Dat zei het RIVM vanavond niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Maar als hij zich toen nog niet ziek voelde, dan was hij niet besmettelijk. Volgens het RIVM, toch?
Zelfs de zon, broer, zelfs de zonquote:
Nee omdat dit ook uit meerdere voorbeelden niet blijkt te kloppenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zei het RIVM vanavond niet.
Die mevrouw vanavond zei dat toch dat als je niest of hoest dat je dan pas het virus verspreid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee omdat dit ook uit meerdere voorbeelden niet blijkt te kloppen
zie
https://news.sky.com/stor(...)es-revealed-11931336
Die vent deed alles voor hij ziek werd, en besmette een hele berg mensen
Misschien was hij wel de gangmaker van de avond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
Ja, juist jij zei dat hier paniek werd gezaaid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou ik knijp em een beetje. Is dat vreemd?
Hier ga je de mist inquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan.
Dat is een aanname.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
Het is een ondernemer toch? Dat zijn meestal de grootste idioten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Ik heb het al. Wees er vroeg bij voordat alle ziekenhuisbedden bezet zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:07 schreef Elan het volgende:
En ja hoorKun je dat virus niet gewoon beter over je heen laten komen ipv al die mongolen maatregelen die uiteindelijk dus geen zier helpen?
Pak aan, +30 conditie fitness card. Komen ze toch nog eens van pas :-)quote:
56 is niet bejaard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Hij is 56, niet 86 he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan.
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avondsquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
En dit. Mijn pa van 72 is gewoon op de statiefestatie geweest en net zo veel bier gezopen als ik en daags erna in weert kroeg in kroeg uit tot laat in de avond.quote:
Ik doe mee aan carnaval (Welles waar in Bergen op Zoom), en ja met mensen van die leeftijd gebeurt dat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die mevrouw vanavond zei dat toch dat als je niest of hoest dat je dan pas het virus verspreid.
Haha ja of een all injury +5 kaartjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Pak aan, +30 conditie fitness card. Komen ze toch nog eens van pas :-)
Ik kom al niet zo vaak buiten maar mijn vriendin werkt gewoon op een verpleegafdeling. Niet heel groot ofzo. Ze doen daar aan hele goede hygienequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, juist jij zei dat hier paniek werd gezaaid.
Maar rustig blijven ademhalen. Niet te veel buiten komen. Dan komt het vast goed.
En als het je tijd is is het je tijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Maar als hij zich toen nog niet ziek voelde, dan was hij niet besmettelijk. Volgens het RIVM, toch?
Mmmmwoah, dan onderschat jij die klapjosti's daar in het Zuipden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |