Ondertussen besmet je alles en iesereen de moederquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
de symptomen komen pas op na een paar weken dus grote kans dat veel mensen het al hebben.
Nee hoop dat ze snel iets vinden.quote:
Ben je er bang voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoop dat ze snel iets vinden.
waarschijnlijk wel dat is wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen besmet je alles en iesereen de moeder
Nee zijn al zieke in Nederland geweest dus over twee weken denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef aKboR het volgende:
Ja ik denk dat NL er ook niet aan ontkomet
Bang niet. Maar zit er ook niet op te wachten.quote:
Nou ik vond het knap koud buiten vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
5graden en minder wind nu, veel beter te doen dan vorige week met dubbele temperatuur maar voelde veel kouder aan
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen wordt jij altijd super fanatiek
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vond het knap koud buiten vandaag
Gezellig toch hoe meer hoe leuker de strijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hier
Dit gaat wmb wel een beetje verquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef aKboR het volgende:
Ik raak geen deurknop en drukknopjes in de metro en trein meer aan
Deuren in toiletten alleen met papieren handoekje of wc papier..
Mijn vingers tintelde gewoon van de kou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |