Voor mezelf wou ik alvast een Corona Survivor topic aanmakenquote:
Mijn ikzitalaandezuurstoftopic is zelfs geslotenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor mezelf wou ik alvast een Corona Survivor topic aanmakenmaar daar wacht ik nog ff mee.
Daar zat ik ook al te denken. Mensen gaan nu in ieder geval helemaal in hun telefoon wonen. Was/is in Sjina ook al zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Zou Corona voor Fok! misschien Big Brotherachtige proporties kunnen aannemen?
twitter:lawiltvank twitterde op woensdag 26-02-2020 om 09:21:50Vriend van mijn zoon is ziek terug gekomen uit Venetië. #CoronavirusOutbreak.Omdat hij nog geen huisarts heeft, ging hij naar het ziekenhuis. Ziekenhuis stuurt hem gewoon weg. Hij moet eerst maar een huisarts gaan zoeken. reageer retweet
Slaap lekker allemaal,de overheid waakt over u.twitter:Ellenszzz twitterde op woensdag 26-02-2020 om 15:47:50@Erna_art @lawiltvank Hier ook. Ziek terug van maand Bali. Vermoeden gemeld bij HA. Vorige week maandag al. Huisarts, nee geen corona volgens RIVM. Longfoto en bloedprikken, geen longontsteking. Terug naar huis. Na 8 dagen opgeknapt. Nu belt HA ineens 2x met allemaal vragen mbt coronavirus. Zorgelijk reageer retweet
Tweet 1 is gewoon bullshitquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik verwacht binnen enkele dagen een enorme uitbraak in Nederland.twitter:lawiltvank twitterde op woensdag 26-02-2020 om 09:21:50Vriend van mijn zoon is ziek terug gekomen uit Venetië. #CoronavirusOutbreak.Omdat hij nog geen huisarts heeft, ging hij naar het ziekenhuis. Ziekenhuis stuurt hem gewoon weg. Hij moet eerst maar een huisarts gaan zoeken. reageer retweet
Slaap lekker allemaal,de overheid waakt over u.twitter:Ellenszzz twitterde op woensdag 26-02-2020 om 15:47:50@:Erna_art @:lawiltvank Hier ook. Ziek terug van maand Bali. Vermoeden gemeld bij HA. Vorige week maandag al. Huisarts, nee geen corona volgens RIVM. Longfoto en bloedprikken, geen longontsteking. Terug naar huis. Na 8 dagen opgeknapt. Nu belt HA ineens 2x met allemaal vragen mbt coronavirus. Zorgelijk reageer retweet
Iedereen die zich nu grieperig voelt denkt ineens coronavirus te hebben. Logisch dat het RIVM geen testen afneemtquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik verwacht binnen enkele dagen een enorme uitbraak in Nederland.twitter:lawiltvank twitterde op woensdag 26-02-2020 om 09:21:50Vriend van mijn zoon is ziek terug gekomen uit Venetië. #CoronavirusOutbreak.Omdat hij nog geen huisarts heeft, ging hij naar het ziekenhuis. Ziekenhuis stuurt hem gewoon weg. Hij moet eerst maar een huisarts gaan zoeken. reageer retweet
Slaap lekker allemaal,de overheid waakt over u.twitter:Ellenszzz twitterde op woensdag 26-02-2020 om 15:47:50@:Erna_art @:lawiltvank Hier ook. Ziek terug van maand Bali. Vermoeden gemeld bij HA. Vorige week maandag al. Huisarts, nee geen corona volgens RIVM. Longfoto en bloedprikken, geen longontsteking. Terug naar huis. Na 8 dagen opgeknapt. Nu belt HA ineens 2x met allemaal vragen mbt coronavirus. Zorgelijk reageer retweet
Hoe weet je dat?quote:
Nou dat vind ik alleen logisch als er geen reden is om aan te nemen dat iemand besmet kan zijn. Als iemand ziek terugkomt uit een besmettingshaard vind ik dat eigenlijk lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Iedereen die zich nu grieperig voelt denkt ineens coronavirus te hebben. Logisch dat het RIVM geen testen afneemt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Die weten dondersgoed dat dan iedereen op de stoep staat, "want de neef van de broer van de buurman heeft een collega die in Italië zat".quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou dat vind ik alleen logisch als er geen reden is om aan te nemen dat iemand besmet kan zijn. Als iemand ziek terugkomt uit een besmettingshaard vind ik dat eigenlijk lastig uit te leggen.
Bedankt. Ik heb het in de notulen opgenomenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik verwacht binnen enkele dagen een enorme uitbraak in Nederland.
Ja en dan zit er een arts om dat te blokkeren. Beetje onzinargument dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die weten dondersgoed dat dan iedereen op de stoep staat, "want de neef van de broer van de buurman heeft een collega die in Italië zat".
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef Noordzijde het volgende:
Ja, lekker IEDEREEN testen die zich grieperig voelt.![]()
We slaan gewoon door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |