quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pardew is voor een vermogen aangesteld om niet te degraderen, bakt er vooralsnog geen kut van, maar van meneer de directeur Hamdi mogen we niet oordelen over Pardew.
[..]
quote:Een groep van ongeveer vijftien supporters heeft woensdag de training van ADO Den Haag stilgelegd. Tijdens de oefensessie kwamen de fans het veld op in het stadion, zo heeft een woordvoerder van de degradatiekandidaat bevestigd tegenover Omroep West. De aanhang uitte tijdens de actie hun ongenoegen over de prestaties van het eerste elftal. De supporters liepen aan het begin van de training met een bord het veld op.
Dat zit er toch vrij dik in?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Coco. het volgende:
@:El-Stinho en ik hopen dat ADO degradeert.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zit er toch vrij dik in?
Ik wist het.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-0 en AZ heeft een groot probleem.
Laten we samen juichen voor Ajax! @Coco. gaat dat ook doen. Ik denk dat Mexi zeker voor Getafe is. Hij juicht voor Spaans voetbal en PSV, dus ik kan hem denk ik niet echt overhalen jammer genoegquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onana; Dest, Schuurs, Martínez, Blind; Gravenberch, Van de Beek, Eiting; Danilo, Tadic, Babel.
gg
Ajax is kansloos.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we samen juichen voor Ajax! @:coco. gaat dat ook doen. Ik denk dat Mexi zeker voor Getafe is. Hij juicht voor Spaans voetbal en PSV, dus ik kan hem denk ik niet echt overhalen jammer genoeg
Mexicano is toch voor Ajax? :Squote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we samen juichen voor Ajax! @:coco. gaat dat ook doen. Ik denk dat Mexi zeker voor Getafe is. Hij juicht voor Spaans voetbal en PSV, dus ik kan hem denk ik niet echt overhalen jammer genoeg
Dat is waar, ik weet nog een 2-0 die naar 2-3 ging in de laatste seconden!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben samen gekkere dingen gezien in het voetbal Coco.
Jammer. Denk je dat @Caland en @PSVCL zich voor een keer over hun 020-aversie heen kunnen zetten en in het belang van het Nederlands voetbal voor Ajax zullen juichen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond Ajax support, ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mexicano is toch voor Ajax? :S
Dat siert jequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond Ajax support, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |