Het is ook lastig, want je weet gewoon niet wat waar is. Ik hoop gewoon het beste, maar houd er toch wel beetje rekening mee dat het minder leuk gaat worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat het is? Iedereen daar is zo panisch en het zit vol trollen en fake news.
Ze willen meer uitdaging.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze proberen het met 9 man vandaag?
DRIE MEIER EROP !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef RipCity het volgende:
Ajax 2.0 odds.
VERDUBBELAAR!
Denk zelf een 1-1 of 2-1 tho.
Ja, maar als je daar zit lijkt het alsof de wereld al is vergaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook lastig, want je weet gewoon niet wat waar is. Ik hoop gewoon het beste, maar houd er toch wel beetje rekening mee dat het minder leuk gaat worden.
Trainers ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Valt me op dat voetballers niet vaak van hun fouten leren.
Ik wil je niet dood hebben hoor. Maar jou in quarantaine zonder WiFi zou ik wel prettig vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom wil jij mij dood hebben ik snap dat niet ik heb niets naars gezegd
HALLO.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die voorzetten van AZ. Het is gvd geen Madurodam waar je speelt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |