iets dat uitsteektquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is in godsnaam een uitsteeksel
uitsteeksel:quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is in godsnaam een uitsteeksel
Nee joh. Ik lul maar wat.😂 Wel Andrélon trouwens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bestaat dat
[..]
Nee over mijn schouders.
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bestaat dat
[..]
Nee over mijn schouders.
maar geen bips of een fat ass ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
uitsteeksel:
iets dat naar buiten staat ten opzichte van zijn directe omgeving
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
ja ik laat me even onder handen nemen![]()
latorrrr
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar geen bips of een fat ass ?
my ass luistert welquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"
een ass moet je trainen namelijk
Die zijn bijna op hierquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolen
Ik heb in de keuken deze op het aanrecht staan, zo lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je ooit iets voor een Rituals handcreme krijgt dan hou ik me aanbevolen
Twee stoeltjes meenemen en jullie hebben altijd zitplaatsquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan heb ik een uitsteeksel..ideaal voor opa om zijn fles bier op te zetten.![]()
Tegenwoordig past de Indische rijsttafel er ook op
Ik had een leuk setje gehaald met een aantal mini's. Weet werkelijk niet welke ik het lekkerste vind, ze zijn allemaal top. Ik denk de groene Ritual of Dao momenteel omdat mijn handen zo droog zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in de keuken deze op het aanrecht staan, zo lekker
Ja die groene is momenteel, nou ja eigenlijk al een paar jaar, mijn favoriet, zo'n lekkere zen-geur.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een leuk setje gehaald met een aantal mini's. Weet werkelijk niet welke ik het lekkerste vind, ze zijn allemaal top. Ik denk de groene Ritual of Dao momenteel omdat mijn handen zo droog zijn.
ZENNNNNNNNNquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die groene is momenteel, nou ja eigenlijk al een paar jaar, mijn favoriet, zo'n lekkere zen-geur.
En toen was het topic gemold.quote:
ja toen kwam gnunixje langsquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen was het topic gemold.
Jij traint je arse?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik vraag altijd "bedoel je een ass of een uitsteeksel dat je een ass noemt"
een ass moet je trainen namelijk
Geen enkelequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
Welke shampoo gebruikt u ?
vraag vd dag
Waar poets je je knar dan mee op?quote:
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-douchegel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar poets je je knar dan mee op?
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-shampoo.
Ik wel, ben ook een luxepoesquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nooit kopen, maar soms heb je van die loterij kadoos
De sinaasappel, jaaaa die is ook lekker, lekker zomers.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef espri het volgende:
Rituals hmmm, ik vind de oranje rood het lekkerste.
Middagje trouwens.
Precies, ik heb ze allemaal al eens gehad alleen de witte vind ik niks, die ruik je ook maar amper.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sinaasappel, jaaaa die is ook lekker, lekker zomers.
Zomer!
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef chufi het volgende:
Ik zou het nooit kopen, maar soms heb je van die loterij kadoos
Ik gebruik wel goedkope hand/dag/nacht creme van de super ..quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgen
hehehehquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je hebt toch 3 dagen normaal gedaan
Jij hebt haarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar poets je je knar dan mee op?
Ik gebruik cheap ass Kruidvat-shampoo.
Precies.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, je moet goed voor jezelf zorgen
Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ze noemen mij weleens jongeman, dus dat zegt weinigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ze noemen me senior op linkedin dus ik ben nu ook een oude kerol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |