Ja je moet het natuurlijk alleeen doen als Je zelf wil.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit = fut bedoelde ik haha.
Hmm ja kweetnie
idk vraag het jezelf jij bolkt mij en mario in de nacht en anderen niet vraag het jezelf eens af.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waarvoor elkaar helpen?? dat is niet eerlijk spelen.
Ik moet ook wel eens naar de wc en zo.??quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idk vraag het jezelf jij bolkt mij en mario in de nacht en anderen niet vraag het jezelf eens af.
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het natuurlijk alleeen doen als Je zelf wil.
wel opvallendquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens naar de wc en zo.??
Doe ik al weken maar soms. Sollyquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
@:Dotteke
@:Dr.Mikey
Even resetten graag. Dit gaat nergens meer over. Negeren en laten negeren, is het motto.
Lekkuhhhhquote:
wat kijk jequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef aKboR het volgende:
En TV kijken.. Want ik staar niet constant naar DTS
RTL boulevardquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef aKboR het volgende:
En TV kijken.. Want ik staar niet constant naar DTS
Jij wint ook wel zonder er echt veel moeite voor te doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.
Ik weet het.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de hoeveelheid energie die je erin steekt is wel dodelijk vermoeiend hoor.
Mwah...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij wint ook wel zonder er echt veel moeite voor te doen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als je hier weer terugkeert maat.
Geen alcohol <18quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond in hart van Nederland extra aandacht voor Corona.
Ja weet ik, maar je was verder wel gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]![]()
Ik ben momenteel niet zo frequent op FOK!.
En ik denk dat de nieuwe regels het voor mij ook moeilijker maken om punten te scoren aangezien ik vooral van het spammen/onzin posten was.
Ondertussen besmet je alles en iesereen de moederquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
de symptomen komen pas op na een paar weken dus grote kans dat veel mensen het al hebben.
Nee hoop dat ze snel iets vinden.quote:
Ben je er bang voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoop dat ze snel iets vinden.
waarschijnlijk wel dat is wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen besmet je alles en iesereen de moeder
Nee zijn al zieke in Nederland geweest dus over twee weken denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef aKboR het volgende:
Ja ik denk dat NL er ook niet aan ontkomet
Bang niet. Maar zit er ook niet op te wachten.quote:
Nou ik vond het knap koud buiten vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
5graden en minder wind nu, veel beter te doen dan vorige week met dubbele temperatuur maar voelde veel kouder aan
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen wordt jij altijd super fanatiek
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vond het knap koud buiten vandaag
Gezellig toch hoe meer hoe leuker de strijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in quarantaine zou gaan dan zou ik juist nog actiever zijn hier
Dit gaat wmb wel een beetje verquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef aKboR het volgende:
Ik raak geen deurknop en drukknopjes in de metro en trein meer aan
Deuren in toiletten alleen met papieren handoekje of wc papier..
Mijn vingers tintelde gewoon van de kou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een stukje fietsen dat was vandaag veel beter te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |