Ziekenhuismedewerker uit Tilburg gespot.quote:
Zit je lekker in je kelder?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Goed nieuws?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws.
Hopelijk trekt men nu eindelijk de kop uit het zand hier in Nederland.
Waarom zou je daar gaan werken dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiële waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik werk daar inmiddels al een 9 maanden niet meer. Maar de meeste zijn ouderen met een vast contract die er content mee zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan werken dan?
Je gaat dood, we gaan allemaal doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historie hoor. Hét fragment waarop iemand in een studio hoorde dat iemand in Tilburg positief getest heeftquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:11:51Bekijk hier het fragment: https://t.co/lov5u1pKri reageer retweet
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:04 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Bruins was zo nerveus, no way dat dit geregisseerd was.
Kom lekker naar de Lidl morgen. Blikvoer inslaan, straks zitte we allemaal 2 maand vast in huisquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
hoe erg moet ik me zorgen maken? als ik hier bijv dat boodschappen topic zie, voel me ik toch redelijk paniekerig
Klinkt Amerikaansquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef joyvke het volgende:
Het briefje was inderdaad wel zo stom gedaan:
"Dus meneer bruins u krijgt nu een briefje in uw handen gedrukt?"
"Eh ja, eh we hebben het 1e geval in Nederland."
Alsof het de fucking postcode lotterij was.
Vind het sneu voor mijn ex-collega's in Tilburg. Bij het callcenter waar ik werkte gingen er al zoveel met de griep werken omdat je maar 2 keer per jaar ziek mocht zijn, bij de 3e keer kreeg je een officiële waarschuwing.... Dus een boel gaan daar werken al hoesten ze de longen eruit...
Goeie timing wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:17 schreef joyvke het volgende:
Dat wordt voornamelijk aangewakkert door een paar droeftoeters. In het dierenrijk zouden die allang zijn uitgeroeid..quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef Harlekien het volgende:
Goed nieuws?
Ik zei vanmiddag al dat sommigen erop hoopten
twitter:brabantsdagblad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:18:32Man met coronavirus komt uit Loon op Zand, woensdag al opgenomen in ETZ in Tilburg https://t.co/yWThxWdClZ reageer retweet
Die heeft dus weer vanalles kunnen besmetten in de tijd dat hij in het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:18 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in het ziekenhuis werkt en volgens zijn informatie is de persoon gisteren in het ziekenhuis en pas vanochtend gecheckt. Ik weet niet of de minister daadwerkelijk toen wist, maar het verhaal dat ze het al dagen wisten klopt niet
Exact.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe eerder het virus hier serieus genomen wordt, hoe minder doden er uiteindelijk zullen vallen.
Hopelijk zijn we nu nog op tijd om Chinese en Italiaanse toestanden te voorkomen. Tijd voor de Duitse aanpak.
Ik kom de deur niet meer uit!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo ziet Tilburg er nu al uit.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:03:51U.S. markets are on track for the worst week since the 2009 financial crisis https://t.co/BubPr1fsEB reageer retweet
wat??quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:brabantsdagblad twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:18:32Man met coronavirus komt uit Loon op Zand, woensdag al opgenomen in ETZ in Tilburg https://t.co/yWThxWdClZ reageer retweet
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die heeft dus weer vanalles kunnen besmetten in de tijd dat hij in het ziekenhuis was.![]()
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daarquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs San Marino
https://www.sanmarinortv.(...)ebbraio-2020-a184304
Hij zou de 21ste terug zijn uit Italie volgens mijn informatiequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...
Kans van 1 op 30.000quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daar
Heel NL is fuckedquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben nieuwsgierig naar hoe veel tijd er zit tussen zijn terugkomst uit Italië en woensdag? Want als hij nog een paar dagen flink carnaval heeft gevierd is heel Tilburg fucked...
Die is geen 88quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het maar niet die zanger van het Eurovisie Songfestival is van daar
twitter:bibabouke twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:08:07Ik loop hier alleen In een doodstille stad Ik heb eigenlijk nooit last Van Corona gehad Maar de mensen ze hoesten Mijn hoofd voelt nu licht En dan denk ik aan Tilburg Want dat gaat zo dicht reageer retweet
tankstationquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
WEET IEMAND WAAR IK ZO LAAT NOG GOEDEREN IN KAN SLAAN?
NACHTWINKELquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
AH to go op stationquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bibabouke twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:08:07Ik loop hier alleen In een doodstille stad Ik heb eigenlijk nooit last Van Corona gehad Maar de mensen ze hoesten Mijn hoofd voelt nu licht En dan denk ik aan Tilburg Want dat gaat zo dicht reageer retweet
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:23:07RIVM: 'Contacten van Tilburgse coronapatiënt moeten in quarantaine' https://t.co/X8DiK0QY5g reageer retweet
RIP Holle Bolle Gijsquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef hollandia02 het volgende:
Loon op Zand, dat is de gemeente waarin de Efteling gelegen is...
En voor het RIVM dit liedjequote:Op donderdag 27 februari 2020 22:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zelfs het RIVM geeft het nu toe.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)navirus-in-nederland
Dat deden we toch alquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
Gaan we nu ook discrimineren tegen mensen uit Tilburg?
.twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:23:07RIVM: 'Contacten van Tilburgse coronapatiënt moeten in quarantaine' https://t.co/X8DiK0QY5g reageer retweet
SNEL NAAR EEN AH TO GOquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef Harlekien het volgende:
We hadden dit jaar carnaval moeten afschaffen. Waarom hebben we dit niet kunnen bedenken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef dodoria het volgende:
-heeft u carnaval gevierd?
Ja
-hoeveel mensen heeft u getongd?
20
-weet u hun namen?
Nee, maar één was verkleed als banaan en één was verkleed als het monster van stranger things. -ok, we zullen contact met hen opnemen...
Voorkomen is beter dan Tilburg bekt niet zo lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:24 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://universonline.nl/2015/08/20/tilburg-je-bent-er-nog-niet
Loopt daar wel uit de hand, zo lidl bij lidl bij lidl...quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef Tengano het volgende:
De sfeer hier bij de LIDL in Tilburg begint steeds onaangenamer te worden.
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Lafoy het volgende:
quote:
Too soon?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef Tengano het volgende:
De sfeer hier bij de LIDL in Tilburg begint steeds onaangenamer te worden.
[ afbeelding ]
Ik sluit me aan bij KOZP.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hadden dit jaar carnaval moeten afschaffen. Waarom hebben we dit niet kunnen bedenken?
In welke tijdszone ligt Tilburg eigenlijk?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:28 schreef hjansen82 het volgende:
Evacuatie Tilburg begonnen
[ afbeelding ]
Wielerronde UAE in quarantaine voor nu, met toprenners als Froome en Groenewegen.twitter:inrng twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:20:19La Gazzetta writes two UAE Emirates masseurs reported feeling unwell, people being asked to remain in hotel by Abu Dhabi authorities so they can be tested https://t.co/XwBylFE2Yo (🇮🇹) reageer retweet
wtf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
Wielerronde UAE in quarantaine voor nu, met toprenners als Froome en Groenewegen.twitter:inrng twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:20:19La Gazzetta writes two UAE Emirates masseurs reported feeling unwell, people being asked to remain in hotel by Abu Dhabi authorities so they can be tested https://t.co/XwBylFE2Yo (🇮🇹) reageer retweet
Met een maand even wat KLM aandelen binnen hengelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:30 schreef Rodgrod het volgende:
Aandelen even 5,69% gedaald. En dit is dan gewoon een Amerikaans nutsbedrijf
Ik zou voor Lufthansa gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een maand even wat KLM aandelen binnen hengelen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Man zegt dat hij teruggekomen is en toen ziek is geworden. Geen woord over carnaval
https://www.omroepbrabant(...)en-doorgeven-aan-GGDquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef Collide het volgende:
Geeltje op dat deze man Carnaval heeft gevierd.
waar is dat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef Tengano het volgende:
Als ik het zo zie, zijn morgen de schappen weg leeg denk ik.
[ afbeelding ]
Maar zn zoon wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Man zegt dat hij teruggekomen is en toen ziek is geworden. Geen woord over carnaval
Tottenham, Londen, 2011quote:
hihahoquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tottenham, Londen, 2011
Tilburg, 2020
Het is allemaal de schuld van Italie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Nielsch het volgende:
En dankzij al die carnavalmongolen heeft straks heel NL het...
Aldus het nieuws van 27 februari. Oh Jeej. Is het al weer 27 februari?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een avondje:
Coronavirus in Nederland
Amerikaanse beurzen flink onderuit
Vijftig Turkse militairen dood door een Russisch bombardement.
Nou volgens mij was het china waar één of andere ongewassen idioot dacht dat het wel slim was om gordeldier te etenquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Italie.
Ik werk in Tilly, op de groepsapp komen nog wel slechtere dingen langsquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn ene kind woont daar ... dus niet too soon maar gewoon helemaal niet ...
SerhatGodquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
deze is beter
Dit rijmt beter op Corona
Had ik al gezegd dat ik 29 kilo rijst in huis heb?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:16 schreef TheGentleman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |