SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LekkerrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag ineens allemaal rode kaarten voorbij komen. Ha ha haquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Akbor de lapohunter sloeg weer toe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kutjes ketsen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag ineens allemaal rode kaarten voorbij komen. Ha ha haZonder wrijving geen glans![]()
jammer had liever een punt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeft niet alles punten is goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor je hoeft niet te posten en grappig proberen te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoeft niet, maar is wel grappig..quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
nee hoor je hoeft niet te posten en grappig proberen te doen.![]()
Als je dat zelf maar denkt dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar is wel grappig..
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt volgende maand nog watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hopelijk zijn een paar van die Utopia/40+ lui het weer een beetje beu en keert de rust terug.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor limoentjuh gaat ook mee doen. En jij ook nog wel een keer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wint met gemak de rest van het jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weetnie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor limoentjuh gaat ook mee doen. En jij ook nog wel een keer.Zonder wrijving geen glans![]()
misschien slaat corona wel keihard toe en zijn het voortaan heerlijke punten regens voor de overlevenden.
R.I.P DTS.![]()
Misschien kunnen degene die die Utopia lui zat zijn zelf vertrekken hoeven ze zich niet te storenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk zijn een paar van die Utopia/40+ lui het weer een beetje beu en keert de rust terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast nog we, een keer voor je rust periode.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien moet jij niet zo een grote mond hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kunnen degene die die Utopia lui zat zijn zelf vertrekken hoeven ze zich niet te storenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mensen de dood gunnen om een paar puntjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
misschien slaat corona wel keihard toe en zijn het voortaan heerlijke punten regens voor de overlevenden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet je zelf je muil eens houden met je gezuig en gejankquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien moet jij niet zo een grote mond hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er eigenlijk niet zoveel dit meer voor om een hele maand compleet los te gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast nog we, een keer voor je rust periode.Zonder wrijving geen glans![]()
wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf je muil eens houden met je gezuig en gejankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat kan ook. Ik had het graag een keertje gezien. Maar kan je niet in twee weken hoog komen dan hoef je de rest niet meer te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zoveel dit meer voor om een hele maand compleet los te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al die mensen helpen elkaar eerlijk spelen zo als vroeger is er toch niet meer bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoef me toch niet steeds alles te laten welgevallenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we het even gezellig houden guysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schaken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:Rapporteer-Deze-Gebruiker![]()
Dit = fut bedoelde ik haha.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Ik had het graag een keertje gezien. Maar kan je niet in twee weken hoog komen dan hoef je de rest niet meer te doen.
Hmm ja kweetnieZonder wrijving geen glans![]()
jij voelt je aangesproken hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet steeds alles te laten welgevallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarvoor elkaar helpen?? dat is niet eerlijk spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
al die mensen helpen elkaar eerlijk spelen zo als vroeger is er toch niet meer bij.![]()
Ja je moet het natuurlijk alleeen doen als Je zelf wil.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit = fut bedoelde ik haha.
Hmm ja kweetnieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idk vraag het jezelf jij bolkt mij en mario in de nacht en anderen niet vraag het jezelf eens af.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waarvoor elkaar helpen?? dat is niet eerlijk spelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet ook wel eens naar de wc en zo.??quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idk vraag het jezelf jij bolkt mij en mario in de nacht en anderen niet vraag het jezelf eens af.![]()
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het natuurlijk alleeen doen als Je zelf wil.Zonder wrijving geen glans![]()
wel opvallendquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens naar de wc en zo.??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik al weken maar soms. Sollyquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
@:Dotteke
@:Dr.Mikey
Even resetten graag. Dit gaat nergens meer over. Negeren en laten negeren, is het motto.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkuhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat kijk jequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef aKboR het volgende:
En TV kijken.. Want ik staar niet constant naar DTSThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RTL boulevardquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef aKboR het volgende:
En TV kijken.. Want ik staar niet constant naar DTS
Zonder wrijving geen glans![]()
Jij wint ook wel zonder er echt veel moeite voor te doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.![]()
![]()
Vanavond in hart van Nederland extra aandacht voor Corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet het.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.
Mwah...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij wint ook wel zonder er echt veel moeite voor te doenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als je hier weer terugkeert maat.![]()
Ik ben momenteel niet zo frequent op FOK!.
En ik denk dat de nieuwe regels het voor mij ook moeilijker maken om punten te scoren aangezien ik vooral van het spammen/onzin posten was.![]()
![]()
Geen alcohol <18quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond in hart van Nederland extra aandacht voor Corona.Zonder wrijving geen glans![]()
Corona is er toch al en Hart van Nederland is voor sbs tokkies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja weet ik, maar je was verder wel gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]![]()
Ik ben momenteel niet zo frequent op FOK!.
En ik denk dat de nieuwe regels het voor mij ook moeilijker maken om punten te scoren aangezien ik vooral van het spammen/onzin posten was.
Hou rapporteerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de symptomen komen pas op na een paar weken dus grote kans dat veel mensen het al hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ondertussen besmet je alles en iesereen de moederquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
de symptomen komen pas op na een paar weken dus grote kans dat veel mensen het al hebben.
Nee hoop dat ze snel iets vinden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je er bang voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoop dat ze snel iets vinden.Zonder wrijving geen glans![]()
waarschijnlijk wel dat is wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen besmet je alles en iesereen de moederThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee zijn al zieke in Nederland geweest dus over twee weken denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef aKboR het volgende:
Ja ik denk dat NL er ook niet aan ontkometWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5graden en minder wind nu, veel beter te doen dan vorige week met dubbele temperatuur maar voelde veel kouder aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
scheelt toch een hoop punten als het een beetje los komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bang niet. Maar zit er ook niet op te wachten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou ik vond het knap koud buiten vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
5graden en minder wind nu, veel beter te doen dan vorige week met dubbele temperatuur maar voelde veel kouder aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hierUw ADH vitamine Worst
Ik raak geen deurknop en drukknopjes in de metro en trein meer aan
Deuren in toiletten alleen met papieren handoekje of wc papier..
(dat deed ik toch altijd al)![]()
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen wordt jij altijd super fanatiek
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vond het knap koud buiten vandaagUw ADH vitamine Worst
Gezellig toch hoe meer hoe leuker de strijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit gaat wmb wel een beetje verquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef aKboR het volgende:
Deuren in toiletten alleen met papieren handoekje of wc papier..Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn vingers tintelde gewoon van de kou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zolang het kan zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hier![]()
![]()
Straks een maand lang geen punt te krijgen hier. Iedereen 8000 posts per dag maar hey, we hebben corona overleefdquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hier
Ik liet afgelopen nacht nog iemand tintelen met mijn vingersquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vingers tintelde gewoon van de kou.Uw ADH vitamine Worst
En je mondkapjes niet te vergeten. De Spray om je neus goed te spoelen. Handschoen voor de 🏬 karretjes. Een tang om de boodschappen te pakken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef aKboR het volgende:
Deuren in toiletten alleen met papieren handoekje of wc papier..
(dat deed ik toch altijd al)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn zusjequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet afgelopen nacht nog iemand tintelen met mijn vingersZonder wrijving geen glans![]()
Toiletten deed ik altijd al met papiertje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit gaat wmb wel een beetje ver
Wat voor zin heeft het je handen goed te wassen en de vieze deurknop, die degenen gebruikt hebben die hun handen niet wasten, vast te pakken![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik liet afgelopen nacht nog iemand tintelen met mijn vingers
Vond ze het wel een beetje lekker?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja niks. Ben er nooit zo mee bezig. Handen wassen natuurlijk wel maar ach, wat bacteriën kunnen ook geen kwaad tegen de weerstand.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Toiletten deed ik altijd al met papiertje.
Wat voor zin heeft het je handen goed te wassen en de vieze deurknop, die degenen gebruikt hebben die hun handen niet wasten, vast te pakkenZonder wrijving geen glans![]()
Zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ze het wel een beetje lekker?Uw ADH vitamine Worst
Ha ha ja mooi is dat hè.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Toiletten deed ik altijd al met papiertje.
Wat voor zin heeft het je handen goed te wassen en de vieze deurknop, die degenen gebruikt hebben die hun handen niet wasten, vast te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kraan na gebruik ook dichtdraaien met papier.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja niks. Ben er nooit zo mee bezig. Handen wassen natuurlijk wel maar ach, wat bacteriën kunnen ook geen kwaad tegen de weerstand.ook een bacillen bron.
![]()
uiteraard, zit wel pas morgen weer achter pc denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
@:noodgang wil je mijn luiaard voorzien aub![]()
En de winkelkarretjes?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
De kraan na gebruik ook dichtdraaien met papier.ook een bacillen bron.
Dat mag jij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag best even vermelden dat ik moe benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop niet dat iemand daar vlak voor naar de WC is geweest of in de auto aan haar doos heeft zitten frutselenquote:![]()
![]()
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand daar vlak voor naar de WC is geweest of in de auto aan haar doos heeft zitten frutselenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of aan een circle jerk heeft meegedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand daar vlak voor naar de WC is geweest of in de auto aan haar doos heeft zitten frutselen![]()
Hey Skyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.quote:
En meestal ga ik op mijn werk na het toilet koffie pakken. Zit je met die vieze handen aan het bekertje waarmee je later aan je mond zit ...![]()
![]()
Dan maar even papier gebruiken![]()
![]()
@Pumpalovquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
uiteraard, zit wel pas morgen weer achter pc denk ik![]()
![]()
![]()
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.
En meestal ga ik op mijn werk na het toilet koffie pakken. Zit je met die vieze handen aan het bekertje waarmee je later aan je mond zit ...![]()
![]()
Dan maar even papier gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.![]()
![]()
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.
![]()
Dan maar even papier gebruiken![]()
ik heb anders geen wastafel/fontein in mijn wc dus ik moet wel in de keuken m'n handen wassen.....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.![]()
Hopelijk niet met zijn handquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo. Ik ontplof een beetjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoi Dud. Veel gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Links,quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?
Je kunt me gerust een hand geven![]()
![]()
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroegerquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik met wc papierquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Links,
Je kunt me gerust een hand geven![]()
![]()
O lekker. Is aan mij niet besteed. Ik eet maar zo weinig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je wordt oud hèquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroeger![]()
![]()
Ha ha ik dacht het al.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks mis mee maat.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja.quote:![]()
Had maar vier borden met eten en twee borden toetje op
Keiharde porno!![]()
Op je tenen sluip jij daar over die gang,
En ik zie je,
Jij denkt dat ik slaap,
Maar ik weet dat je gaat,
Want ik hoor je,
Heel voorzichtig trek jij de deur op slot,
En gaat over straat compleet opgedoft,
En vraag ik mij weer af, ,,, ,, waarom,
Eenzaam en alleen zo voel ik mij alle dagen,
Ik wil zo graag met je praten,
Maar ik ben bang voor wat jij mij dan zegt,
Eenzaam en alleen hoeveel moet ik nog verdragen,
Want ik vindt het niet goed wat je doet,
Maar zonder jou kan ik niet zijn,
Tot diep in de nacht wacht ik weer op jou,
God! waar ben je,
Onze liefde heeft dan zoveel stormen doorstaan,
Waar blijf je
Ik kan niet slapen als je niet naast me ligt,
En als je thuis komt, doe ik mijn ogen dicht,
En laat dan niet merken dat ik jou zo vreselijk mis,
Eenzaam en alleen zo voel ik me alle dagen,
Eenzaam en alleen, hoeveel moet ik nog verdragen,
Ieder leven kan zijn eigen verhaal,
En ieder leiden kan zijn eigen taal,
Daarom laat ik je gaan
Dan laat ik je gaan, ,,, ,,, ,,, ,,, ,
Maar zonder jou ken ik niet zijn,
Maar zonder jou kan ik niet zijn.![]()
#ViesDikquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.![]()
Had maar vier borden met eten en twee borden toetje op![]()
Flauwe mop, maar weet niks te liegen. Zo maar serie kijken. Hunters op amazone wel redelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik stop hem er na in de wasmachine
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2020 19:43:30 ]![]()
Ja dan kan je niet anders.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik heb anders geen wastafel/fontein in mijn wc dus ik moet wel in de keuken m'n handen wassen.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet met zo weinig bordjes maarquote:
Keiharde porno!![]()
Was loosquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankquote:
Morgrn instellen achter laptop"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan niet altijd feest zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zielige liedjes door jou gezongen..Zonder wrijving geen glans![]()
Willem Barth. Eenzaam en alleen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:42 schreef JanCees het volgende:
Op je tenen sluip jij daar over die gang,
En ik zie je,
Jij denkt dat ik slaap,
Maar ik weet dat je gaat,
Want ik hoor je,
Heel voorzichtig trek jij de deur op slot,
En gaat over straat compleet opgedoft,
En vraag ik mij weer af, ,,, ,, waarom,
Eenzaam en alleen zo voel ik mij alle dagen,
Tot diep in de nacht wacht ik weer op jou,
God! waar ben je,
Onze liefde heeft dan zoveel stormen doorstaan,
Waar blijf je
Ik kan niet slapen als je niet naast me ligt,
En als je thuis komt, doe ik mijn ogen dicht,
En laat dan niet merken dat ik jou zo vreselijk mis,
Eenzaam en alleen zo voel ik me alle dagen,
Eenzaam en alleen, hoeveel moet ik nog verdragen,
Ieder leven kan zijn eigen verhaal,
En ieder leiden kan zijn eigen taal,
Daarom laat ik je gaan
Dan laat ik je gaan, ,,, ,,, ,,, ,,, ,
Maar zonder jou ken ik niet zijn,
Maar zonder jou kan ik niet zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2020 19:48:04 ]![]()
voorjaar he maatquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenkort weer kermis?![]()
Ceesgodquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
al gepost he netquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Willem Bart. Eenzaam en alleen.![]()
Dan kan het te laat zijn! 😱😱😱quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dank
Morgrn instellen achter laptop![]()
koningsdag is kutquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Koningsdag hier in Den Haag ook.![]()
jouw probleem natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zag de naam niet, overheen gelezen. Vandaar![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet altijd feest zijn![]()
moet jij weten verderquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb nergens problemen mee pik.![]()
René van Ingen
René van Ingen
1 month ago
Weer een ouderwets lekker nummer van onze Jan van Est !!
1
Gerard Thijssen
Gerard Thijssen
1 month ago
Top zanger. Wat een stem zeg.🎹
1
Petra Wolff
Petra Wolff
1 month ago
Super leuke nummer
3
Lars De jop
Lars De jop
1 month ago
Like voordat deze viraal is gegaan
2
Webcam Dordrecht
Webcam Dordrecht
1 month ago
Doet me goed om weer onze eigen Jan van Est te horen. “Een Dordtenaar zal altijd blijven zingen”
2
Elisabeth Klaassen
Elisabeth Klaassen
1 month ago (edited)
Geweldige nummer :-) dankjewel en wens je en fijn weekend !
Nicky Bierens
Nicky Bierens
1 month ago
Jonge jonge wa een lekker nummer zeg
2
louter positieve reacties ook![]()
Oh oh al twee keer geniest. Ik ga dood.
Keiharde porno!![]()
Wel je kapje afzetten bij het niezen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef dud0r het volgende:
Oh oh al twee keer geniest. Ik ga dood.![]()
Ik kapot wij allemaal kapotquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel je kapje afzetten bij het niezen!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Of niet, ziet er best grappig uit dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel je kapje afzetten bij het niezen!Zonder wrijving geen glans![]()
Dat wordt straks nog een gedoe met de ademhalingsbescherming engine, je baas mag wel voor evt alternatieven uitkijkenquote:![]()
Moet hij wetenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand op twitter zei hjb tegen je maatZonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig, je draagt ook je kapjequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje moe, kom je me instoppen![]()
![]()
zag hetquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand op twitter zei hjb tegen je maat![]()
Hou je bek?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand op twitter zei hjb tegen je maat
Hier je besmetting?![]()
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.quote:
#lifegoals"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou je bek?
Hier je besmetting?![]()
![]()
We gaan er allemaal aaaaannquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou je bek?
Hier je besmetting?![]()
In de kroeg aan elk glas/flesje lurkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.
#lifegoals![]()
![]()
Natuurlijk! Ik wil niet overlijdenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gelukkig, je draagt ook je kapje![]()
Ja leuk spelquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.
#lifegoals
Ja ik weet het. De goede mondkapjes waren vandaag al op. Gaat niet lang duren voordat ze ook door de goedkope variant heen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog een gedoe met de ademhalingsbescherming engine, je baas mag wel voor evt alternatieven uitkijkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kleuter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JC zat die arme anne fleur dekker te cyberpesten
niks armquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JC zat die arme anne fleur dekker te cyberpesten![]()
een appje nodig hebben om te stoppen met wiet roken
is toch triest
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2020 20:06:37 ]![]()
Zo eerst maar ff Chinezen, Echt trek in.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de kroeg aan elk glas/flesje lurken![]()
En dan? Je kunt toch niet zonder werken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het. De goede mondkapjes waren vandaag al op. Gaat niet lang duren voordat ze ook door de goedkope variant heen zijn.
En over het algemeen neemt het draagcomfort af met de prijs![]()
![]()
Stoppen is vrij triest jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:06 schreef JanCees het volgende:
een appje nodig hebben om te stoppen met wiet roken
is toch triestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ben onderweg. Derde straat links was het hè.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje moe, kom je me instoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je was verder wel gezellig![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Elke dag 2 keer in de spits de trein inquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de kroeg aan elk glas/flesje lurken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Hier ook. Wel decaf, wil geen smerige junk zijn.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan geen koffie meer zien.:"Bwahaha! Dan moet je je ogen open doen! TJILP!"
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Dan moet je je ogen open doen! TJILP!"
Geen idee. Misschien hebben ze er wel genoeg hoor... Ik weet het echt niet. Maar zonder mag vanuit de elektriciteitscentrale al niet gewerkt worden dus komt vanzelf een oplossing.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan? Je kunt toch niet zonder werken?
En over het algemeen neemt het draagcomfort af met de prijs
Mond dicht en watjes in de neus ofzo
Helpt vast.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze er wel genoeg hoor... Ik weet het echt niet. Maar zonder mag vanuit de elektriciteitscentrale al niet gewerkt worden dus komt vanzelf een oplossing.
Mond dicht en watjes in de neus ofzo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Drink altijd decafquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ook. Wel decaf, wil geen smerige junk zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Als er niet gewerkt mag worden blijf ik wel in het hotel. Mij best hoormaar die kans dat het zover komt acht ik vrij klein.
nee hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik 's avonds tegenwoordig. Kan ik tenminste leuten zonder om 1 uur nog wakker te liggenquote:
Ik nies gewoon de hele trein coupe volquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel je kapje afzetten bij het niezen!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja dat scheelt wel. Ik kan het helaas niet meer drinken na de chemo. Ikmstuiter als een gek en wordt heel naar. Wel jammer maar tis niet andersquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik 's avonds tegenwoordig. Kan ik tenminste leuten zonder om 1 uur nog wakker te liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal @Geerd niet boeien met zijn halve litertjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nies gewoon de hele trein coupe volZonder wrijving geen glans![]()
Ik denk dat ik zo een warme chocolademelk ga makenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat heb ik sowieso als ik te veel koffie zuip.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel. Ik kan het helaas niet meer drinken na de chemo. Ikmstuiter als een gek en wordt heel naar. Wel jammer maar tis niet anders
VIESDIKquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:22 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik zo een warme chocolademelk ga makenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal @:geerd niet boeien met zijn halve litertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Je moeder in haar Toyota jaquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dan is decaf de oplossingquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso als ik te veel koffie zuip.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of gewoon geen koffie zuipen
Weet jij hoe oud die Toyota is?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe oud die Toyota is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe oud die Toyota is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keiharde porno!![]()
![]()
Lol die vent kijkt voetbalquote:
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
🥶Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
Weet jij hoe oud die Toyota is?Hahaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ewa mensen
Owja @dud0r @Jippie68 koeien komen meestal naar me toe als ik de stal binnenstap, ze zijn vaak nieuwsgierig wat je komt doen.
Als de koeien gelijk op een hoop vliegen is dat niet oke. Meestal gaat een boer dan niet zo vriendelijk met zijn koeien om, wat vervolgens stress oplevert = minder eten = minder melk.
Wij kunnen rustig tussen de koeien doorlopen, ze zijn niet bang voor ons
![]()
Ej mattiequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL INOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
hoe komt het.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Dr.Mikey
Hoor je wat JC allemaal zegt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Akelige ziekte is dat ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Engelse ziekte/zinloos spatiegebruik in de TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je jezelf al bij de patiëntenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:43 schreef mario390 het volgende:
kijken ik corona reportage in italie op orfDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Terechte klachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Engelse ziekte/zinloos spatiegebruik in de TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij houdt niet van mensen die smoken denk ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gebruikt zelf sos en sterke shit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij houdt niet van mensen die smoken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
rookworst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
watquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wutquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wat zullen we drinken wat een dorstEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dus drinken we samenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sla het vat maar aan toch
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: