hopelijk zijn een paar van die Utopia/40+ lui het weer een beetje beu en keert de rust terug.quote:
Nee hoor limoentjuh gaat ook mee doen. En jij ook nog wel een keer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wint met gemak de rest van het jaar.
Weetnie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor limoentjuh gaat ook mee doen. En jij ook nog wel een keer.
Misschien kunnen degene die die Utopia lui zat zijn zelf vertrekken hoeven ze zich niet te storenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk zijn een paar van die Utopia/40+ lui het weer een beetje beu en keert de rust terug.
Vast nog we, een keer voor je rust periode.quote:
misschien moet jij niet zo een grote mond hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kunnen degene die die Utopia lui zat zijn zelf vertrekken hoeven ze zich niet te storen
mensen de dood gunnen om een paar puntjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
misschien slaat corona wel keihard toe en zijn het voortaan heerlijke punten regens voor de overlevenden.
Misschien moet je zelf je muil eens houden met je gezuig en gejankquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien moet jij niet zo een grote mond hebben.
Ik heb er eigenlijk niet zoveel dit meer voor om een hele maand compleet los te gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast nog we, een keer voor je rust periode.
wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf je muil eens houden met je gezuig en gejank
Ja, dat kan ook. Ik had het graag een keertje gezien. Maar kan je niet in twee weken hoog komen dan hoef je de rest niet meer te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zoveel dit meer voor om een hele maand compleet los te gaan.
Ik hoef me toch niet steeds alles te laten welgevallenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we het even gezellig houden guys
Schaken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:Rapporteer-Deze-Gebruiker
Dit = fut bedoelde ik haha.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Ik had het graag een keertje gezien. Maar kan je niet in twee weken hoog komen dan hoef je de rest niet meer te doen.
jij voelt je aangesproken hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet steeds alles te laten welgevallen
Waarvoor elkaar helpen?? dat is niet eerlijk spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
al die mensen helpen elkaar eerlijk spelen zo als vroeger is er toch niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |