Niks wat een stukje zyklon b niet kan oplossenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
In zo'n stadion ben je meteen Coronaed
En UTO dab?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het CORrie subforum is nog erger dan ESF.
In groep 8 moest ik ook altijd lachen als een jongen roze aanhadquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
@:Karina en ik moeten iedere keer lachen als Babel in beeld is.
RTL Zquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk FOX. RTL7 loopt weer vies achter qua beelden.
Vergelijk zelf maar.
gr gr
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
@:Karina en ik moeten iedere keer lachen als Babel in beeld is.
Hamilton??quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.
Dr_flash zit weer alleen in het topic. En straks tegen 21:30 gaat hij weer naar bed. @El-Stinhoquote:
Is die serie een aanrader?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit idd. Kon het nog net zien, zat nog even Mr Mercedes af te kijken.
Handen wassen helpt dan niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks wat een stukje zyklon b niet kan oplossen
@:zipportal
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik kan alleen niet in ESF posten.
quote:A retired detective, tormented by a serial killer through a series of letters and e-mails, sets out on a dangerous and potentially felonious crusade.
Oh dacht dat t aan mij lag. Stopt telkens na 5 secondequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
kutziggo stream doet het niet goed, geen gifjes
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:59:22Het is teleurstellend voor het Nederlands voetbal dat AZ onnodig met 2-0 van LASK Linz heeft verloren en is uitgeschakeld in de EL. Ik had AZ zeker een plek in de achtste finale van de EL gegund maar jammer genoeg is dat hun niet gelukt reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
kutziggo stream doet het niet goed, geen gifjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |