Ziekenhuismedewerker uit Tilburg gespot.quote:
Zit je lekker in je kelder?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Goed nieuws?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Waarom zou je daar gaan werken dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiėle waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik werk daar inmiddels al een 9 maanden niet meer. Maar de meeste zijn ouderen met een vast contract die er content mee zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan werken dan?
Je gaat dood, we gaan allemaal doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historie hoor. Hét fragment waarop iemand in een studio hoorde dat iemand in Tilburg positief getest heeftquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:04 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.
Kom lekker naar de Lidl morgen. Blikvoer inslaan, straks zitte we allemaal 2 maand vast in huisquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
Klinkt Amerikaansquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiėle waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
Goeie timing wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
Dat wordt voornamelijk aangewakkert door een paar droeftoeters. In het dierenrijk zouden die allang zijn uitgeroeid..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
Goed nieuws?
Ik zei vanmiddag al dat sommigen erop hoopten
twitter:brabantsdagblad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:18:32Man met coronavirus komt uit Loon op Zand, woensdag al opgenomen in ETZ in Tilburg https://t.co/yWThxWdClZ reageer retweet
Die heeft dus weer vanalles kunnen besmetten in de tijd dat hij in het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:18 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt niet
Exact.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.
Hopelijk zijn we nu nog op tijd om Chinese en Italiaanse toestanden te voorkomen. Tijd voor de Duitse aanpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |