quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JorisvanDuin twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:37:55Deze twee vriendinnen komen zojuist de nachtingang van de spoedeisende hulp van het ETZ in Tilburg uitgelopen. Waren binnen toen ze hoorden dat de eerste besmette Nederlander in een Tilburgs ziekenhuis ligt. “We reageerden chaotisch en deden meteen mondkapjes op.” #corona https://t.co/YrSc3Pgoef reageer retweet
Die zijn amper nog te krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Harlekien het volgende:
Kan ik alvast een ps4 bestellen voor tijdens de quarantaine / lockdown?
En ik stond al zo zwaar in de min.quote:
We wachten en tellen onze dagen tot de tijd ons zegt dat ze op is, en zullen achterlaten wat ons gegeven is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vertrouw volledig op de deskundigheid van @:Scrummie2.1 . Mijn morele kompas in helse Coronadagen.
Ik ga één van deze dagen flink instappenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
dat laatste volgens Bezos nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen in het leven wat iedereen weet. Je gaat dood en je betaalt belasting
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En ik stond al zo zwaar in de min.
Jammer dat ik als notoire shortseller na eerdere misgoks het afgezworen heb om ooit nog short te gaan.
er zijn niet genoeg testkitsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Gewoon een logisch gevolg van nieuwswaarde/afstand. Als er morgen bij jou een bom in de straat ontploft zal dat voor jou het belangrijkste nieuws zijn, voor een burger in Irak waar er dagelijks van alles ontploft zou het non-nieuws zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu zitten we in de Nederlanders eerst modus. Als China nu met 100k doden komt pakt geen enkele krant dat op omdat alles om Tilburg draait.
Nationalisme ftw.
Geef het tot na het weekendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef Gia het volgende:
Verwacht dat morgenmiddag de 100 gevallen al overschreden zijn.
Mensen met een carnavalsgriepje, en dat zijn er jaarlijks veel, gaan massaal getest worden.
Griepverschijnselen en carnaval gevierd in Tilburg lijkt me al reden genoeg om te testen.
Daar zou ik mee wachten tot tweede helft van dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ga één van deze dagen flink instappen
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, ik heb al moeite met kiezen tussen een gehaktstaaf en een frikandel
Ik zei het eerder al. Hollandse nuchterheid is een farce. Die is morgen overboord. Na het weekend zijn veel schappen al leeg. Denk aan pasta, rijst, schijtpapier en meer van zulks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Morgen en van het weekeind is het hysterisch in de supermarkten, zoals net voor kerst x 100
Met pindasausquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Alsof ik niet kan kiezen. Dan kan je namelijk ongegeneerd allebei pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |