Of aan een circle jerk heeft meegedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand daar vlak voor naar de WC is geweest of in de auto aan haar doos heeft zitten frutselen
Hey Skyquote:
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.quote:
@Pumpalovquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
uiteraard, zit wel pas morgen weer achter pc denk ik
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.
En meestal ga ik op mijn werk na het toilet koffie pakken. Zit je met die vieze handen aan het bekertje waarmee je later aan je mond zit ...![]()
![]()
Dan maar even papier gebruiken
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee zo paranoïde ben ik nu ook weer niet, Maar zie te veel mensen zonder hun handen te wassen het toilet verlaten. Gewoon goor.
En meestal ga ik op mijn werk na het toilet koffie pakken. Zit je met die vieze handen aan het bekertje waarmee je later aan je mond zit ...![]()
![]()
Dan maar even papier gebruiken
ik heb anders geen wastafel/fontein in mijn wc dus ik moet wel in de keuken m'n handen wassen.....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook goor. Ik vind het ook altijd goor dat mensen hun handen wassen in de keuken als ze van toilet komen.
Hopelijk niet met zijn handquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?
Links,quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met welke hand veeg jij je kont af aKboR?
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroegerquote:
Ik met wc papierquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Links,
Je kunt me gerust een hand geven
O lekker. Is aan mij niet besteed. Ik eet maar zo weinig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroeger
Je wordt oud hèquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Uit eten geweest bij zo'n all you can eat. Maar ik kan niet meer zoveel eten als vroeger
Ha ha ik dacht het al.quote:
Niks mis mee maat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |