Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die mevrouw vanavond zei dat toch dat als je niest of hoest dat je dan pas het virus verspreid.
Haha ja of een all injury +5 kaartjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Pak aan, +30 conditie fitness card. Komen ze toch nog eens van pas :-)
Ik kom al niet zo vaak buiten maar mijn vriendin werkt gewoon op een verpleegafdeling. Niet heel groot ofzo. Ze doen daar aan hele goede hygienequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, juist jij zei dat hier paniek werd gezaaid.
Maar rustig blijven ademhalen. Niet te veel buiten komen. Dan komt het vast goed.
En als het je tijd is is het je tijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:18 schreef Jane het volgende:
Maar als hij zich toen nog niet ziek voelde, dan was hij niet besmettelijk. Volgens het RIVM, toch?
Mmmmwoah, dan onderschat jij die klapjosti's daar in het Zuipden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
nederland censuurland #BVDquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hoezo is dat account opeens weg
La Peste.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avonds
Dat jij het krijgt zou echt een lot uit de loterij zijn. De rest van ons krijgt het gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kom al niet zo vaak buiten maar mijn vriendin werkt gewoon op een verpleegafdeling. Niet heel groot ofzo. Ze doen daar aan hele goede hygiene
Dat zijn de ergsten ....quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
Nu zit ik niet zo in het carnaval maar iemand van 56 zal nu ook weer niet hossend tot 2 uur s´nachts in 5 verschillende tenten staan. Misschien gewoon in het verenigingsleven aan een wagen gewerkt en in een paar optochten meegelopen. Het is niet zo dat nu ineens 1000den Brabanders besmet zouden zijn.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Zolang dat virus maar onder de rivieren blijft, dan is de patat-friet discussie ook opgelost
Mwoah, misschien vond oom Fladdermier dit account wel weer genoeg en is ie gewoon weer op de Amerikaanse verkiezingen gezet.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Zolang dat virus maar onder de rivieren blijft, dan is de patat-friet discussie ook opgelost
Mijn vriendin is heel erg strict met Hygiene op haar afdeling. Die hebben daar ook hele pakken liggen voor als er Noro is enzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat jij het krijgt zou echt een lot uit de loterij zijn. De rest van ons krijgt het gewoon
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Remco het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Carnaval in Den Bosch is gewoon bieren in kroegjes en op straat. Weinig hossen aan. Van sochtends tot s avonds
Ja het carnaval is voor het verspreiden van ziektes inderdaad een walhallaquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.
Ik ben 60 jaar. Ben 4 middagen Carnaval wezen vieren. Heb per dag zo'n 3 tot 8 kroegen bezocht.
In die kroegen wisselt het ook nog eens van bezoekers. De ene gaat, de andere neemt zijn/haar plaats in. Dat gaat meestal in groepjes. Neem dan nog de dikke rijen mensen, welke buiten staan te wachten om die leuke kroeg in te kunnen. Het gaat sneller dan je denkt
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is heel erg strict met Hygiene op haar afdeling. Die hebben daar ook hele pakken liggen voor als er Noro is enzo
Was dit niet niet de user die vaak thuis bleef?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Misschien was hij wel de gangmaker van de avond.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is een ondernemer toch? Dat zijn meestal de grootste idioten.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik doe mee aan carnaval (Welles waar in Bergen op Zoom), en ja met mensen van die leeftijd gebeurt dat.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mmmmwoah, dan onderschat jij die klapjosti's daar in het Zuipden.
quote:
Okee okee, ik heb duidelijk nog nooit carnaval gevierdquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Carnaval viert. Maar zal uitleggen hoe snel je heel veel mensen "ontmoet'.
Ik ben 60 jaar. Ben 4 middagen Carnaval wezen vieren. Heb per dag zo'n 3 tot 8 kroegen bezocht.
In die kroegen wisselt het ook nog eens van bezoekers. De ene gaat, de andere neemt zijn/haar plaats in. Dat gaat meestal in groepjes. Neem dan nog de dikke rijen mensen, welke buiten staan te wachten om die leuke kroeg in te kunnen. Het gaat sneller dan je denkt
quote:EINDHOVEN - De man uit Loon op Zand die besmet is met het coronavirus vierde afgelopen dagen carnaval in Tilburg. Dat melden verschillende bronnen aan Omroep Brabant. Online circuleren ook foto's waarop te zien dat de man in Tilburg op stap is.
https://www.omroepbrabant(...)-carnaval-in-Tilburg
Jawel, maar niet vaak. Ik ben huisman. Ga 2x per week naar mijn ouders. Dat is het wel zo'n beetje. Gelukkig doe ik wel aan sport. Heb thuis verschillende apparaten staan. Eet gezond, rook niet, drink niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je komt zelf toch ook wel eens buiten?
@Minimunt had twee Caddy-bestelauto's waterflessen gehaald vertelde ie. In Duitsland nota benequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe kan dit we hebben corona in Nederland en er komt nog steeds gewoon water uit de kraan
Juist, bruggen opblazen en klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Hoezo zijn er dan weer foto's van... who cares about privacyquote:
Pics van die vent??quote:
Ik piemeljog ook elke dag een endje, maar ik weet niet of dat een garantie is dat je niet besmet raaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet vaak. Ik ben huisman. Ga 2x per week naar mijn ouders. Dat is het wel zo'n beetje. Gelukkig doe ik wel aan sport. Heb thuis verschillende apparaten staan. Eet gezond, rook niet, drink niet.
twitter:Juupie3 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:53@JohnEdelweiss1 Alaaf, trek de blikken bier maar weer open, we gaan nog een weekske in quarantaine! #corona #carnaval https://t.co/QkYLZijDje reageer retweet
Moet je eens doen. En dan niet vrijdag- of zaterdagavond/nacht, want dan komen de mensen van boven de grote rivieren en die gedragen zich wat vaker compleet mongoolquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:34 schreef Remco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee okee, ik heb duidelijk nog nooit carnaval gevierd
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Harlekien het volgende:
twitter:Juupie3 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:06:53@:JohnEdelweiss1 Alaaf, trek de blikken bier maar weer open, we gaan nog een weekske in quarantaine! #corona #carnaval https://t.co/QkYLZijDje reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat, voor Nederland, in godsnaam hopen dat het Johan Vlemmix is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Laat, voor Nederland, in godsnaam hopen dat het Johan Vlemmix is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |