoten
Rip man
Kindje.... nou hoor...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb uien gesneden vanmiddag ... twee zaddoeken vol ...
Mijn vriendin doet de boodschappen hier om de hoek. Altijd rustig daar. Verder rest komt mijn vriendin van haar werk ook gelijk thuis en zijn we samen. Jij en ik zitten wel goed denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik leef ook het eckte fokleven en toch heb ik al een beetje last van mijn longen.
Ik was in de supermarkt met een aantal Italiaanse en ook Sjineze touristen. Het zou me niets verbazen als ik al besmet ben.
Zaaddoeken!? Geil hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb uien gesneden vanmiddag ... twee zaddoeken vol ...
toen wisten ze nog niet dat er sprake van was in dat ziekenhuis?quote:TILBURG - Op dit moment is er nog geen coronavirus in Brabant. Alleen mensen met ziekteverschijnselen, die in een risicogebied geweest zijn, worden getest. Als die test positief uitvalt dan moet je in quarantaine. Ruud Snoeren, deskundige infectiepreventie van het Elisabeth TweeSteden Ziekenhuis in Tilburg, laat zien hoe een arts zich omkleedt voordat hij de quarantaineruimte binnengaat.
Lul nou niet, de enige reden dat je me zou missen is omdat je te lomp bent om goed te richten, met je lodderoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:43 schreef vosss het volgende:
[..]
RIP AAN DE NABESTAANDEN EN BEDANKT VOOR HET LACHEN!!
#neverforget!!!
En hoe goed worden de glazen gespoeld met die drukte.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders lijkt me... maar het lijkt me niet te doen om al die mensen te traceren met wie hij in contact is geweest.... dat zijn al gauw honderden mensen
Nog niet officieel denk ik, want de uitslag van de tweede test moest nog binnen komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef DawN het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)de-quarantaineruimte
van vanavond om 20:00, een arts uit het tweesteden ziekenhuis..
[..]
toen wisaten ze nog niet dat er sprake van was in dat ziekenhuis?
Eerst uitgebreid carnaval gaan vieren, erg belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
regelrecht tegen het RIVM advies in, je moet bellen, niet het zkh binnen wandelen
Dus mensen in het ziekenhuis mogelijk besmet, en mensen tijdens de carnaval. Tilburg de nieuwe brandhaard?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
regelrecht tegen het RIVM advies in, je moet bellen, niet het zkh binnen wandelen
Mooie tekstquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kindje.... nou hoor...
daar gaan we hoor...
het was mooi, een korte schittering boven het vuur van de creatie, een korte spleet licht tussen twee oneindige perioden van duisternis....
zo is datquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
De sfeer is hier een stuk beter nu bekend is dat het in Nederland is
en een slokje van elkaars bier is wel lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Iemand op RTL 4: "Carnaval vier je meestal met een kleine groep".... eeeh ik weet niet of die man het helemaal snapt, maar je staat al snel met een mannetje of 60-100 oksel aan oksel in een kroeg
We doen weer mee. Na zo veel jarenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Ik denk eerder Frankrijk of Zwedenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus mensen in het ziekenhuis mogelijk besmet, en mensen tijdens de carnaval. Tilburg de nieuwe brandhaard?
We gaan met zn allen ten onder!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Je kent me beter dan je denkt. Ik zou er inderdaad geen ene flikker om geven als je ter aarde stortquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lul nou niet, de enige reden dat je me zou missen is omdat je te lomp bent om goed te richten, met je lodderoog
Het voelt bijna als een soort opluchtingquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Dat is natuurlijk ook wel vragen om het complete kwartetspel aan hepatitis ook hequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Iemand op RTL 4: "Carnaval vier je meestal met een kleine groep".... eeeh ik weet niet of die man het helemaal snapt, maar je staat al snel met een mannetje of 60-100 oksel aan oksel in een kroeg
Kerol! Sluit gezellig achter in de polonaise aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Supersukkel inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken jou beter dan jij denktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kent me beter dan je denkt. Ik zou er inderdaad geen ene flikker om geven als je ter aarde stort
Op dit ramptoeristen forum is dat volkomen logisch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef BeriBeri het volgende:
Eerst uitgebreid carnaval gaan vieren, erg belangrijk natuurlijk
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef polderturk het volgende:
We zijn de lul. Iedereen die carnaval heeft gevierd in quarantaine aub.
https://twitter.com/chrisklomp/status/1233153976532635653?s=20
Lodderoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lul nou niet, de enige reden dat je me zou missen is omdat je te lomp bent om goed te richten, met je lodderoog
Eens kijken wat het RIVM nu gaat doen. Eerste echte test.twitter:chrisklomp twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:16:33Bronnen vertellen (onafhankelijk van elkaar) dat besmette man op meerdere dagen op verschillende locaties carnaval heeft gevierd #corona reageer retweet
Het voordeel in Den Bosch is wel dat zowat iedereen daar met rood-wit-gele handschoenen aan loopt,dus verspreiding via de handen is al iets lastigerquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'
@puntjager hoe denk jij erover. Ik blijf wel thuisquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet de boodschappen hier om de hoek. Altijd rustig daar. Verder rest komt mijn vriendin van haar werk ook gelijk thuis en zijn we samen. Jij en ik zitten wel goed denk ik
Mooi toch. Eindelijk gebeurt er eens wat. Spannende tijden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
Zak. Zeg dan wie je bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ken jou beter dan jij denkt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
Lekker wijf met die bril op NPO1.
Zou onderspuiten. Hoewel ik dan waarschijnlijk die bril zou missen. Met mn lodderoog. Dus dat is wel jammer
China is minder belangrijk deze dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
China slechts 19 nieuwe gevallen op 78000 besmettingen? Of ze verdienen een lintje voor een virus de kop in drukken of die getallen kloppen niet.
Whehehequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburg
Als je met die handschoenen aan je gezicht, krijg je het ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voordeel in Den Bosch is wel dat zowat iedereen daar met rood-wit-gele handschoenen aan loopt,dus verspreiding via de handen is al iets lastiger
Daar herken je wel de eckte zuiderling aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'
Linkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.
Online ja, zoals hier... waarom hier niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.
Een ondernemer van 56, dat is meestal het type dat ervan overtuigd is dat regels voor hun anders zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het hele discrimineren van Chinezen is ook van de een op de andere dag over.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
China is minder belangrijk deze dagen.
twitter:rallyjef twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:16:11Life is all about priorities #CoronaVirusUpdates #corona #CoronavirusOutbreak #coronavragen #coronavirusus https://t.co/zWFGr3KItS reageer retweet
Nou, en dat dan online zetten....quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
China krijgt geen lintje van mij en de cijfers kloppen niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
China slechts 19 nieuwe gevallen op 78000 besmettingen? Of ze verdienen een lintje voor een virus de kop in drukken of die getallen kloppen niet.
Dus de reden dat ze er waren was dus niet zo spoedeisend...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Voordat Vacaloca ermee kwam is het woord "China" er al 5 topics niet meer gevallen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Het hele discrimineren van Chinezen is ook van de een op de andere dag over.
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
Zou onderspuiten. Hoewel ik dan waarschijnlijk die bril zou missen. Met mn lodderoog. Dus dat is wel jammer
Vanaf vorige week toen ze aankondigden dat ze langzaam alles gingen opstarten daalden de cijfers spectaculair, zo'n geluk voor zequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
China krijgt geen lintje van mij en de cijfers kloppen niet.
"We reageerden chaotisch"quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Nee dat heet een klodderoog, prutserquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoog
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vanaf vorige week toen ze aankondigden dat ze langzaam alles gingen opstarten daalden de cijfers spectaculair, zo'n geluk voor ze
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.quote:
Mij is altijd verteld dat het een aangeboren afwijking was. Dankzij jouw post weet ik nu wel beter. Ik voel me vies en gebruiktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoog
Ohw. Ik ben ook niet zo van de facials. Ik spuit het liever in haar mondje of in haar kontjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dat heet een klodderoog, prutser
Beetje vreemd omschreven, de SEH uitgang is na 21.00 uur de enige publieke in/uitgang dus ergens anders kunnen ze niet vandaan komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus de reden dat ze er waren was dus niet zo spoedeisend...![]()
Chatotisch reageren...![]()
Douchen helpt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat het een aangeboren afwijking was. Dankzij jouw post weet ik nu wel beter. Ik voel me vies en gebruikt
je spuit toch niet met je ogenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
wowquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-publiek~ad740256/
Juventus en Inter spelen zondag definitief zonder publiek
De topwedstrijd in de Italiaanse competitie tussen Juventus en Inter wordt zondag definitief zonder publiek gespeeld. Dat heeft de overkoepelende organisatie van de Serie A donderdag definitief bevestigd over de ontmoeting tussen de thuisspelende koploper uit Turijn en de nummer 3 uit Milaan.
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
China is minder belangrijk deze dagen.
Kweenie .... ben een meisje ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.
De apolocypse begint rustig.
Dat krijgt dan een klein kopje met: IN TILBURG 26 BESMETTINGEN, ook zijn er in China onderhand een kleine 100.000 doden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.
Nationalisme ftw.
Gaan we ook een keertje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit topic mag geloven gaan we allemaal dood.
dat wist je toch alquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is het klaar natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.
De apolocypse begint rustig.
Neuh, hooguit een paar procentquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet toch met mn loensogen kijken waar ik spuit man! Denk toch eens na!!quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Die zijn amper nog te krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Harlekien het volgende:
Kan ik alvast een ps4 bestellen voor tijdens de quarantaine / lockdown?
En ik stond al zo zwaar in de min.quote:
We wachten en tellen onze dagen tot de tijd ons zegt dat ze op is, en zullen achterlaten wat ons gegeven is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vertrouw volledig op de deskundigheid van @:Scrummie2.1 . Mijn morele kompas in helse Coronadagen.
Ik ga één van deze dagen flink instappenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
dat laatste volgens Bezos nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen in het leven wat iedereen weet. Je gaat dood en je betaalt belasting
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
er zijn niet genoeg testkitsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Gewoon een logisch gevolg van nieuwswaarde/afstand. Als er morgen bij jou een bom in de straat ontploft zal dat voor jou het belangrijkste nieuws zijn, voor een burger in Irak waar er dagelijks van alles ontploft zou het non-nieuws zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.
Nationalisme ftw.
Geef het tot na het weekendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Daar zou ik mee wachten tot tweede helft van dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ga één van deze dagen flink instappen
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandel
Ik zei het eerder al. Hollandse nuchterheid is een farce. Die is morgen overboord. Na het weekend zijn veel schappen al leeg. Denk aan pasta, rijst, schijtpapier en meer van zulks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Morgen en van het weekeind is het hysterisch in de supermarkten, zoals net voor kerst x 100
Met pindasausquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leger zal wel onderweg zijn inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |