wie heeft het voorspeld?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt hilarisch (en toch ook een beetje treurig) dat hier gewoon al voorspeld was dat dit ging gebeuren, precies zoals het gebeurde.
gast, het is griep met HIVquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wereldwijd word elk jaar tussen de 5 en 10% van de wereldbevolking geïnfecteerd met Influenza,
Elk jaar krijgen 820,000 Nederlanders griep (Ongeveer Amsterdam),
Tijdens een gemiddelde griepepidemie sterven in Nederland 250 tot 2500 direct of indirect aan de griep.
En nu gaan wij onszelf zorgen maken?
Sterftecijfer voor de griep in Nederland ligt dus tussen de 0,03 en 0,3%quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wereldwijd word elk jaar tussen de 5 en 10% van de wereldbevolking geïnfecteerd met Influenza,
Tijdens een gemiddelde griepepidemie sterven in Nederland 250 tot 2500 direct of indirect aan de griep.
Het klinkt altijd net alsof zo iemand dan helemaal niet meer aanspreekbaar is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:49 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat valt hieraan te onderzoeken dan?
Ze sluiten net een heel dorp met 1000 man af, net naast limburg, dat zie je niet met de griepquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
Heeft u carnaval gevierd? Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:49 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat valt hieraan te onderzoeken dan?
Nee tweesteden is filiaal in West.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is toch één tegenwoordig. Ik neem aan de locatie op Zuid
Vroeg ik me inderdaad ook al afquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heeft u carnaval gevierd? Ja
Oke onderzocht
Ja, Greys dus (zie hierboven ergens).quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
wie heeft het voorspeld?
Oké, en nu?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:52 schreef TheGentleman het volgende:
Even tussendoor he, mijn moeder is naar gran canaria geweest, en die is op schiphol geen moment gescreend of wat dan ook. Er is haar niks gevraagd zelfs. Niks niet.
Jeetje, heftig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:52 schreef TheGentleman het volgende:
Even tussendoor he, mijn moeder is naar gran canaria geweest, en die is op schiphol geen moment gescreend of wat dan ook. Er is haar niks gevraagd zelfs. Niks niet.
Italië ligt dan ook een stuk dichter bij Nederland dan China.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer Italië als bron, die cluster heeft zich daar lekker uit kunnen bouwen.
Echt koud is het daar niettwitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 21:44:54🇦🇪 #UAEtourWe have taken note of the cancellation of the UAE Tour due to the occurence of the coronavirus. We wish all the people involved the very best, awaiting further developments. reageer retweet
Verdomde spaghettivreters ook altijd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer Italië als bron, die cluster heeft zich daar lekker uit kunnen bouwen.
Zo ziet Tilburg er nu al uit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:50 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Morgenvroeg gaan de gordijnen open en dan
[ afbeelding ]
Besmetting lijkt ook sneller en er is natuurlijk nog geen immuniteit. Potentie dat het muteert in een agressievere vorm, etc.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Sterftecijfer voor de griep in Nederland ligt dus tussen de 0,03 en 0,3%
Voor Covid19 lijkt het toch een behoorlijke factor hoger te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |