Wel je kapje afzetten bij het niezen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef dud0r het volgende:
Oh oh al twee keer geniest. Ik ga dood.
Ik kapot wij allemaal kapotquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel je kapje afzetten bij het niezen!
Of niet, ziet er best grappig uit dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel je kapje afzetten bij het niezen!
Dat wordt straks nog een gedoe met de ademhalingsbescherming engine, je baas mag wel voor evt alternatieven uitkijkenquote:
Moet hij wetenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iemand op twitter zei hjb tegen je maat
Gelukkig, je draagt ook je kapjequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje moe, kom je me instoppen
zag hetquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou je bek?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.quote:
Dat eerstequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou je bek?
Hier je besmetting?
We gaan er allemaal aaaaannquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou je bek?
Hier je besmetting?
In de kroeg aan elk glas/flesje lurkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.
#lifegoals
Natuurlijk! Ik wil niet overlijdenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gelukkig, je draagt ook je kapje
Ja leuk spelquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, als ik besmet raak wil het wereldrecord van personen die ik aansteek verbreken.
#lifegoals
Ja ik weet het. De goede mondkapjes waren vandaag al op. Gaat niet lang duren voordat ze ook door de goedkope variant heen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog een gedoe met de ademhalingsbescherming engine, je baas mag wel voor evt alternatieven uitkijken
Kleuter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JC zat die arme anne fleur dekker te cyberpesten
niks armquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JC zat die arme anne fleur dekker te cyberpesten
Zo eerst maar ff Chinezen, Echt trek in.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de kroeg aan elk glas/flesje lurken
En dan? Je kunt toch niet zonder werken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het. De goede mondkapjes waren vandaag al op. Gaat niet lang duren voordat ze ook door de goedkope variant heen zijn.
Stoppen is vrij triest jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:06 schreef JanCees het volgende:
een appje nodig hebben om te stoppen met wiet roken
is toch triest
Ben onderweg. Derde straat links was het hè.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje moe, kom je me instoppen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je was verder wel gezellig
Elke dag 2 keer in de spits de trein inquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de kroeg aan elk glas/flesje lurken
Hier ook. Wel decaf, wil geen smerige junk zijn.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan geen koffie meer zien.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Dan moet je je ogen open doen! TJILP!"
Geen idee. Misschien hebben ze er wel genoeg hoor... Ik weet het echt niet. Maar zonder mag vanuit de elektriciteitscentrale al niet gewerkt worden dus komt vanzelf een oplossing.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan? Je kunt toch niet zonder werken?
En over het algemeen neemt het draagcomfort af met de prijs
Helpt vast.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze er wel genoeg hoor... Ik weet het echt niet. Maar zonder mag vanuit de elektriciteitscentrale al niet gewerkt worden dus komt vanzelf een oplossing.
Mond dicht en watjes in de neus ofzo
Drink altijd decafquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ook. Wel decaf, wil geen smerige junk zijn.
quote:
nee hoorquote:
Ik 's avonds tegenwoordig. Kan ik tenminste leuten zonder om 1 uur nog wakker te liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |