Gisteren hier een beetje zon maar wel droogquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Gisteren was het hier heel zonnig, nu steeds regenbuitjes.
In de keuken denk ik welquote:
Dit natte is niet fijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gisteren hier een beetje zon maar wel droog
Gelukkig maar, want het witte van de woensdag is al bijna weg...quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is witte donderdag en nog 6 weken wachten ja
Nee zeker niet, maandag was het hier wel erg met regen..quote:
Neeeequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier net regen en hagel volgens mij... alles weer zeiknat en die kat vindt het dan nodig om 25 keer van binnen naar buiten te vliegen en vervolgens over alle meubels een spurt aan te nemen....soms![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je die twee driehoeken bovenop die kop?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Neeee![]()
Heb je haar niet geleerd pootjes te vegen dan?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef chufi het volgende:
Vroeger in de barre winter van 1963 werd ik wakker met deze view
Prachtig... van achter glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Katten kunnen zo heerlijk arrogant kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zie je die twee driehoeken bovenop die kop?
Nutteloos dingen....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef chufi het volgende:
Vroeger in de barre winter van 1963 werd ik wakker met deze view
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen deed ik voor het eerst mn ogen open.
Die ogenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In haar geval eerder dom... Ze is wel vrreselijk lief..mij iets te. Wil het liefst de hele dag geaaid worden. Het had alleen een naaktkat moeten zijn.... op het donkerbruine suede bankstel is het geen succesquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk arrogant kijken
Katten zijn arrogant!quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk arrogant kijken
Toen was ik nog vloeibaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:39 schreef espri het volgende:
[..]Toen deed ik voor het eerst mn ogen open.
Niet alles is wat het lijkt dus, Tom van mij is ook zo'n kroelkat, zodra ik ga zitten komt hij erbij, klimt op me, ook als er een laptop op schoot staatquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In haar geval eerder dom... Ze is wel vrreselijk lief..mij iets te. Wil het liefst de hele dag geaaid worden. Het had alleen een naaktkat moeten zijn.... op het donkerbruine suede bankstel is het geen succesMaar ja, opa met zijn kalkzooikleding af en toe ook niet.
Wat een knapperd. Zonde dat de oren niet werkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb weer kachels en warm water en een nieuw potje![]()
Wat fijn, je kan weer zeiken....quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Wat fijn en vlot!quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Dat zeggen ze van mij ook altijd......quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een knapperd. Zonde dat de oren niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Net op tijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanavond afwassen zonder de waterkoker te moeten gebruiken en ik kan mezelf weer wassen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van mij ook altijd......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuh. We zijn er achter dat de douche beneden inderdaad ook door anderen wordt gebruikt. No way dat ik daar ging douchen.quote:
Je zult wel moeten voor zaterdagavondquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanavond afwassen zonder de waterkoker te moeten gebruiken en ik kan mezelf weer wassen
Uhuh. Anders zou er niemand naast me zittenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult wel moeten voor zaterdagavond
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een douche die door iemand anders ook gebruikt wordt, is vies? Smerig? Raar? Hoe moet ik dit zien?
Als je moet douchen, moet je douchen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En zoiets delen met een flat van 10 hoog....
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet precies. Op mijn werk had ik daar nooit zo'n last van en ze houden die hokken ook wel goed bij maar als je bij een wc aankomt en er zit schaamhaar op de bril en je weet zeker dat het niet van jou is. Tja dan haal ik er eerst een doekie met schoonmaakspul langs. En wc papier met stront dat niet goed weggespoeld is. Tja. Doekie en spoelen maar. Dus nee ik ga dan niet in datzelfde hok douchen waar die dingen door mijn andere buren gebeuren. Verder hebben we hier een tijdje met minimaal 5 volwassenen gewoond dus ik ben wel wat gewend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat de obsessie is met mensen die het raar vinden om sanitair te delen met andere mensen. Geen oordeel verder, vooral begrijpen.
dacht dat jij zo'n hygiene manie had .quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Pas toch ook al?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Watskebeurt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef D. het volgende:
Zo, even de brandweer voor niets laten uitrukken. Dat was alweer een tijdje geleden
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je moet douchen, moet je douchen.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou me frisser voelen als ik me zou wassen met een washandje.
Veel andere mensen zijn viesquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?
Risico voor de baas neem ik aanquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Oh jee. Krijg je dan een rekening?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging een testmelding doen, maar om een nog onduidelijke reden, wist de brandweer dat niet
Ben je de oudste hier?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
Hier nog 1. Mijn eerste woning had geen douche dus was ik aangewezen op een badhuis. 1x in de week vond ik meer dan zat. De rest van de dagen gewoon met een afwasteiltje en een washandje. Nooit klachten over stank gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus.gelukkig weet ik hoe dit moet want ik ben al wel zo oud dat ze vroeger nog niet overal een douche hadden.
Ik? Nee joh.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat jij zo'n hygiene manie had .
Als ze moeilijk willen doen komt er een rekening, maar meestal alleen als het vaker voorkomt. En sowieso niet voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee. Krijg je dan een rekening?
Wij hebben nu ook een rookmelder. Volgens mij een electrische want er loopt een gootje met ik vermoed een kabeltje erheen.
Studentenhuis, camping etc.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met andere mensen in je huis of zo'n hok waar andere onbekenden douchen?
Ja kijk. Gos wat een toestand dan he. Toch wel blij met het moderne allemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Mijn eerste woning had geen douche dus was ik aangewezen op een badhuis. 1x in de week vond ik meer dan zat. De rest van de dagen gewoon met een afwasteiltje en een washandje. Nooit klachten over stank gehad
Ohw. Gelukkig maar dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze moeilijk willen doen komt er een rekening, maar meestal alleen als het vaker voorkomt. En sowieso niet voor mij
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja kijk. Gos wat een toestand dan he. Toch wel blij met het moderne allemaal.
Dan ben je sterker dan ik. Tis bij mij ook wel erger geworden de laatste jaren. Ik gooi het op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Studentenhuis, camping etc.
Ja echt wel. Dat merk ik nu dus al. Kan ook niet wachten tot ik weer een wc en douche heb.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]Als je weet hoe het zonder is dan geniet je veel bewuster van bv een luxe als een douche.
Volgens mij had 40 jaar geleden iedereen inmiddels wel een douchequote:Op woensdag 26 februari 2020 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol nee. Ken je nagaan. Was vroeger bij mijn oma iig. Jaar of 40 geleden.
40 jaar geleden was het echt niet standaard om een douche te hebben hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had 40 jaar geleden iedereen inmiddels wel een douche
Of ze woonde in een nog ouder huis en vond die washandjes wel prima
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn oma niet iig. Was in rotterdam. En was er echt niet. Niet zolang daarna zijn ze toen verhuisd naar de overkant en daar was wel een douche. Was geen flat maar soort herenhuis met meerdere bewoners boven elkaar. Ze woonde op de onderste verdieping want ze had wel een tuin. 4 of 5 hoog was dat. Ik heb geen idee meer hoe die straat heet of waar precies.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ze zeggen wel meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.
Wij werden als kind ook niet elke dag onder de douche gezet overigens, behalve als we echt smerig waren.
Tijden veranderen. Maar als ik zelf niets bijzonders doe en niet veel lichamelijke activiteiten heb gedaan ga ik zelf ook niet elke dag onder de douche hoor. Is helemaal niet goed voor je.
Mijn opa en oma hadden een lavet een soort van badkuipquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een badkamer en wc binnen toen ze 18 of 19 was? Daarvoor was het 1x in de week teiltje in de keuken en naar het schijthuis buiten. Ze was de jongste, zal niet heel schoon geweest zijn.
Wij werden als kind ook niet elke dag onder de douche gezet overigens, behalve als we echt smerig waren.
Tijden veranderen. Maar als ik zelf niets bijzonders doe en niet veel lichamelijke activiteiten heb gedaan ga ik zelf ook niet elke dag onder de douche hoor. Is helemaal niet goed voor je.
Mijn opa en oma hadden een inbouwkast omgebouwd tot douchebak, vond het wel zijn charme hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn oma niet iig. Was in rotterdam. En was er echt niet. Niet zolang daarna zijn ze toen verhuisd naar de overkant en daar was wel een douche. Was geen flat maar soort herenhuis met meerdere bewoners boven elkaar. Ze woonde op de onderste verdieping want ze had wel een tuin. 4 of 5 hoog was dat. Ik heb geen idee meer hoe die straat heet of waar precies.
Ik douche zeker niet iedere dag. Is inderdaad niet goed. Alleen wc brillen vind ik een beetje eng tegenwoordig en tja. Douche beneden dus ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou vooruit, normaal met Pasen..nu maar extra muntje in de douche voor het weekend
Wetenschappelijk bewijs gedaan door dermatologen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ze zeggen wel meer
Ik douche 1-2 per dag, en soms een bad (erbij)
Ook geinig. Mijn moeder en ik hebben een paar jaar in een huisje gewoond waar de douche naast de keuken in een klein hokje zat en geen deur er tussen. Precies in mijn puberteit. Ik was niet blij ermee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden een inbouwkast omgebouwd tot douchebak, vond het wel zijn charme hebben
Jij welquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga als het regent naakt op mijn dak staan met appel shampoo en doe de regendans
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewijs gedaan door dermatologen.
Godver.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader had een douche in het souterrain gebouwd, met een elektrisch pompje om het water af te pompen, want er zat geen afvoer. Soms zat dat niet helemaal lekker en kreeg je een schok als je het pompje aan of uit zette
Het warme water ook, mensen douchen veel te warm.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.
Ik maak shampoo van appelsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het douchen is ook niet slecht maar de zeepproducten.
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water ernaquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hadden in de achterkamer een losse douchekabine. Tenminste bij opa en oma. Daar woonden mijn moeder en ik. Als het koud was in de teil voor de kolenkachel
ieuwquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water erna
Ja dat hoor je vaker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ik klein was ging ik ook in de teil. Maar mijn zus was de oudste, die mocht altijd als eerste en ik moest in datzelfde water erna
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog inquote:
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompjequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog in
Volgens mij had fann dat vroeger. Die was de 5e of zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan waren wij nog maar met 2 kinderen thuis. Als je de pech had dat er meer waren dan gingen die er ook nog in
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompje
Ook al met zoveelquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en ben de jongste, dan heb ik toch liever af en toe een elektrische schok van het pompje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij had fann dat vroeger. Die was de 5e of zo.
Dat was bij mijn moeder thuis ook zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatsten hadden een modderbad. Dat is nu haske hipquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was bij mijn moeder thuis ook zo
En die hadden 13 kinderen
En goed voor de huid, volgens de dermatologenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De laatsten hadden een modderbad. Dat is nu haske hip
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak shampoo van appels
`Geen en ik heb nog een Rituals Shampoo tegoed bon in de aanbieding .quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
Welke shampoo gebruikt u ?
vraag vd dag
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
vraag vd dag
ook niet voor je hoofdhuid ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
`Geen en ik heb nog een Rituals Shampoo tegoed bon in de aanbieding .
Keuze uit verschillende soorten .. Anybody?
hoelang is je haar ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.
SCHWARZKOPFquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaren fructise en nu zwarskopf, kweet niet of ik ze goed schrijf. En conditioner, jumbo eigen merk. Want lang haar en anders kom ik er niet doorheen met een borstel.
Stukje voorbij mijn schouders. Kan mijn reet er nog niet mee afvegen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoelang is je haar ?
ik gebruik garnier
Joicoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
vraag vd dag
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stukje voorbij mijn schouders. Kan mijn reet er nog niet mee afvegen.
ass of gewoon een stuk uitsteeksel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)
whut ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ass of gewoon een stuk uitsteeksel?
Kort pittig nu?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mijn haar wordt niet langer dan bijna tot aan my ass. (heb ik nu niet hoor)
Een fles Ritual shampoo naar keuze , te halen in een Rituals shop...quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ook niet voor je hoofdhuid ?
wat is de aanbieding
bestaat datquote:
Nee over mijn schouders.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kort pittig nu?
En ik heb geen idee of het langer kan worden, meestal ben ik het ineens zat en laat ik er een stuk afknippen.
iets dat uitsteektquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is in godsnaam een uitsteeksel
uitsteeksel:quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is in godsnaam een uitsteeksel
Nee joh. Ik lul maar wat.😂 Wel Andrélon trouwens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bestaat dat
[..]
Nee over mijn schouders.
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bestaat dat
[..]
Nee over mijn schouders.
maar geen bips of een fat ass ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
uitsteeksel:
iets dat naar buiten staat ten opzichte van zijn directe omgeving
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
ja ik laat me even onder handen nemen![]()
latorrrr
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar geen bips of een fat ass ?
my ass luistert welquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"
een ass moet je trainen namelijk
Die zijn bijna op hierquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolen
Ik heb in de keuken deze op het aanrecht staan, zo lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolen
Twee stoeltjes meenemen en jullie hebben altijd zitplaatsquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan heb ik een uitsteeksel..ideaal voor opa om zijn fles bier op te zetten.![]()
Tegenwoordig past de Indische rijsttafel er ook op
Ik had een leuk setje gehaald met een aantal mini's. Weet werkelijk niet welke ik het lekkerste vind, ze zijn allemaal top. Ik denk de groene Ritual of Dao momenteel omdat mijn handen zo droog zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in de keuken deze op het aanrecht staan, zo lekker
Ja die groene is momenteel, nou ja eigenlijk al een paar jaar, mijn favoriet, zo'n lekkere zen-geur.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een leuk setje gehaald met een aantal mini's. Weet werkelijk niet welke ik het lekkerste vind, ze zijn allemaal top. Ik denk de groene Ritual of Dao momenteel omdat mijn handen zo droog zijn.
ZENNNNNNNNNquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die groene is momenteel, nou ja eigenlijk al een paar jaar, mijn favoriet, zo'n lekkere zen-geur.
En toen was het topic gemold.quote:
ja toen kwam gnunixje langsquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen was het topic gemold.
Jij traint je arse?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"
een ass moet je trainen namelijk
Geen enkelequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
vraag vd dag
Waar poets je je knar dan mee op?quote:
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-douchegel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar poets je je knar dan mee op?
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-shampoo.
Ik wel, ben ook een luxepoesquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nooit kopen, maar soms heb je van die loterij kadoos
De sinaasappel, jaaaa die is ook lekker, lekker zomers.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef espri het volgende:
Rituals hmmm, ik vind de oranje rood het lekkerste.
Middagje trouwens.
Precies, ik heb ze allemaal al eens gehad alleen de witte vind ik niks, die ruik je ook maar amper.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sinaasappel, jaaaa die is ook lekker, lekker zomers.
Zomer!
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nooit kopen, maar soms heb je van die loterij kadoos
Ik gebruik wel goedkope hand/dag/nacht creme van de super ..quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgen
hehehehquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je hebt toch 3 dagen normaal gedaan
Jij hebt haarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar poets je je knar dan mee op?
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-shampoo.
Precies.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgen
Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ze noemen mij weleens jongeman, dus dat zegt weinigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ze noemen me senior op linkedin dus ik ben nu ook een oude kerol!
sorry meneer!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze noemen mij weleens jongeman, dus dat zegt weinig
Ja duhhh slimpie..quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Gnunix het volgende:
wat een ophef weer over dat ik iemand 's een keer meneer noem..
doet me denken aan die mcdonalds reclame, ZE ZEI MENEER TEGEN ME
Ik ben een meneer en wens voortaan door iedereen hier zo aangesproken te wordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Gnunix het volgende:
wat een ophef weer over dat ik iemand 's een keer meneer noem..
doet me denken aan die mcdonalds reclame, ZE ZEI MENEER TEGEN ME
zak erin ouwe scheetquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een meneer en wens voortaan door iedereen hier zo aangesproken te worden
Dacht het niet meneertjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een meneer en wens voortaan door iedereen hier zo aangesproken te worden
Wat vraagt ie per uur?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kantoormanneke?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wacht maar ik ga het hogerop zoeken ik ken de Admins hier
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wacht maar ik ga het hogerop zoeken ik ken de Admins hier
Meneer BDS zo wil ik aangesproken worden voortaan en anders zet ik een TR !quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ook maar denk niet ze erg bereidwillig zijn
Kan je dat ook bij mij komen doen...zonder JTquote:
Nakend zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je dat ook bij mij komen doen...zonder JT
En BDS betekend Buk Diep Slapjanus?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meneer BDS zo wil ik aangesproken worden voortaan en anders zet ik een TR !
Bondage, Discipline, Subquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En BDS betekend Buk Diep Slapjanus?
Dat maakt niet uit verder als er maar Meneer voorstaatquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En BDS betekend Buk Diep Slapjanus?
Wat is daar juichen aan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jou wel ja!Kans op gladheid door (natte) sneeuw!
fuckquote:Op woensdag 26 februari 2020 05:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Te vroeg gejuichd...zul je net zien
@Recce zie je het is de kruidvatquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
De mannen dagcremé en aftershave balsem van de kruid is ook top trouwens
quote:
Ik wil eekhoornsquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Keer wat anders dan een poes of wah?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zijn wat lastig te houden
Die hebben een haarmaskertje nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben een haarmaskertje nodig.
Dat vond ik ook leuk om te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Echt veel haar ik moet ze eigenlijk borstelen van mijn nichtje ook
OMG WAT EEN CUTTIESquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging 1x die winkel in, nooit meer. Ik verblijf nog liever hier binnen de afdeling waar ze mest verwerkenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging 1x die winkel in, nooit meer. Ik verblijf nog liever hier binnen de afdeling waar ze mest verwerken
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMG WAT EEN CUTTIES![]()
Ik wil ze knuffelen, eten geven en met ze fluiten.
Mss moet je in de spiegel kijken, dan snap je waaromquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je ze wel kunnen pakken, ze vliegen hun bungalows in steeds
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je in de spiegel kijken, dan snap je waarom![]()
Serieus antwoord: dat is vaak zo in het begin en zo met vreemde mensen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Straks piano en zangles daarna verder met mijn boek
Oh, bendegij die pianoman?quote:
VECHTEN, NU!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nonsens met jouw ben ik ook weer ff klaar !!
Wodan is een pussyquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wodan vs Allah ik weet wel wie er verliest
Nee hoorquote:
Ok okquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen idee hoe je er bij komt van de week nog gesprekken gevoerd hier
Sneeuw is leuk! Slippende Tilly ook!quote:
Het moet met een hoofdletter.quote:[..]
@:Recce zie je het is de kruidvat
Tot en met Vrijdag ze zijn maandag gekomen, Broertje is naar budapest met zn gezinquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoelang zijn de cavia's bij jou ?
Ik schat 15 cmquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoelang zijn de cavia's bij jou ?
Ah ok, gezellig een keer wat anders dan rattenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tot en met Vrijdag ze zijn maandag gekomen, Broertje is naar budapest met zn gezin
quote:
En hoe gaat die ringtone?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een rico verhoeven ringtone
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk! Slippende Tilly ook!
[..]
Het moet met een hoofdletter.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zout lijkt echt niet op sugar mevrouw
Neequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Verander die ondertitel maar weer
| Forum Opties | |