Mooie tekstquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kindje.... nou hoor...
daar gaan we hoor...
het was mooi, een korte schittering boven het vuur van de creatie, een korte spleet licht tussen twee oneindige perioden van duisternis....
zo is datquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
De sfeer is hier een stuk beter nu bekend is dat het in Nederland is
en een slokje van elkaars bier is wel lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Iemand op RTL 4: "Carnaval vier je meestal met een kleine groep".... eeeh ik weet niet of die man het helemaal snapt, maar je staat al snel met een mannetje of 60-100 oksel aan oksel in een kroeg
We doen weer mee. Na zo veel jarenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Ik denk eerder Frankrijk of Zwedenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus mensen in het ziekenhuis mogelijk besmet, en mensen tijdens de carnaval. Tilburg de nieuwe brandhaard?
We gaan met zn allen ten onder!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Je kent me beter dan je denkt. Ik zou er inderdaad geen ene flikker om geven als je ter aarde stortquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lul nou niet, de enige reden dat je me zou missen is omdat je te lomp bent om goed te richten, met je lodderoog
Het voelt bijna als een soort opluchtingquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Dat is natuurlijk ook wel vragen om het complete kwartetspel aan hepatitis ook hequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Iemand op RTL 4: "Carnaval vier je meestal met een kleine groep".... eeeh ik weet niet of die man het helemaal snapt, maar je staat al snel met een mannetje of 60-100 oksel aan oksel in een kroeg
Kerol! Sluit gezellig achter in de polonaise aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Supersukkel inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken jou beter dan jij denktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kent me beter dan je denkt. Ik zou er inderdaad geen ene flikker om geven als je ter aarde stort
Op dit ramptoeristen forum is dat volkomen logisch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef BeriBeri het volgende:
Eerst uitgebreid carnaval gaan vieren, erg belangrijk natuurlijk
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef polderturk het volgende:
We zijn de lul. Iedereen die carnaval heeft gevierd in quarantaine aub.
https://twitter.com/chrisklomp/status/1233153976532635653?s=20
Lodderoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lul nou niet, de enige reden dat je me zou missen is omdat je te lomp bent om goed te richten, met je lodderoog
Eens kijken wat het RIVM nu gaat doen. Eerste echte test.twitter:chrisklomp twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:16:33Bronnen vertellen (onafhankelijk van elkaar) dat besmette man op meerdere dagen op verschillende locaties carnaval heeft gevierd #corona reageer retweet
Het voordeel in Den Bosch is wel dat zowat iedereen daar met rood-wit-gele handschoenen aan loopt,dus verspreiding via de handen is al iets lastigerquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'
@puntjager hoe denk jij erover. Ik blijf wel thuisquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet de boodschappen hier om de hoek. Altijd rustig daar. Verder rest komt mijn vriendin van haar werk ook gelijk thuis en zijn we samen. Jij en ik zitten wel goed denk ik
Mooi toch. Eindelijk gebeurt er eens wat. Spannende tijden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Harlekien het volgende:
twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
Zak. Zeg dan wie je bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ken jou beter dan jij denkt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
Lekker wijf met die bril op NPO1.
Zou onderspuiten. Hoewel ik dan waarschijnlijk die bril zou missen. Met mn lodderoog. Dus dat is wel jammer
China is minder belangrijk deze dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
China slechts 19 nieuwe gevallen op 78000 besmettingen? Of ze verdienen een lintje voor een virus de kop in drukken of die getallen kloppen niet.
Whehehequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburg
Als je met die handschoenen aan je gezicht, krijg je het ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voordeel in Den Bosch is wel dat zowat iedereen daar met rood-wit-gele handschoenen aan loopt,dus verspreiding via de handen is al iets lastiger
Daar herken je wel de eckte zuiderling aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Lichte griepverschijnselen, maar hé, 'ik ga wel Carnaval vieren!'
Linkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.
Online ja, zoals hier... waarom hier niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Online circuleren ook foto's waarop te zien is dat de man in Tilburg op stap is.
Een ondernemer van 56, dat is meestal het type dat ervan overtuigd is dat regels voor hun anders zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
regelrecht tegen het RIVM advies in, je moet bellen, niet het zkh binnen wandelen
Het hele discrimineren van Chinezen is ook van de een op de andere dag over.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
China is minder belangrijk deze dagen.
twitter:rallyjef twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:16:11Life is all about priorities #CoronaVirusUpdates #corona #CoronavirusOutbreak #coronavragen #coronavirusus https://t.co/zWFGr3KItS reageer retweet
Nou, en dat dan online zetten....quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
China krijgt geen lintje van mij en de cijfers kloppen niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
China slechts 19 nieuwe gevallen op 78000 besmettingen? Of ze verdienen een lintje voor een virus de kop in drukken of die getallen kloppen niet.
Dus de reden dat ze er waren was dus niet zo spoedeisend...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Voordat Vacaloca ermee kwam is het woord "China" er al 5 topics niet meer gevallen ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Het hele discrimineren van Chinezen is ook van de een op de andere dag over.
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
Zou onderspuiten. Hoewel ik dan waarschijnlijk die bril zou missen. Met mn lodderoog. Dus dat is wel jammer
Vanaf vorige week toen ze aankondigden dat ze langzaam alles gingen opstarten daalden de cijfers spectaculair, zo'n geluk voor zequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
China krijgt geen lintje van mij en de cijfers kloppen niet.
"We reageerden chaotisch"quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Nee dat heet een klodderoog, prutserquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoog
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vanaf vorige week toen ze aankondigden dat ze langzaam alles gingen opstarten daalden de cijfers spectaculair, zo'n geluk voor ze
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.quote:
Mij is altijd verteld dat het een aangeboren afwijking was. Dankzij jouw post weet ik nu wel beter. Ik voel me vies en gebruiktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je zaad in je oog krijgt heb je de volgende dag wel een beetje een lodderoog
Ohw. Ik ben ook niet zo van de facials. Ik spuit het liever in haar mondje of in haar kontjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dat heet een klodderoog, prutser
Beetje vreemd omschreven, de SEH uitgang is na 21.00 uur de enige publieke in/uitgang dus ergens anders kunnen ze niet vandaan komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus de reden dat ze er waren was dus niet zo spoedeisend...![]()
Chatotisch reageren...![]()
Douchen helpt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat het een aangeboren afwijking was. Dankzij jouw post weet ik nu wel beter. Ik voel me vies en gebruikt
je spuit toch niet met je ogenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
wowquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-publiek~ad740256/
Juventus en Inter spelen zondag definitief zonder publiek
De topwedstrijd in de Italiaanse competitie tussen Juventus en Inter wordt zondag definitief zonder publiek gespeeld. Dat heeft de overkoepelende organisatie van de Serie A donderdag definitief bevestigd over de ontmoeting tussen de thuisspelende koploper uit Turijn en de nummer 3 uit Milaan.
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
China is minder belangrijk deze dagen.
Kweenie .... ben een meisje ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.
De apolocypse begint rustig.
Dat krijgt dan een klein kopje met: IN TILBURG 26 BESMETTINGEN, ook zijn er in China onderhand een kleine 100.000 doden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.
Nationalisme ftw.
Gaan we ook een keertje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit topic mag geloven gaan we allemaal dood.
dat wist je toch alquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is het klaar natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Totdat je over 2 maand door een verlaten landschap al zoekend naar enig voedsel bij zijn verblijfplaats aanstrompelt en hij je met een jachtgeweer beschiet.
De apolocypse begint rustig.
Neuh, hooguit een paar procentquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet toch met mn loensogen kijken waar ik spuit man! Denk toch eens na!!quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
Die zijn amper nog te krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Harlekien het volgende:
Kan ik alvast een ps4 bestellen voor tijdens de quarantaine / lockdown?
En ik stond al zo zwaar in de min.quote:
We wachten en tellen onze dagen tot de tijd ons zegt dat ze op is, en zullen achterlaten wat ons gegeven is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vertrouw volledig op de deskundigheid van @:Scrummie2.1 . Mijn morele kompas in helse Coronadagen.
Ik ga één van deze dagen flink instappenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
dat laatste volgens Bezos nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen in het leven wat iedereen weet. Je gaat dood en je betaalt belasting
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
er zijn niet genoeg testkitsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Gewoon een logisch gevolg van nieuwswaarde/afstand. Als er morgen bij jou een bom in de straat ontploft zal dat voor jou het belangrijkste nieuws zijn, voor een burger in Irak waar er dagelijks van alles ontploft zou het non-nieuws zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.
Nationalisme ftw.
Geef het tot na het weekendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Daar zou ik mee wachten tot tweede helft van dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ga één van deze dagen flink instappen
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandel
Ik zei het eerder al. Hollandse nuchterheid is een farce. Die is morgen overboord. Na het weekend zijn veel schappen al leeg. Denk aan pasta, rijst, schijtpapier en meer van zulks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Morgen en van het weekeind is het hysterisch in de supermarkten, zoals net voor kerst x 100
Met pindasausquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |