SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij je handen regelmatiger sinds de Coronadreiging of blijf je net als ik volledig koel?quote:
Nee, ik juich zelden tot nooit voor andere clubs. Dat is sowieso iets wat ik vrijwel alleen in een voetbalstadion of op een voetbalveld doequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Dus dan juich je wel voor Ajax? Erg verwarrend.
Nee, maar ik was mijn handen sowieso al vaak. Ooit in het ziekenhuis gewerkt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was jij je handen regelmatiger sinds de Coronadreiging of blijf je net als ik volledig koel?
Emmengodenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef TLC het volgende:
AZ is ook gewoon een middelmatige ploeg, Emmen is niet veel minder
De Wit is echt een middelmatige speler, snap niet dat die in de basis staatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef mabo11 het volgende:
Wat een gebrei allemaal van AZ, zet gewoon de Wit in de spits ipv rechtsbuiten en laat die 3 creatieve jongens eromheen voor de afvallende bal gaan. Speel je meteen waar je hen wilt hebben ipv Stengs op de middenlijn.
VVV Venlo, ongeslagen in 2020quote:
Trainers en hun fetish voor hardwerkende middelmaatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De Wit is echt een middelmatige speler, snap niet dat die in de basis staat
Ik ook niet, maar hij op rechtsbuiten is echt waardeloos.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De Wit is echt een middelmatige speler, snap niet dat die in de basis staat
Nooit weggeweest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we zo langzamerhand stellen dat de Nederlandse voetbalcrisis weer volledig terug is?
Welke crisis. Dit is toch gewoon zo’n beetje het niveauquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we zo langzamerhand stellen dat de Nederlandse voetbalcrisis weer volledig terug is?
We hebben meer types Guus Til nodig - Art Langelerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord en PSV moeten wel veel vaker Europees overwinteren gezien hun begroting.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke crisis. Dit is toch gewoon zo’n beetje het niveau
Dani de Wit is een slechte uitvoering van Guus Til.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben meer types Guus Til nodig - Art Langeler
Dat had dit seizoen wel gekund ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV moeten wel veel vaker Europees overwinteren gezien hun begroting.
Het kan nog. Manuquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
De commentator doet net alsof het nog spannend kan worden (lol)
Niveautje NEC ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dani de Wit is een slechte uitvoering van Guus Til.
Wij dachten dat het bij AZ - Partizan ook klaar was en toen kwam Ferdi Druijf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
De commentator doet net alsof het nog spannend kan worden (lol)
Je bedoelt Boadu.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In welke minuut gaat idrissi rood pakken?
Ik ga voor 86.
Je moeder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef VacaLoca het volgende:
Iemand in het publiek heeft Corona
Erg mooi.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord wordt landskampioen
Met Haps als linksbuiten
Nee sorry.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Misschien domme vraag maar is er nergens de voorbeschouwing van Ajax begonnen?
Met commentaar van de megafoonmongool.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef -XOR- het volgende:
Bij het zien van dit AZ vraag je je af waarom Ajax nog geen landskampioen is, het antwoord wordt tussen 21:00 en 23:00 gegeven.
Ja, op fox laten ze de heenwedstrijd nu zien in een samenvatting van een half uurquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Misschien domme vraag maar is er nergens de voorbeschouwing van Ajax begonnen?
Boajoekel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is die Boadu godsgruwelijk slecht.
Oh godquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op fox laten ze de heenwedstrijd nu zien in een samenvatting van een half uur
Veel plezier!
Maar wie hebben ze dan nog verder?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef Durmada het volgende:
Stengs en Boadu kunnen elke wedstrijd gigantisch kut spelen, maar ze wisselen? Het komt gewoon niet in Slot op. Het is onverklaarbaar.
Speel je dan, met 9 man.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef Durmada het volgende:
Stengs en Boadu kunnen elke wedstrijd gigantisch kut spelen, maar ze wisselen? Het komt gewoon niet in Slot op. Het is onverklaarbaar.
Er moet wel iets beters voor handen zijn he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef Durmada het volgende:
Boeien. Allemaal Corona straks.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef -XOR- het volgende:
Nederland gaat als het EK doorgaat trouwens ook nooit van Oostenrijk winnen, die hebben een tamelijk sterk eftal.
Begin van je zin klopt. Wat na de komma komt niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef -XOR- het volgende:
Nederland gaat als het EK doorgaat trouwens ook nooit van Oostenrijk winnen, die hebben een tamelijk sterk eftal.
Gelukkig zijn we niet alleen afhankelijk van AZ en Ajax als het om het Nederlands Elftal gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef -XOR- het volgende:
Ok, ze zijn sterk genoeg om het brandhout van Nederland voorin wel afdoende weerstand te kunnen bieden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Begin van je zin klopt. Wat na de komma komt niet.
Het maakt me niks uit, maar zo slecht als Stengs en Boadu zijn sinds de winterstop, dat kan gewoon echt niet. Geef maar een keer Druijf of Evjen de kans op die posities.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar wie hebben ze dan nog verder?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Begin van je zin klopt. Wat na de komma komt niet.
@Dagoduckquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Coco. het volgende:
AZ is een parodie op een voetbalclub.
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:32:08Als AZ het nog haalt eet ik op de eerste kaasmarktdag een hele kaas op. reageer retweet
Genoteerd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als een expert van slecht voetbal kan ik jullie vertellen dat dit erg slecht is.
@:zipportal
Zal m’n mondkapje meenemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
AZ uitgeschakeld. U kunt overschakelen naar COR.
Nee, we hebben ook nog Depay op 1 been, Weghorst die dit seizoen al een Torresiaanse dry-spell heeft gehad en Luuk de Jong.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet alleen afhankelijk van AZ en Ajax als het om het Nederlands Elftal gaat.
Feitje: COR is NWS op alle fronten voorbij. @Tjackaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wil je nog meer leuke feitjes?
Eens.quote:
NWSquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feitje: COR is NWS op alle fronten voorbij. @:Tjacka
Goed zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mondkapje op gehad.
COR is ook om te janken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NWS
NWS is een parodie op een subforum.
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NWS
NWS is een parodie op een subforum.
Krijg Corona!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef KingRoland het volgende:
het topic begint weer te trillen
oh hey jojo
Vind je? Ergens wel grappig (nog).quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
COR is ook om te janken.
Tsja, weet je wat het is? Iedereen daar is zo panisch en het zit vol trollen en fake news.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je? Ergens wel grappig (nog).
Zeker als je tandarts bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veiligheid boven alles, ja toch?
Ze proberen het met 9 man vandaag?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ahhhh en dan straks Ajax nog onderuit.
De opstelling is niet je van het.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ahhhh en dan straks Ajax nog onderuit.
De opstelling is niet je van het.
Babel tel ik in ieder geval niet meequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze proberen het met 9 man vandaag?
Link?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO1 is nu die NOS show over COR. Even buurten.
Stukje spleetoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO1 is nu die NOS show over COR. Even buurten.
Het is ook lastig, want je weet gewoon niet wat waar is. Ik hoop gewoon het beste, maar houd er toch wel beetje rekening mee dat het minder leuk gaat worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat het is? Iedereen daar is zo panisch en het zit vol trollen en fake news.
Ze willen meer uitdaging.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze proberen het met 9 man vandaag?
DRIE MEIER EROP !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef RipCity het volgende:
Ajax 2.0 odds.
VERDUBBELAAR!
Denk zelf een 1-1 of 2-1 tho.
Ja, maar als je daar zit lijkt het alsof de wereld al is vergaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook lastig, want je weet gewoon niet wat waar is. Ik hoop gewoon het beste, maar houd er toch wel beetje rekening mee dat het minder leuk gaat worden.
Trainers ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Valt me op dat voetballers niet vaak van hun fouten leren.
Ik wil je niet dood hebben hoor. Maar jou in quarantaine zonder WiFi zou ik wel prettig vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom wil jij mij dood hebben ik snap dat niet ik heb niets naars gezegd
HALLO.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die voorzetten van AZ. Het is gvd geen Madurodam waar je speelt....
oh gelukkigquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil je niet dood hebben hoor. Maar jou in quarantaine zonder WiFi zou ik wel prettig vinden.
Nee hoor. Niveau is te slecht op dit moment.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ajax gaat van dit AZ winnen en PSV en Feyenoord spelen gelijk. Kampioenschap beslist.
Juichen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Ajax gaat van dit AZ winnen en PSV en Feyenoord spelen gelijk. Kampioenschap beslist.
Feyenoord dat kampioen wordt zou wel grappig zijn. Zolang het maar geen PSV wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Echt he man man manquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Een mod doet moeilijk.
@:caland
@:coco.
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
En weer terug.
Binnen 10 jaar? Onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feyenoord dat kampioen wordt zou wel grappig zijn. Zolang het maar geen PSV wordt.
Het CORrie subforum is nog erger dan ESF.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Een mod doet moeilijk.
@:caland
@:coco.
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
En weer terug.
Niks wat een stukje zyklon b niet kan oplossenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
In zo'n stadion ben je meteen Coronaed
En UTO dab?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het CORrie subforum is nog erger dan ESF.
In groep 8 moest ik ook altijd lachen als een jongen roze aanhadquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
@:Karina en ik moeten iedere keer lachen als Babel in beeld is.
RTL Zquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk FOX. RTL7 loopt weer vies achter qua beelden.
Vergelijk zelf maar.
gr gr
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
@:Karina en ik moeten iedere keer lachen als Babel in beeld is.
Hamilton??quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.
Dr_flash zit weer alleen in het topic. En straks tegen 21:30 gaat hij weer naar bed. @El-Stinhoquote:
Is die serie een aanrader?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.
Handen wassen helpt dan niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks wat een stukje zyklon b niet kan oplossen
@:zipportal
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik kan alleen niet in ESF posten.
quote:A retired detective, tormented by a serial killer through a series of letters and e-mails, sets out on a dangerous and potentially felonious crusade.
Oh dacht dat t aan mij lag. Stopt telkens na 5 secondequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
kutziggo stream doet het niet goed, geen gifjes
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:59:22Het is teleurstellend voor het Nederlands voetbal dat AZ onnodig met 2-0 van LASK Linz heeft verloren en is uitgeschakeld in de EL. Ik had AZ zeker een plek in de achtste finale van de EL gegund maar jammer genoeg is dat hun niet gelukt reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
kutziggo stream doet het niet goed, geen gifjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |