quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
• Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)quote:Coronavirussen
De coronavirussen is een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.
Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.
Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.
Bron
Mondkapjes werken niet bij burgers, wel bij medici. Handen wassen moet je doen zoals de handwasmevrouw voor doet en tilburg is ground zero.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Oerbeer het volgende: Hallo zeg. Ik ben net klaar met het doorlezen van #80 in de reeks, zijn er alweer 6 meer geworden. Dat ga ik niet meer allemaal doorspitten hoor dus is er nog iets benoemenswaardig voorgevallen?
Schande. Dat je nu met vakantie gaat. Fucking egoistisch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:52 schreef TheGentleman het volgende: Even tussendoor he, mijn moeder is naar gran canaria geweest, en die is op schiphol geen moment gescreend of wat dan ook. Er is haar niks gevraagd zelfs. Niks niet.
Je weet dat Tilburg aan de andere kant van Brabant ligt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Jojoke het volgende:
Als die Jacco gelijk had over deze Noord-Brabander, dan heeft hij misschien ook gelijk in zijn andere tweets.twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:28:50Er zijn onafhankelijke bronnen die me vertellen dat er een meer dan normaal aantal gevallen van longontsteking en griepachtige ziekte is in Noord-Brabant. Vooral driehoek Gemert-Veghel-Uden. Ik probeer erachter te komen of er getest wordt. #COVID19 . Geen bevestigde gevallen. reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 08:26:14Second pt with suspicious pneumonia in the Netherlands (male in his 30s) lives in/around Veghel / Uden. Not sure GGD’s will be testing him. All the information is from one former colleague, who wants to remain anonymous. Looks like GGds is failing. #corona #COVIDー19 reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:25:51Unfortunately I do not have any more info about the pneumonia cases in Veghel/Uden now. If #coronavirus, then the (local) epidemic will start in about 4-8 days. 2 Highly suspicious cases
o ✈️ history. If I have more info I will post it.In recommend to watch #coronavragen reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:28:50Er zijn onafhankelijke bronnen die me vertellen dat er een meer dan normaal aantal gevallen van longontsteking en griepachtige ziekte is in Noord-Brabant. Vooral driehoek Gemert-Veghel-Uden. Ik probeer erachter te komen of er getest wordt. #COVID19 . Geen bevestigde gevallen. reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 08:26:14Second pt with suspicious pneumonia in the Netherlands (male in his 30s) lives in/around Veghel / Uden. Not sure GGD’s will be testing him. All the information is from one former colleague, who wants to remain anonymous. Looks like GGds is failing. #corona #COVIDー19 reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:25:51Unfortunately I do not have any more info about the pneumonia cases in Veghel/Uden now. If #coronavirus, then the (local) epidemic will start in about 4-8 days. 2 Highly suspicious cases
o ✈️ history. If I have more info I will post it.In recommend to watch #coronavragen reageer retweet
We hebben San Marino verslagen!!! Net iets eerder.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 21:52:53BREAKING: San Marino, one of the world's smallest countries and surrounded by Italy, reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ja FOK! heeft het een beetje zwaar momenteelquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef Jojoke het volgende:
Bedankt, mijn internet is tergend traag.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Oerbeer het volgende:
Hallo zeg. Ik ben net klaar met het doorlezen van #80 in de reeks, zijn er alweer 6 7 meer geworden. Dat ga ik niet meer allemaal doorspitten hoor dus is er nog iets benoemenswaardig voorgevallen?
Misschien iemand uit Uden of omgeving die ook in Noord-Italië is geweest? Jacco had gelijk over het eerste geval, dus ik neem deze berichten nu ook serieus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet dat Tilburg aan de andere kant van Brabant ligt?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:57 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Oerbeer het volgende: Hallo zeg. Ik ben net klaar met het doorlezen van #80 in de reeks, zijn er alweer 6 meer geworden. Dat ga ik niet meer allemaal doorspitten hoor dus is er nog iets benoemenswaardig voorgevallen?
Dankquote:Mondkapjes werken niet bij burgers, wel bij medici. Handen wassen moet je doen zoals de handwasmevrouw voor doet en tilburg is ground zero.
Nieuwe beurskrach. Het begin van de financiele reset.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
De Amerikaanse aandelenkoersen zijn heel hard aan het kelderen.
Dat doen ze de hele week al, maar vandaag is een dieprode dag.
Elke aandelenkoersquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Onze profeetquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
wie heeft het voorspeld?
Zwaarste crash sinds financiele crisis 2008 las ik ergens. Damn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
INSTAPMOMENTquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
profeet mohammed(vzmh)quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Onze profeet( dat hij in vrede mag rusten)
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Dit lijkt wel geregisseerd. Dat briefje. Iemand denkt dat dit toeval is?
Wat zijn we ook een heerlijk nuchter volk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Tengano het volgende:
Ik woon toevallig in Tilburg en ben net even met de hond gaan wandelen. Ik geloofde mijn ogen niet, want er staat nu al een rij voor de LIDL. #hamsteren
Gaat sowieso nog verder naar beneden als meer steden in de VS cases krijgen en het daar lokaal ook bedrijven gaat schaden.quote:
tuurlijk, plak een tiisue op je toetquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef KingRadler het volgende:
Kan je mondkapjes ook zelf maken?
Geen hond die dit programma heeft gezien gelooft dat er ook maar enige spontaniteit was...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Klasse, maar was die vanavond nog tot zo laat open ja?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij. Ben toch naar school geweest in Tilburg.
Misschien kan ik dan beter contant geld pinnen ipv eten inslaan..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Nieuwe beurskrach. Het begin van de financiele reset.
Die gaan allemaal Kordaat optreden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Tengano het volgende:
Ik woon toevallig in Tilburg en ben net even met de hond gaan wandelen. Ik geloofde mijn ogen niet, want er staat nu al een rij voor de LIDL. #hamsteren
Komen mensen nog dieper in de ziektekostenschulden daar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat sowieso nog verder naar beneden als meer steden in de VS cases krijgen en het daar lokaal ook bedrijven gaat schaden.
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.
Welk briefje?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Portugal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef dodoria het volgende:
Welke landen met een goede gezondheidszorg hebben eigenlijk nog geen besmetting? Is Ierland de enige?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:03 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die gaan allemaal Kordaat optreden?
Portugal ook nog geen besmetting gemeld, maar volgens mij is hun gezondheidszorg niet heel erg goed. Ze sporen iig niet actief op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef dodoria het volgende:
Welke landen met een goede gezondheidszorg hebben eigenlijk nog geen besmetting? Is Ierland de enige?
Het briefje kwam ook precies op het juiste moment. Nadat de meeste informatie was verstrekt, maar met nog wel voldoende tijd om erop te reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrij overduidelijk, ook 'opeens' een speciaal programma ervoor inclusief de Minister van Volksgezondheid. Bruno Bruins zat het gewoon te rekken tot die het eindelijk mocht zeggen.
ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef Jojoke het volgende:
Bedankt, mijn internet is tergend traag.![]()
Nog even de laatste post.
Als die Jacco gelijk had over deze Noord-Brabander, dan heeft hij misschien ook gelijk in zijn andere tweets.twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:28:50Er zijn onafhankelijke bronnen die me vertellen dat er een meer dan normaal aantal gevallen van longontsteking en griepachtige ziekte is in Noord-Brabant. Vooral driehoek Gemert-Veghel-Uden. Ik probeer erachter te komen of er getest wordt. #COVID19 . Geen bevestigde gevallen. reageer retweet
Ik zou er een stille mars voor houden.quote:
450 euroquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:06 schreef Lafoy het volgende:
Ik heb 20 mondkapjes en 400 ML handgel totaal, kopen anyone??
Herstel zal wel even durenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Had ik maar Cash![]()
![]()
![]()
Morgenmiddag net voor sluiting kopen dan wachten en langzaamaan rijk worden,
Fok is besmet gheghequote:
Had toch wel schiphol/amsterdam verwacht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Brabant was na Limburg toch de ultieme plek waar dit moest beginnen.
Misschien wist iedereen het, behalve hijquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:04 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.
Zeker net na de carnaval jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Brabant was na Limburg toch de ultieme plek waar dit moest beginnen.
Verrassingquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien wist iedereen het, behalve hij
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:06:29Elisabeth TweeSteden Ziekenhuis in crisisberaad na opname patiënt met coronavirus https://t.co/z5CNON4bxD reageer retweet
Ik ga met dingen gooien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou er een stille mars voor houden.
Soort surprise partyquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien wist iedereen het, behalve hij
Fik erin.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:06:29Elisabeth TweeSteden Ziekenhuis in crisisberaad na opname patiënt met coronavirus https://t.co/z5CNON4bxD reageer retweet
String over je hoofdquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef KingRadler het volgende:
Kan je mondkapjes ook zelf maken?
Mag toch hopen dat ze de protocollen klaar hadden liggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Lijkt me ook een kwestie van tijd met die grens met Spanje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
Portugal ook nog geen besmetting gemeld, maar volgens mij is hun gezondheidszorg niet heel erg goed. Ze sporen iig niet actief op.
zoals verwacht,jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Rutte Opkutte!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We vallen toch niet net buiten de top 50 eh?
#RutteOprotten
Sla Rotterdam over als het ff kanquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:11 schreef Tengano het volgende:
Ik gok dus Tilburg, Breda, Dordrecht en dan oversteken naar het Rotterdam homofestijn.
Ik mag hopen dat ze de afgelopen dagen alvast de protocollen uit de kast hebben gehaald en even hebben doorgenomen. Dit kan toch niet als een verrassing komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit keer even nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sla Rotterdam over als het ff kan
Er is al een zaak in Noord-Ierland.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:11 schreef dodoria het volgende:
[..]
Lijkt me ook een kwestie van tijd met die grens met Spanje.
Dan zou ik liever in Ierland zitten, al hebben ze net 4 jaar geroepen geen harde border te willen... daar hebben ze nu misschien wel een beetje spijt van 🙈
Dan krijg je de woede van @Greys over je heenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:11 schreef Tengano het volgende:
Ik gok dus Tilburg, Breda, Dordrecht en dan oversteken naar het Rotterdam homofestijn.
Genoeg gay bars waar het virus zijn ding kan doenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Morgen de eerste in NL.
Niet in Limburg trouwens, maar in Brabant. Je leest het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:19 schreef Salina het volgende:
Ik ook.
Ik gok Eindhoven, lekker veel internationale studenten. Of Tilburg.
wiet is daar legaal, die zijn te stoned om het te beseffenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
Portugal ook nog geen besmetting gemeld, maar volgens mij is hun gezondheidszorg niet heel erg goed. Ze sporen iig niet actief op.
Ziekenhuismedewerker uit Tilburg gespot.quote:
Zit je lekker in je kelder?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Goed nieuws?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Waarom zou je daar gaan werken dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiële waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik werk daar inmiddels al een 9 maanden niet meer. Maar de meeste zijn ouderen met een vast contract die er content mee zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan werken dan?
Je gaat dood, we gaan allemaal doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Historie hoor. Hét fragment waarop iemand in een studio hoorde dat iemand in Tilburg positief getest heeftquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:04 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.
Kom lekker naar de Lidl morgen. Blikvoer inslaan, straks zitte we allemaal 2 maand vast in huisquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
Klinkt Amerikaansquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiële waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
Goeie timing wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
Dat wordt voornamelijk aangewakkert door een paar droeftoeters. In het dierenrijk zouden die allang zijn uitgeroeid..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
Goed nieuws?
Ik zei vanmiddag al dat sommigen erop hoopten
twitter:brabantsdagblad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:18:32Man met coronavirus komt uit Loon op Zand, woensdag al opgenomen in ETZ in Tilburg https://t.co/yWThxWdClZ reageer retweet
Die heeft dus weer vanalles kunnen besmetten in de tijd dat hij in het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:18 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt niet
Exact.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.
Hopelijk zijn we nu nog op tijd om Chinese en Italiaanse toestanden te voorkomen. Tijd voor de Duitse aanpak.
Ik kom de deur niet meer uit!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo ziet Tilburg er nu al uit.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:03:51U.S. markets are on track for the worst week since the 2009 financial crisis https://t.co/BubPr1fsEB reageer retweet
wat??quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:brabantsdagblad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:18:32Man met coronavirus komt uit Loon op Zand, woensdag al opgenomen in ETZ in Tilburg https://t.co/yWThxWdClZ reageer retweet
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die heeft dus weer vanalles kunnen besmetten in de tijd dat hij in het ziekenhuis was.![]()
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daarquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs San Marino
https://www.sanmarinortv.(...)ebbraio-2020-a184304
Hij zou de 21ste terug zijn uit Italie volgens mijn informatiequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...
Kans van 1 op 30.000quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daar
Heel NL is fuckedquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...
Die is geen 88quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daar
twitter:bibabouke twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:08:07Ik loop hier alleen In een doodstille stad Ik heb eigenlijk nooit last Van Corona gehad Maar de mensen ze hoesten Mijn hoofd voelt nu licht En dan denk ik aan Tilburg Want dat gaat zo dicht reageer retweet
tankstationquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
WEET IEMAND WAAR IK ZO LAAT NOG GOEDEREN IN KAN SLAAN?
NACHTWINKELquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
AH to go op stationquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bibabouke twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:08:07Ik loop hier alleen In een doodstille stad Ik heb eigenlijk nooit last Van Corona gehad Maar de mensen ze hoesten Mijn hoofd voelt nu licht En dan denk ik aan Tilburg Want dat gaat zo dicht reageer retweet
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:23:07RIVM: 'Contacten van Tilburgse coronapatiënt moeten in quarantaine' https://t.co/X8DiK0QY5g reageer retweet
RIP Holle Bolle Gijsquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef hollandia02 het volgende:
Loon op Zand, dat is de gemeente waarin de Efteling gelegen is...
En voor het RIVM dit liedjequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zelfs het RIVM geeft het nu toe.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)navirus-in-nederland
Dat deden we toch alquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
Gaan we nu ook discrimineren tegen mensen uit Tilburg?
.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:23:07RIVM: 'Contacten van Tilburgse coronapatiënt moeten in quarantaine' https://t.co/X8DiK0QY5g reageer retweet
SNEL NAAR EEN AH TO GOquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
We hadden dit jaar carnaval moeten afschaffen. Waarom hebben we dit niet kunnen bedenken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef dodoria het volgende:
-heeft u carnaval gevierd?
Ja
-hoeveel mensen heeft u getongd?
20
-weet u hun namen?
Nee, maar één was verkleed als banaan en één was verkleed als het monster van stranger things. -ok, we zullen contact met hen opnemen...
Voorkomen is beter dan Tilburg bekt niet zo lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef hole1988 het volgende:
Loopt daar wel uit de hand, zo lidl bij lidl bij lidl...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef Tengano het volgende:
De sfeer hier bij de LIDL in Tilburg begint steeds onaangenamer te worden.
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
quote:
Too soon?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef Tengano het volgende:
De sfeer hier bij de LIDL in Tilburg begint steeds onaangenamer te worden.
[ afbeelding ]
Ik sluit me aan bij KOZP.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hadden dit jaar carnaval moeten afschaffen. Waarom hebben we dit niet kunnen bedenken?
In welke tijdszone ligt Tilburg eigenlijk?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef hjansen82 het volgende:
Evacuatie Tilburg begonnen
[ afbeelding ]
Wielerronde UAE in quarantaine voor nu, met toprenners als Froome en Groenewegen.twitter:inrng twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:20:19La Gazzetta writes two UAE Emirates masseurs reported feeling unwell, people being asked to remain in hotel by Abu Dhabi authorities so they can be tested https://t.co/XwBylFE2Yo (🇮🇹) reageer retweet
wtf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
Wielerronde UAE in quarantaine voor nu, met toprenners als Froome en Groenewegen.twitter:inrng twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:20:19La Gazzetta writes two UAE Emirates masseurs reported feeling unwell, people being asked to remain in hotel by Abu Dhabi authorities so they can be tested https://t.co/XwBylFE2Yo (🇮🇹) reageer retweet
Met een maand even wat KLM aandelen binnen hengelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:30 schreef Rodgrod het volgende:
Aandelen even 5,69% gedaald. En dit is dan gewoon een Amerikaans nutsbedrijf
Ik zou voor Lufthansa gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een maand even wat KLM aandelen binnen hengelen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Man zegt dat hij teruggekomen is en toen ziek is geworden. Geen woord over carnaval
https://www.omroepbrabant(...)en-doorgeven-aan-GGDquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Collide het volgende:
Geeltje op dat deze man Carnaval heeft gevierd.
waar is dat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef Tengano het volgende:
Als ik het zo zie, zijn morgen de schappen weg leeg denk ik.
[ afbeelding ]
Maar zn zoon wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Man zegt dat hij teruggekomen is en toen ziek is geworden. Geen woord over carnaval
Tottenham, Londen, 2011quote:
hihahoquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tottenham, Londen, 2011
Tilburg, 2020
Het is allemaal de schuld van Italie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Nielsch het volgende:
En dankzij al die carnavalmongolen heeft straks heel NL het...
Aldus het nieuws van 27 februari. Oh Jeej. Is het al weer 27 februari?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een avondje:
Coronavirus in Nederland
Amerikaanse beurzen flink onderuit
Vijftig Turkse militairen dood door een Russisch bombardement.
Nou volgens mij was het china waar één of andere ongewassen idioot dacht dat het wel slim was om gordeldier te etenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Italie.
Ik werk in Tilly, op de groepsapp komen nog wel slechtere dingen langsquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn ene kind woont daar ... dus niet too soon maar gewoon helemaal niet ...
SerhatGodquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
deze is beter
Dit rijmt beter op Corona
Had ik al gezegd dat ik 29 kilo rijst in huis heb?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
Uitgeprocedeerde Somaliër gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik 29 kilo rijst in huis heb?
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Nielsch het volgende:
En dankzij al die carnavalmongolen heeft straks heel NLBrabant het...
Wat was je adres ookalweer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik 29 kilo rijst in huis heb?
[ afbeelding ]
Wat voor zin zou dat hebben in een land met de bevolkinsdichtheid en interne vervlochtenheid van Nederland? We lopen op z'n minst dagen achter de feiten aan als gevolg van de incubatietijd alleen al. (Nog eens verergerd door enorm passieve/afwachtende houding van RIVM en GGD's.)quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:04 schreef Confetti het volgende:
We hebben een nationale noodtoestand nodig om aangewezen gebieden snel te kunnen afzetten.
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:39:27Coronavirus zet duel Willem II - FC Groningen op losse schroeven https://t.co/bKenlMClYn reageer retweet
Vrij snel dat gedoe met Iran, daarna dit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:39 schreef Xenorium het volgende:
Gaat lekker 2020, was het maar nog steeds 2019..
Niet te vergeten:quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een avondje:
Coronavirus in Nederland
Neeeee! Niet het duel Willem II - FC Groningen! Tyfushoerenwereld!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:39:27Coronavirus zet duel Willem II - FC Groningen op losse schroeven https://t.co/bKenlMClYn reageer retweet
De beste man komt uit Loon op Zand.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Gooi maar door alsjeblieftquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk in Tilly, op de groepsapp komen nog wel slechtere dingen langs
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef Remco het volgende:
Extra journaal op NPO 1
Met Amber Brandsen![]()
Altijd fijn, een beetje goed nieuws om de pijn te verzachten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Niet te vergeten:
Ajax uit de EL
Kan het niet Groningen worden gespeeld?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Speel die pot anders gewoon zonder publiekquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Kom maar doorquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk in Tilly, op de groepsapp komen nog wel slechtere dingen langs
Het gaat niet lukken om alles bij te lezen. Dat laatste ook wel zorgelijk. Eigenlijk alles wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een avondje:
Coronavirus in Nederland
Waarom vind men dit zo belangrijk? Zo'n duel kan toch worden uitgesteld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Er waren twee Willems getest. Willem I was negatief. Bij Willem II was het raak.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Vasten schijnt goed te zijn voor het immuunsysteem. Dus..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:41 schreef StephanL het volgende:
Heb geen voorraad nodig, heb vet zat.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef HoldOnTight het volgende:
Het staat verdeeld over de zolder en in de slaapkamer. Ziet er niet uit, eerlijk gezegd... ;-)
Ja maar ik durf ze niet te beledigen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Italië is het Wuhan van Europa. Kut Italianen.
Voorspelling zat er KLOP op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:42 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Vanavond om 22u krijgen we BREAKING nieuws
Heb altijd 27/2 in gedachten gehad en 9 maart voor de eerste dode.
twitter:arabnews twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:39:10@Moi_kuw @emirates @OIC_OCI @DarAlIftaEng @HajMinistry @WHO @KocOfficial #BREAKING: #UAETour canceled after two Italian cyclists have #coronavirus diagnosed #UAETour2020 https://t.co/ys0mPX0DLO https://t.co/WNUsUsREsQ reageer retweet
80 is wel redelijk karig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voorspelling zat er KLOP op.
Eerste dode zal vallen op 9/3 en tegen die tijd zijn er in NL al 80 besmettingen.
nopequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:45 schreef Collide het volgende:
Zijn de nationale luchthavens al op slot??????
Hoeveel maanden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:41 schreef StephanL het volgende:
Heb geen voorraad nodig, heb vet zat.
WTFquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef THEFXR het volgende:
zo, die gast is even de mond gesnoerd!
https://twitter.com/cardio_jacco
Die zal wel even op het matje moeten komen inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef THEFXR het volgende:
Wat is hier gebeurt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef THEFXR het volgende:
Netjes! Glazen bol, gelekt draaiboek, familie van Jomanda, hoe kunnen we dit duiden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voorspelling zat er KLOP op.
Eerste dode zal vallen op 9/3 en tegen die tijd zijn er in NL al 80 besmettingen.
We hebben hier in den haag het corona hotelquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef hjansen82 het volgende:
In de gezelligste straat van Nederland.
[ afbeelding ]
Is dit Noord-Korea?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef THEFXR het volgende:
Wat??quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:47 schreef THEFXR het volgende:
zo, die gast is de mond gesnoerd
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:44:15De coronapatiënt in Tilburg komt uit Loon op Zand en is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vandaag is hij getest op het virus. Volg de updates in ons liveblog. https://t.co/KpUkDVLVB3 reageer retweet
quote:Minister Bruins: 'Man is twee keer positief getest'
De patiënt die in Tilburg is opgenomen met het coronavirus is twee keer positief getest op het virus, zegt minister Bruno Bruins voor Medische Zorg in Nieuwsuur. Dat is protocol, om fouten te voorkomen.
Bruins hoorde in een uitzending van de NOS van het besmettingsgeval en maakte dat live bekend. Dat het RIVM al snel daarna een tweet met een video kon publiceren, verklaart Bruins uit het feit dat het RIVM dat mogelijk heeft voorbereid tussen de eerste positieve test en de tweede in.
De minister zei later dat de man aanspreekbaar is. Morgen hoopt hij de eerste resultaten uit het contactonderzoek bekend te kunnen maken.
Wie is dat?quote:
Gemiddeldes berekenenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:47 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Netjes! Glazen bol, gelekt draaiboek, familie van Jomanda, hoe kunnen we dit duiden?
Dan had je nog even je aandelen kunnen verkopenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:39 schreef Xenorium het volgende:
Gaat lekker 2020, was het maar nog steeds 2019..
Hebben jullie daar in Den Haag het Coronahotel?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben hier in den haag het corona hotel
Tuurlijk wel, over een maand is dit wel klaar hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:47 schreef KingRoland het volgende:
ESF niet door
EK niet door
OS niet door
Achteraf vonden ze het zelf ook een mediadrama van Andrew proporties blijkbaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:44:15De coronapatiënt in Tilburg komt uit Loon op Zand en is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vandaag is hij getest op het virus. Volg de updates in ons liveblog. https://t.co/KpUkDVLVB3 reageer retweet
Jezus. Is dat account opgeslagen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef THEFXR het volgende:
Laat je diploma eens zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, over een maand is dit wel klaar hoor.
samenvatting?? account is weg///quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jezus. Is dat account opgeslagen?
Oh dat komt wel goed met alleen water. Alleen zal je energie drastisch kelderen omdat je geen makkelijk verteerbare suikers binnenkrijgt maar het moet doen met je vet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
2 maanden moet wel lukken. Weet niet of je van alleen water dan kan leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik baseer me op ervaringen uit het verleden. Top van epidemie in ja uari/februari en als het lente wordt is het snel afgelopen met die griepvarianten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat je diploma eens zien.
jij hebt niet eens een opleiding gevolgdquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, over een maand is dit wel klaar hoor.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef Charlies het volgende:
[..]
samenvatting?? account is weg///
Komt wel goed hoor ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed met alleen water. Alleen zal je energie drastisch kelderen omdat je geen makkelijk verteerbare suikers binnenkrijgt maar het moet doen met je vet.
Lol en ik vanmiddag op het werk grappen dat ze het in die uitzending bekend gingen maken dat we een geval hadden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:44:15De coronapatiënt in Tilburg komt uit Loon op Zand en is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vandaag is hij getest op het virus. Volg de updates in ons liveblog. https://t.co/KpUkDVLVB3 reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef Charlies het volgende:
[..]
Hij had het al 2 dagen er over dat er een corona patiënt in Tilburg lag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:50 schreef Charlies het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:46 schreef Momo het volgende:
twitter:arabnews twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:39:10@:Moi_kuw @:emirates @:OIC_OCI @:DarAlIftaEng @:HajMinistry @:WHO @:KocOfficial #BREAKING: #UAETour canceled after two Italian cyclists have #coronavirus diagnosed #UAETour2020 https://t.co/ys0mPX0DLO https://t.co/WNUsUsREsQ reageer retweet
Die twitterde al over een mogelijke besmetting aldaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef einzeinz het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan dat Twitter-account?
Beetje respect voor onze cultuur he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Nielsch het volgende:
En dankzij al die carnavalmongolen heeft straks heel NL het...
Paar dagen in NL rondgelopen dus...quote:
Hij twitterde al eerder over gevallen in NL. Ook in Veghel, Gemert.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef einzeinz het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan dat Twitter-account?
Jawel hoor, anders had ik nu niet zo’n goedbetaalde baanquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een opleiding gevolgd
Zat die kerel achter dat Twitter-account?quote:
Had het gezien twee dagen geleden. Benieuwd of dit een ander patient is of dat de overheid het twee dagen in de doofpot heeft gestopt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij had het al 2 dagen er over dat er een corona patiënt in Tilburg lag.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef Collide het volgende:
De Efteling is ook tijdelijk gesloten.Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
Nice! Heb je screenshots gemaakt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit account staat op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |